Przetargi.pl
Wykonanie Termomodernizacji budynku Gimnazjum Publicznego w Dąbiu, Gmina Dąbie, woj. lubuskie

Gmina Dąbie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-615 Dąbie, ul. Szeroka 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3835148 , fax. 068 3832148
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbie
    ul. Szeroka 4 4
    66-615 Dąbie, woj. lubuskie
    tel. 068 3835148, fax. 068 3832148
    REGON: 00053938300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Termomodernizacji budynku Gimnazjum Publicznego w Dąbiu, Gmina Dąbie, woj. lubuskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.0 Opis techniczny do projektu termomodernizacji Budynku Gimnazjum Publicznego w Dąbiu, przy ul. Strażackiej 4, dziełka nr 39/5 1.Podstawa opracowania. 1.1.Zlecenie Inwestora 1.2.Mapa syt. - wys. do celów opiniodawczych w skali 1:1000 1.3.Audyt Energetyczny Budynku z kwietnia 2008 r . Autor : mgr inż. Jerzy Wątły 2.Przrzedmiot i zakres opracowania. Przedmiotem opracowania jest projekt budowlany docieplenia , kolorystyki elewacji i wymiany stolarki Budynków Gimnazjum Publicznego w Dąbiu. 3. Stan istniejący. Przedmiotowy budynek został wzniesiony w latach 1970-75 w technologii tradycyjnej częściowo uprzemysłowionej. Budynek posiada częściowe podpiwniczenie oraz parter i piętro. Ściany zewnętrzne gr. 38 i 52 cm murowane z cegły kratówki. Stropy żelbetowe prefabrykowane kanałowe gr. 24 cm. Dach płaski o nachyleniu 5%, kryty papą. Do budynku dydaktycznego przylega parterowa dobudowa gospodarcza z kotłownią, która nie podlega termomodernizacji. W latach 2001-2002 do budynku gimnazjum została dobudowana sala gimnastyczna z zapleczem szatniowo-sanitarnym o dobrych właściwościach termoizolacyjnych. 4. Podstawowe dane dotyczące kubatury i powierzchni : powierzchnia całkowita : 2.916,00 m2 powierzchnia użytkowa 2.302,00 m2 kubatura : 11.283 m2 5. Parametry termoizolacyjne przegród budowlanych 5.1. Współczynniki przenikania ciepła przez przegrody budowlane w stanie istniejącym - dla ścian zewn. 1,39 W na m2K - dla stropodachu : 0,595 W na m2K - dla stolarki okiennej 2,80 W/m2K 5.2. Współczynniki przenikania ciepła przez przegrody budowlane w stanie projektowanym : - dla ścian zewn. 0,25 W na m2K - dla stropodachu : 0,22 W na m2K - dla stolarki okiennej 1,30 W na m2K 5.3. Sezonowe zapotrzebowanie na ciepło spadnie po termomodernizacji z poziomu 1352 GJ na rok do 727 GJ na rok. 6. Zakres projektowanych robót budowlanych rozbiórka opierzeń i rynien, piorunochronów rozbiórka kominów wentylacyjnych w części wystającej ponad dach rozbiórka opierzeń z blachy na murkach ogniowych nadmurowanie istn. murków ogniowych o dodatkowe 12cm murowanie nowych kominów wentylacyjnych z cegły klinkierowej wykonanie nowych czapek żelbetowych na kominach mocowanie w linii okapu płyty OSB gr. 20mm oraz krawędziaka impregnowanego 80x80mm wykonanie nowych opierzeń kominów , murków ogniowych i okapu montaż haków rynnowych - montaż na istn. pokryciu z papy ocieplenia z płyt styropianowych gr.10cm ułożenie papy wentylacyjnej i podkładowej na styropianie (styropian twardości FS-20). Do mocowania styropianu stosować kołki teleskopowe systemowe np. Koelner typ GOK185-N wraz z trzpieniem rozporowym. Kołkowanie w strefie narożnej dachu : 9 sztuk kołków na 1 m2 (powierzchnia 3x3m). Kołkowanie w strefie brzegowej przy okapie : 6 szt. na 1 m2 (szerokość 2 m od rynny). Na pozostałej powierzchni dachu : 3 kolki na 1 m2.(mocowaniem kołkami papy wentylacyjnej i jednocześnie styropianu ) montaż kominków wentylacyjnych zgrzewanie papy podkładowej na szerokości zakładki zgrzewanie papy wierzchniej do podkładowej na całej szerokości montaż nowych obróbek z blachy tytan-cynk ponowny montaż piorunochronów rozbiórka ryzalitu na elewacji frontowej wymiana stolarki okiennej zespolonej na PCV wymiana drzwi wejściowych w wiatrołapie na aluminiowe - docieplenie ścian budynku styropianem gr. 14 cm, typ FS-15 ; mocowanie płyt na klej + kołki Koelner typ KI-10N, l=220mm, w ilości 5 szt na m2 - docieplenie ościeży okiennych styropianem gr. 3 cm mocowanie siatki z włókna szklanego - ułożenie tynku strukturalnego mineralnego gr. 3mm - gruntowanie i malowanie tynku strukturalnego farbą silikatową 5. Kolorystyka elewacji . Przyjęto następujące oznaczenia kolorów wg systemu NCS : kolor wanilia jasny : 0015-Y10R kolor ceglasty 2565-Y80R 6. Rusztowanie robocze. Rusztowanie robocze systemowe stojakowe dwurzędowe z rur stalowych Wykonać zgodnie z normą BN-78-M-47900-01 oraz Warunkami Technicznymi wykonania i Odbioru. Dopuszczalna wielkość obciążenia rusztowania : 150 KG/m2. Nośność podłoża gruntowego w miejscu ustawienia rusztowania : min. 1kG na cm2 Minimalna wielkość podkładów drewnianych pod stojaki rusztowania :180x25x4 cm. Rozstaw stojaków w kierunku podłużnym : max. 2,50m Rozstaw stojaków w kierunku poprzecznym (prostopadle do budynku) : max. 1,0m. Rusztowanie kotwić do budynku co 5 m w poziomie i co 4 m w pionie. Przekrój kotew min. 14x14mm o nośności min. 250 kG. Poręcz na wysokości 1,10m i 0,15m. Gotowe rusztowanie powinno zostać odebrane przez Kierownika Budowy. 7. Uwagi końcowe. 1)Nazwy własne producentów materiałów zostały użyte jako przykładowe. 2)Możliwe jest zastosowanie produktów innych firm pod warunkiem utrzymania założonych parametrów jakościowych. 3)W dokumentacji technicznej w przypadku wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dodaje się wyrazy: lub równoważny. 4)Szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie zawiera przedmiar robót, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ oraz Projekt budowlany, specyfikacja techniczne i SIWZ z załącznikami. 2.1 Wykonanie prac budowlanych ( realizację inwestycji). 2.2.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszej umowy określony w §1 zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością, dobrą jakością i zachowaniem zasad bezpieczeństwa. 2.3.Do obowiązków Wykonawcy należy: a) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 (trzech) egzemplarzach i przekazanie jej Zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego całego zamówienia. b) zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie ogrodzenia placu budowy, instalacji, zabudowań prowizorycz­nych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowe oznakowanie przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. c) uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego( jeżeli zajdzie taka potrzeba i opłacenie wydatków z tym związanych. d) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, wykonywanie robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia. e)odtworzenie nawierzchni dróg i terenów zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, f)prowadzenie Dziennika Budowy i udostępnianie go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń (dodatkowo dla potrzeb Zamawiającego), g)przygotowanie obiektu i wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego. h) zgłaszanie obiektów i robót do odbioru, i) przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., j) zapewnienie kadry z wymaganymi uprawnieniami, k)zapewnienie sprzętu i materiałów spełniających wymagania co do jakości i norm technicznych l) utrzymanie porządku na placu budowy w czasie realizacji prac, ł) likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac lecz nie później niż 30 dni od daty dokonania odbioru końcowego, 3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom (jeżeli dotyczy): 1) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.6 Inne: 1)W celu lepszego rozpoznania tematu i prawidłowego złożenia oferty zalecane jest wcześniejsze dokonanie wizji lokalnej w Gimnazjum Publicznym w Dąbiu przy ul. Strażackiej 4. 2)Cena ofert powinna obejmować koszty wykonania całości zamówienia (wraz z kosztami dodatkowymi wszelkich robót przygotowawczych, kosztami uzgodnień, delegacji, organizacji itp.) mimo nie podania ich w przedmiarze robót. 8. Wymagania organizacyjne -- 9. Wymagania dot. gwarancji. Okres gwarancji - 3 lata od chwili przekazania zadania do użytkowania. Okres rękojmi nie może być krótszy niż okres rękojmi za wady budowlane (minimum 3 lata od odbioru końcowego inwestycji budowlanej wykonanej w oparciu o projekt budowlany stanowiący przedmiot niniejszego postępowania) 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany łączącej strony umowy w zakresie: 10.1 terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy niedotrzymanie terminu spowodowane jest okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia a w szczególności: - warunkami atmosferycznymi - klęskami żywiołowymi - niemożliwymi do przewidzenia warunkami geologicznymi terenu budowy, odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej - przyczynami zależnymi od Zamawiającego, np. nie terminowe oddanie placu budowy, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 10.2 sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych - technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1.500,00 złotych (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr 71 1020 5402 0000 0502 0027 8770 PKO BP o/Krosno Odrzańskie z adnotacją: wadium Brzeźnica - przetarg, 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) przed upływem terminu składania ofert, sposób przekazania: Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy) jako załącznik do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna dołącza się do oferty w formie oryginału. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2.7 Inne podstawy wykluczenia wykonawców 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę -załącznik (zal) Nr 1 do SIWZ. A.2) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy). A.3) Kosztorys ofertowy. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 24 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2 do SIWZ. B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Jeżeli firma posiada koncesje, zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem to może je załączyć do oferty. Nie dołączenie takich dokumentów nie stanowi przesłanki do odrzucenia oferty. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem zakresu wykonywanych czynności - zał. Nr 3 do SIWZ). C.5) Uwaga: Punkt ten dotyczy tylko Wykonawcy (wybranego przez Zamawiającego), który składa wymienione tu dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - kserokopie lub odpisy uprawnień w zakresie projektowania i kierowania robotami budowlanymi w występujących tu branżach dla wyznaczonego(-ch) do nadzoru kierownika(ów) budowy wraz z aktualnym(-i) zaświadczeniem(-ami) o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: --- E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B2, B7, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie - Inne dokumenty --- G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: -- H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach