Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem - remont pokrycia dachu

Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2017100 w. 30 , fax. (018) 2017104
  • Data zamieszczenia: 2014-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego
    ul. Chramcówki 15 15
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2017100 w. 30, fax. (018) 2017104
    REGON: 49189329100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem - remont pokrycia dachu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem przy ul. Chramcówki 15 - remont pokrycia dachu, który w szczególności swym zakresem obejmują wykonanie: 1) Likwidacji pomieszczenia zbiornika wyrównawczego na poddaszu, 2) Wzmocnienia konstrukcji dachowej, 3) Rozebrania istniejącego pokrycia dachowego, 4) Przedłużenia kominów wentylacyjnych, 5) Odprowadzenia spalin z pomieszczenia agregatu, 6) Deskowania, 7) Izolacji, 8) Pokrycia dachowego blachą tytanowo-cynkową, 9) Wymiany rynien i obróbki blacharskie, 10) Instalacji odgromowej, zgodnie dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 10 do SIWZ, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 11 do SIWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 12 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót objętych zamówieniem jest zobowiązany do: 1) Wykonawca oraz kierownik budowy przed rozpoczęciem robót winni szczegółowo zaznajomić się z całością dokumentacji technicznej oraz we własnym zakresie opracować (na podstawie niniejszego projektu oraz architektury) projekt technologii i organizacji robót budowlano-montażowych, a następnie zgodnie z nim prowadzić roboty budowlane; 2) Sporządzić inną niezbędną dokumentację wymaganą odrębnymi przepisami lub zgodnie z zapisami w projekcie (w tym m.in. plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z częścią rysunkową wraz z umieszczeniem w widocznym miejscu tablicy BIOZ); 3) Wymienioną powyżej dokumentację należy uzgodnić z inspektorem nadzoru, 4) Ponadto Wykonawca/kierownik budowy winien dostosować sposób niezbędnego zabezpieczenia/ogrodzenia placu budowy - do zakresu wykonywanych prac oraz szczególnie uważnie przestrzegać zasad BHP z uwagi na możliwą obecność osób postronnych. Równocześnie Zamawiający informuje, że z uwagi na specyfikę budynku, teren zewnętrzny Starostwa Powiatowego jest terenem częściowo nieogrodzonym - z całodobową dostępnością osób postronnych; 5) Wykonawca przed rozpoczęciem prac winien dostarczyć do Zamawiającego harmonogram realizacji robót. Zamawiający zastrzega, że harmonogram realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Naczelnikiem Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Zakopanem przed rozpoczęciem wykonywania prac, tak aby podczas realizacji robót - nie powodować m.in. nadmiernych uciążliwości w pracy Starostwa Powiatowego w Zakopanem oraz Teatru Witkacego (w szczególności podczas trwania spektakli). 3. Ponadto Zamawiający zastrzega, że ustanowiony przez Wykonawcę kierownik budowy z ramienia Wykonawcy winien przejąć obowiązki do czasu rozpoczęcia przez Zamawiającego kolejnego etapu robót objętych pozwoleniem na budowę - decyzją nr 123/12 z dnia 25.04.2012 roku (do czasu wyłonienia przez Zamawiającego i przekazania placu budowy Wykonawcy kolejnego zakresu robót) oraz dokonać wpisów określających stan zaawansowania i zabezpieczenia przekazywanej budowy. 4. Zamawiający informuje, że w ramach przedmiotowego zadania obowiązuje umowa Zamawiającego z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Systemu Zielonych Inwestycji oraz decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie, na podstawie której zawieszono na budynku budki lęgowe ptaków - jako rekompensatę za utracone miejsca lęgowe. W wymienionym zakresie Wykonawca jest zobowiązany do stosowania się do zaleceń upoważnionej osoby z ramienia Zamawiającego - pełniącej nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem niniejszego zezwolenia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa (Adaptacja pomieszczeń części hotelowej budynku biurowo-administracyjnego Starostwa Powiatowego wraz z instalacjami wewnętrznymi (elektr., wod.-kan., c.o.) na działkach nr 102/11, 102/54, 102/24, 102/25, 102/26, 102/27, 102/40 w Zakopanem - udostępniona w części objętej zakresem prfzedmiotowym niniejszego zamówienia, patrz wyjaśnienia poniżej) w tym ekspertyza techniczno - konstrukcyjna - załącznik Nr 10 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB (udostępniona w całości, patrz wyjaśnienia poniżej) - Załącznik Nr 11 do SIWZ - w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 3) Przedmiar robót - Załącznik Nr 12 do SIWZ. UWAGA!!! Zamawiający informuje i wyjaśnia, że dokumentacja porojektowa, o której mowa w Załączniku Nr 10 do SIWZ, jest udostępniona nie w pełnym zakresie, gdyż zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia publicznego obejmuje wykonanie robót określonych w punkcie 1 ogłoszenia. W związku z powyższym Zamawiający udostępnił Wykonawcą część dokumentacji projektówej, którą objęty jest zakres niniejszego zamówienia. Ponadto Zamawiający informuje i wyjaśnia, że specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o której mowa w Załączniku Nr 11 do SIWZ, jest udostępniona w pełnym zakresie, w związku z czym Wykonawca winien wykorzystać ją w części objętej zakresem przetargu. 6. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji, o której mowa powyżej w punkcie 5. ogłoszenia, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 5. ogłoszenia, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty przetargowej dołączył stosowne dokumenty uwiarygodniające, że te materiały i urządzenia posiadają w szczególności parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne nie gorsze od określonych w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej koszty jej przeprojektowania poniesie Wykonawca. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne, inne niż określone w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 5. ogłoszenia, posiadają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne gorsze od określonych w tej dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach