Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu.

Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61871 Poznań, ul. Królowej Jadwigi
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8355000, 8355063 , fax. 618 330 087
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
    ul. Królowej Jadwigi
    61871 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8355000, 8355063, fax. 618 330 087
    REGON: 32785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku głównego AWF przy ul. Królowej Jadwigi 27/39 w Poznaniu. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres określają opracowane projekty budowlane, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.Wymagania dotyczące robót: a)Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych. b)Przy wykonywaniu robót należy stosować materiały, wyroby i elementy oraz wbudowywać urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na obszarze RP, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty. c)Użyte nazwy handlowe w dokumentacji technicznej i przedmiarach należy traktować jako formę określenia rodzaju i jakości oraz standardu zastosowanych materiałów. Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w przedmiarze i projekcie czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. d)Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia tj. projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem. e) Roboty budowlane powinny być prowadzone zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją, pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz pozwoleniem na wykonywanie robót budowlanych. f) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wymianie ślusarki aluminiowo-szklanej w obiektach, które zobowiązany jest udokumentować (referencje z zaznaczonym zakresem robót). 4. Wymagania dotyczące wykonania i organizacji zadania a)Wykonawca zobowiązany jest do przestudiowania dokumentów umownych w celu zrozumienia zakresu robót, a także po to, by być świadomym warunków umownych i wynikających z nich następstw oraz do zapoznania się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi placu budowy. b) Kierownik budowy nadzorujący realizację inwestycji winien posiadać niezbędne doświadczenie do prowadzenia prac zgodnych z zapisami SIWZ. c) zgodnie z § 13.1. 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, aby Wykonawca wykonał próbkę - model w skali 1:1 przejścia fasady aluminiowo-szklanej dolnego i górnego parteru zgodnie z rysunkiem M1 Wytyczne do wykonania modelu fasady aluminiowej. Czas wykonania próbki określa się na 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Wykonany model Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji komisji złożonej z: projektanta, konserwatora zabytków, inwestora i inspektora nadzoru inwestorskiego. d) Kształt i wymiary profili ślusarki aluminiowo - szklanej nie może ulec zmianie. Jakiekolwiek zmiany i odstępstwa od rozwiązań przyjętych w dokumentacji wymagają zgody projektanta, konserwatora zabytków oraz inwestora. e) Obiekt znajduje się na terenie zespołu urbanistyczno – architektonicznego wpisanego do rejestru zabytków i zalicza się do dziedzictwa kulturowego polskiej architektury modernistycznej. Obiekt objęty jest ochroną konserwatorską podczas realizacji termomodernizacji. Miejski Konserwator Zabytków zastrzega sobie prawo komisyjnego odbioru wykonanych prac oraz przeglądu prac w trakcie ich trwania. f) Przy opracowywaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego należy przyjąć: - przerób do 30 listopada 2018 roku w wysokości do 1.600.000,00 zł, - przerób roku 2019 pozostała wartość. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wartości rzeczowo-finansowych harmonogramu w trakcie realizacji umowy. g) Wykonawca powinien przewidzieć przerwę w robotach budowlanych ze względu na ograniczone środki finansowe przeznaczone na rok 2018. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego lub potwierdzenia równoważności zaoferowanych parametrów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu technicznego w odniesieniu do zapisów w SIWZ, który musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersje i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych dla określonych materiałów oraz zastosowanych i opisanych w dokumentacji projektowej rozwiązań technicznych, jedynie na etapie składania ofert, z zaznaczeniem, że równoważność należy rozumieć jako przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających lub zbliżonych do cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, które umożliwią uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. dla wykazania równoważności w prowadzonym postępowaniu Wykonawca obligatoryjnie dołącza do oferty potwierdzenie równoważności wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oraz podwykonawcy, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, aby osoby wykonujące, w zakresie realizacji zmówienia, czynności wskazane w przedmiarach robót były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) Wykonawcy zatrudnieni w ramach umowy o pracę zobowiązani będą wykonać wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych,. Wymóg nie dotyczy m.in., dostawców materiałów budowlanych, kierownika budowy. 10. W związku z art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawców lub podwykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych oraz nakładania sankcji z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wskazanych w punkcie 10. Wykaz dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu nie spełnienia wspominanego wymogu zawarty jest w § 16 Wzoru umowy - Obowiązki Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. Zamawiający przewiduje zastosowanie w przedmiotowym postępowaniu procedury określonej w art. 24aa ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 230.000,00 zł (dwieście trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 7 do SIWZ; b) Oświadczenia – załącznik 2a, 2b do SIWZ; c) Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji, który musi uwzględniać informacje podane w specyfikacji jak i dokumentach składających się na jej integralną część (etapy, czasookresy i zaangażowanie procentowe) z wyodrębnieniem zakresów powierzonych podwykonawcom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany etapów przed podpisaniem umowy lub w toku realizacji zgodnie z jej postanowieniami, w tym zmiany ww. harmonogramu. Przy opracowywaniu harmonogramu należy przyjąć przerób roku w 2018 w wysokości: 1.600.000,00 zł - musi być wykonany do 30 listopada 2018 r., w 2019 pozostałą część przerobu; 1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu draft Zabezpieczenia Należytego wykonania Umowy ( w przypadku zamiaru złożenia ZNWU w innej formie niż pieniądz). 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót wykonane przez wykonawcę. W kosztorysie Wykonawca zobowiązany jest przyjąć metodę kalkulacji uproszczonej oraz poziom agregacji robót wg przedmiarów Zamawiającego. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć wykaz osób/ osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialne za wykonanie zobowiązań – załącznik nr 6 do umowy; zgodnie z § 13.1. 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, aby Wykonawca wykonał próbkę - model w skali 1:1 przejścia fasady aluminiowo-szklanej dolnego i górnego parteru zgodnie z rysunkiem M1 Wytyczne do wykonania modelu fasady aluminiowej. Czas wykonania próbki określa się na 8 tygodni od dnia podpisania umowy. Wykonany model Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji komisji złożonej z: projektanta, konserwatora zabytków, inwestora i inspektora nadzoru inwestorskiego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach