Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg
- Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, Grunwaldzka
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 834 981 , fax. 774 834 981
- Data zamieszczenia: 2020-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
Grunwaldzka 6
47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 774 834 981, fax. 774 834 981
REGON: 53085931500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.kedzierzynkozle.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Gajowej 4 w Kedzierzynie-Koźlu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Termomodernizację budynku mieszkalnego przy ul. Gajowej 4. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy (Załącznik nr 8) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony Formularz ofertowo-cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów wg załącznika nr 5 do SIWZ (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów) - podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Zamawiający informuje, że będzie weryfikował zasady reprezentacji podmiotu trzeciego. Zamawiający zaleca, aby do oferty załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało (np. dokument rejestrowy). c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisywania oferty ciąży na Wykonawcy, d) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy). B. Oświadczenia/dokumenty składane przez Wykonawcę po czynności otwarcia ofert / na wezwanie Zamawiającego: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, w oryginale(Załącznik nr 7). W przypadku ofert wspólnych, niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert i przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp), do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia: 2.1. Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż - 200.000,00 zł. 2.2. Wykazu osób, Dokumenty osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do SIWZ, 2.3. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa rezerwowego źródła zaopatrzenia w wodę wraz z instalacją zmiękczania wody dla Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót.
Dodano: 2021-01-21 - Budowa rezerwowego źródła zaopatrzenia w wodę wraz z instalacją zmiękczania wody dla Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót
Dodano: 2020-11-26 - Budowa rezerwowego źródła zaopatrzenia w wodę wraz z instalacją zmiękczania wody dla Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót
Dodano: 2020-08-06 - Remont jezdni drogi krajowej nr 94 na odc. Karczów – Opole od km 172+040 do km 172+600
Dodano: 2020-06-25