Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3212780 , fax. 91 3215995
- Data zamieszczenia: 2019-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3212780, fax. 91 3215995
REGON: 81168429000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.swinoujscie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 1 przy ul. Warszawskiej 13 w ramach zadania: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Świnoujściu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 1, ul. Warszawska 13, 72-600 Świnoujście, Przedmiot i zakres zamówienia szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do umowy, wykaz elementów rozliczeniowych (załącznik nr 2.2 do siwz) oraz dokumentacja projektowa (zał. nr 9 do siwz) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy/100), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz (wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz (wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (wzór - zał. nr 7 do siwz); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeśli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego – w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium; 8) wypełniony wykaz elementów rozliczeniowych stanowiący załącznik nr 2.2 do siwz;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont podłóg w salach lekcyjnych w Zespole Szkół Ekonomiczno – Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu
Dodano: 2024-06-18 - Bieżąca konserwacja budynku Ostoja 10, gmina Kołbaskowo
Dodano: 2023-08-18 - Dokończenie zadania pn. Rozbudowa i przebudowa obiektów na potrzeby utworzenia Centrum Zdrowia Psychicznego w Szczecinku wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2023-07-28 - Bieżąca konserwacja budynku Ostoja 10, gmina Kołbaskowo
Dodano: 2023-07-11 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Szczecińskiej 4/2
Dodano: 2023-06-09 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Waryńskiego 5/2
Dodano: 2023-06-09 - „Modernizacja części wspólnych Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki przy ul. Gdyńskiej 26 w Świnoujściu”
Dodano: 2023-06-07 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Szczecińskiej 3/2
Dodano: 2023-04-27 - „Remont lokali mieszkalnych dla repatriantów” – lokal przy ul. Szczecińskiej 4/2
Dodano: 2023-04-27 - ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ ŚWIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W SIEKIERKACH
Dodano: 2023-04-21