Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku szkoły wraz z stołówką i łącznikiem w Zespole Szkół przy ul. 3 Maja 107 w Proszowicach

Zespół Szkół im. Bartosza Głowackiego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-100 Proszowice, ul. 3 Maja 107
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3861035 , fax. 012 3861035
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Bartosza Głowackiego
    ul. 3 Maja 107 107
    32-100 Proszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3861035, fax. 012 3861035
    REGON: 00018385100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: oświata

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku szkoły wraz z stołówką i łącznikiem w Zespole Szkół przy ul. 3 Maja 107 w Proszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie termomodernizacji budynku szkoły wraz z stołówką i łącznikiem w Zespole Szkół przy ul. 3 Maja 107 w Proszowicach obejmuje docieplenie ścian i stropów, częściową wymianę okien.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (rozpoczął oraz zakończył w tym okresie) co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości (brutto) co najmniej 400 000 zł każda - znaczenie 50% UWAGA: robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia to robota budowlana polegająca na wykonaniu docieplenia ścian budynku o powierzchni co najmniej 2500 m2, 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 3) posiada średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości co najmniej 500 000,00 zł - znaczenie 50% 4) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 300 000 zł, 5) spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ad pkt 1 część IV ogłoszenia - ocena będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: z dokumentów powinno wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej 3 roboty budowlane polegające na dociepleniu powierzchni co najmniej 2500 m2, o wartości (brutto) co najmniej 400 000 zł każda - wykonawca, który udokumentuje (przez dołączenie referencji, listów referencyjnych lub dokumentów o podobnym charakterze) należyte wykonanie co najmniej 3 robót budowlanych otrzyma 50 pkt, za każdą kolejną robotę (ponad trzy), o której mowa w pkt 1, udokumentowaną że została wykonana należycie, otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wykonanych wszystkich robót nie więcej niż 100 pkt. ad pkt 2 część IV ogłoszenia - ocena spełniania warunku będzie dokonana: - w przypadku dysponowania osobą lub osobami przez wykonawcę na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 5 i 6 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 5 ogłoszenia powinno wynikać, że w specjalnościach wymienionych w części IV pkt 2, Wykonawca dysponuje osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 6 ogłoszenia, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w części IV pkt 2 ogłoszenia, - w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobą lub osobami, na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 5, 6 i 7 ogłoszenia - z wykazu oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób, o których mowa w części V pkt 5 i 7 powinno wynikać, że w specjalnościach wymienionych w części IV pkt 2, Wykonawca będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 6 ogłoszenia, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w części IV pkt 2 ogłoszenia, ad pkt 3 część IV ogłoszenia - ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 8 ogłoszenia - z złożonych przez wykonawcę rachunków zysków i strat albo - w przypadku gdy wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - innych dokumentów określających przychód netto ze sprzedaży - z dokumentów powinno wynikać, że średnia arytmetyczna przychodu netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych jest równa co najmniej 500 000,00 zł; jeżeli Wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż trzy lata, dla wyznaczenia średniej brane będą pod uwagę pełne lata obrotowe, w których Wykonawca prowadził działalność; jeżeli Wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż rok, przychód za ten okres powinien być co najmniej równy 500 000,00 zł. Wykonawca, dla którego średnia przychodu netto ze sprzedaży (wyznaczona, jak wyżej) spośród średnich wszystkich Wykonawców (którzy złożyli wnioski i nie zostanli wykluczeni z postępowania) będzie najniższa, otrzyma 50 pkt, a Wykonawca, dla którego średnia będzie najwyższa, otrzyma 100 pkt. Pozostali Wykonawcy otrzymają liczbę punków obliczoną w sposób liniowy (w granicach od 50 do 100 pkt), w zależności od wielkości średniej. ad pkt 4 część IV ogłoszenia - ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V pkt 9 ogłoszenia, - z dokumentu, o którym mowa powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną) nie mniejszą niż 300 000,00 zł, ad pkt 5 część IV ogłoszenia - ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę dokumentu formalnego, o którym mowa w części V pkt 2 ogłoszenia oraz treści oświadczenia część V pkt 1 ogłoszenia - Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu oraz oświadczenia, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznym, tj. sporządzone według poniższego wzoru: Oświadczam, że podmiot który reprezentuję: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania (rozpoczętych oraz zakończonych w tym okresie) robót budowlanych, o których mowa w pkt 1 części IV ogłoszenia - wykaz powinien zawierać przedmiot (z określeniem docieplonej powierzchni) wartość robót, daty ich wykonania oraz miejsce wykonania, 4) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej trzy roboty budowlane zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5) wykaz zawierający osobę lub osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach, o których mowa w części IV pkt 2 ogłoszenia, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5 posiadają uprawnienia budowlane, 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 2, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 8) rachunki zysków i strat albo - w przypadku gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia - inne dokumenty określające przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej Wykonawcy jest krótszy, to za ten okres, 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 300.000 zł UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4 i 6-9, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz wykazy, o których mowa w pkt 3 i 5, powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania (lit. d), powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.proszowice.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach