Przetargi.pl
WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W PIEKARACH ŚLĄSKICH, PRZY UL. KS. J. POPIEŁUSZKI 14

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. ks. Jerzego Popiełuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2886973, 3815891 , fax. 032 2886973 w. 107
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. ks. Jerzego Popiełuszki 14
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2886973, 3815891, fax. 032 2886973 w. 107
    REGON: 27758877700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W PIEKARACH ŚLĄSKICH, PRZY UL. KS. J. POPIEŁUSZKI 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie WYŁĄCZNIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z TERMOMODERNIZACJĄ budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Piekarach Śląskich zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Projekt budowlany przebudowy konstrukcji dachu oraz termomodernizacji budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Piekarach Śląskich, przy ul. Ks. J. Popiełuszki 14. Zamawiający wyjaśnia, że ww. projekt budowlany zawiera także opisy i dokumentację związaną z remontem konstrukcji dachu – jednakże nie jest to objęte zakresem niniejszego postępowania. Zamawiający wyjaśnia, że użyte w dokumentacji budowlanej nazwy własne lub systemy rozwiązań mają charakter jedynie przykładowy, mający na celu wskazanie Wykonawcy oczekiwań Zamawiającego dotyczących minimalnych wymaganych właściwości lub funkcjonalności. Zakres robót związanych z termomodernizacją budynku: Rusztowanie zewnętrzne Rozebranie i ponowny montaż rur spustowych Docieplenie ścian z przygotowaniem podłoża i wyprawą zewnętrzną Izolacja fundamentów termiczna i przeciwwilgociowa Wymiana grzejników wraz z elementami złącznymi Demontaż i ponowny montaż klimatyzatorów Roboty malarskie Stolarka: - drzwi aluminiowe zew - okna PCV U-0,9 (okna) - Demontaż i ponowny montaż na elewacji: - daszków ,lamp, kamer - szyldy, tabliczki orientacyjne, uchwyty flag Instalacja odgromowa: - zwody - poziomy Wywóz i utylizacja gruzu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej w części opisowej i rysunkowej. Zamawiający informuje, że do dokumentacji wykonany został aneks dotyczący zmian nieistotnych wraz z rysunkami zamiennymi (rys 4z zamieniający rys nr 4, rys 5z zamieniający rys 5 oraz rys 7z zamieniający rys nr 7). Wszystkie dokumenty zostają udostępnione potencjalnym Wykonawcom i są wiążące. Cala dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100). FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) Pieniądzu na konto bankowe wskazane w punkcie 3 ppkt. 2 niniejszego rozdziału, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich nr rachunku 88 1020 2313 0000 3402 0614 2188 PKO BP, przed upływem terminu składania ofert tak, aby w terminie otwarcia ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Wplata powinna być oznaczona w następujący sposób: „WADIUM – postępowanie nr ZP/3310/2/2020 – Wykonanie termomodernizacji budynku PUP w Piekarach Śl., przy ul. Ks. J. Popiełuszki 14”. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w niniejszym rozdziale, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp (np. w osobnej kopercie dołączonej do oferty). 4) Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 5) Wadium ustanawia przynajmniej jeden Wykonawca, lub Wykonawcy wspólnie. 6) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 7) Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 8) Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śl., 41-940 Piekary Śl., ul. Ks. J. Popiełuszki 14; - zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP; - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. ZWROT I UTRATA WADIUM 1) Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a i 2 ustawy PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu zamawiający wydaje (przesyła) Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. 2) Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej – wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania oferty oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 2 i ust. 1b ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu/ach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) wypełniony formularz oferty, który stanowić będzie treść oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 3) oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale) o ile Wykonawca powołuje się na potencjał innych podmiotów – załącznik nr 6 do SIWZ, 5) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, 6) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 7) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innego podmiotu, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w zakresie określonym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach