Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
- Data zamieszczenia: 2017-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
REGON: 015259640-00073 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola nr 179 przy ul. Jarocińska 12/14 w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola nr 179 przy ul. Jarocińskiej 12/14 w Warszawie. Roboty obejmują między innymi: • Demontaże krat okiennych i innych elementów, • Docieplenie elewacji, • Remont, izolację i docieplenie ścian piwnicznych, • Odtworzenie schodów zewnętrznych na gruncie, • Remont schodów zewnętrznych, • Remont kominów, • Wymianę rynien i rur spustowych, • Wymianę parapetów zewnętrznych i części obróbek blacharskich, • Wymianę wskazanych okien i drzwi zewnętrznych, • Docieplenie stropu poddasza, • Wymianę elementów oświetlenia na elewacji, • Wymianę części instalacji odgromowej, • Regulację instalacji c.o. Po zakończonych robotach opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. UWAGA: ROBOTY BĘDĄ PROWADZONE NA CZYNNYM OBIEKCIE. Szczegółowy opis robót oraz zakres określa dokumentacja techniczna opracowana przez Pracownię Projektową „Woźnicki Zdanowicz Architekci” stanowiąca załącznik Nr 9a do niniejszej specyfikacji. Dane identyfikujące: • Budynek wybudowany w roku 1960. • Powierzchnia netto budynku 873,00 m2. • Kubatura 3.980,00 m3. Ilość kondygnacji 2 i podpiwniczenie. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający wymaga aby: 1. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 4 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy w zakresie robót elewacyjnych ociepleniowych (z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji). 2. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). 3. Wykonawca każdorazowo do składanych faktur VAT zobowiązany jest dołączyć pisemne oświadczenie o wykonaniu obowiązku określonego powyżej oraz o wypłaceniu zatrudnionym pracownikom należnego wynagrodzenia za pracę. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym okresie realizacji przedmiotu umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie pełnej dokumentacji zatrudnienia, zaś Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją w terminie 3 dni roboczych (Zamawiający może wymagać przedstawienia dokumentów potwierdzających odprowadzenie podatku czy składek ZUS, czy też dowodów wypłat wynagrodzenia). 5. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w ust. 1 zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający wymaga, aby dokument potwierdzający zatrudnienie zawierał informację o udostępnieniu dokumentacji pracowniczej dotyczącej zatrudnienia Zamawiającemu z uwzględnieniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę, w skład której wchodzi: 1. Wypełniony Formularz oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp – wg. załącznika nr 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – wg załącznika nr 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów - składa w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – wg załącznika nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy). Oświadczenie składane bez wezwania Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Docieplenie budynku stanowiącego siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2024-07-02 - Wykonanie elewacji budynku OSP w Lubominie
Dodano: 2024-03-07 - Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie remontu budynku nr 13 i nr 14 w kompleksie przy ul. Bystrej nr 1 w Warszawie.
Dodano: 2023-05-10 - Termomodernizacja budynku komunalnego przy ul. J. Piłsudskiego 59b w Grójcu
Dodano: 2023-03-07 - Termomodernizacja Szkoły podstawowej w Płochocinie w ramach projektu : „Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Ożarów Mazowiecki –ETAP II”
Dodano: 2023-01-25 - Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej na działce o nr ewid. 88/1 w miejscowości Druchowo
Dodano: 2022-09-28 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Grębkowie
Dodano: 2022-07-14 - „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Somianka”
Dodano: 2021-01-18 - „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Somianka”
Dodano: 2020-11-20