Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie termomodernizacji budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie termomodernizacji budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja oświatowych obiektów użyteczności publicznej w Elblągu Zamawiający informuje, że projekt jest dofinansowywany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Działanie: 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Program Prac Konserwatorskich opracowana przez Zakład Usług Projektowych Wiesława Olejniczak, ul. Pińska 7, 82-300 Elbląg, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) Budowa : Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Obiekt : Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Adres : 82-300 Elbląg ul. Robotnica 173 dz. nr 48 obręb 11 Instalacja gazowa Kod CPV : 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe b) Budowa : Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Obiekt : Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Adres : 82-300 Elbląg ul. Robotnica 173 dz. nr 48 obręb 11 Instalacje elektryczne Kod CPV : 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych c) Obiekt : Gimnazjum nr 2 -remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego. Adres : ul. Robotnicza 173 dz. nr 48 obręb 11; 82-300 Elbląg Instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej Kod CPV : 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne d) Obiekt : Gimnazjum nr 2 -remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego. Adres : ul. Robotnicza 173 dz. nr 48 obręb 11; 82-300 Elbląg Przyłącze kanalizacji deszczowej i sanitarnej Kod CPV : 45231300-8 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej e) Budowa : Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Obiekt : Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Adres : 82-300 Elbląg ul. Robotnica 173 dz. nr 48 obręb 11 Roboty budowlane Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne f) Budowa : Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Obiekt : Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Adres : 82-300 Elbląg ul. Robotnica 173 dz. nr 48 obręb 11 Technologia Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne g) Budowa : Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Obiekt : Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Adres : 82-300 Elbląg ul. Robotnica 173 dz. nr 48 obręb 11 Instalacje wentylacji mechanicznej Kod CPV : 45331210-1 Instalowanie wentylacji h) Budowa : Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Obiekt : Budynek Ginazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Kod CPV : 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Adres : 82-300 Elbląg ul. Robotnica 173 dz. nr 48 Zagospodarowanie terenu Kod CPV : 45233251-3 Wymiana nawierzchni i) Budowa : Budynek Gimnazjum nr 2 - TERMOMODERNIZACJA Kod CPV : 45443000-4 Roboty elewacyjne Obiekt : Budynek Gimnazjuk nr 2 TERMOMODERNIZACJA Adres : 82-300 Elbląg ul. Robotnica 173 Instalacja odgromowa Kod CPV : 45312310-3 Ochrona odgromowa Inwestor : Gmina - Miasto Elblag 82-300 Elbląg ul. Łączności 1 j) Obiekt : Gimnazjum nr 2 - Termomodernizacja Adres : Elbląg ul. Robotnicza 173 /nr 48, obręb 11/ Instalacja ciepłej wody użytkowej Kod CPV : 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne k) Obiekt : Gimnazjum nr 2 - Termomodernizacja Adres : Elbląg ul. Robotnicza 173 /nr 48, obręb 11/ Instalacja ogrzewcza Kod CPV : 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania l) NAZWA INWESTYCJI: Termomodernizacja budynku Gimnazjum Nr 2 w Elblągu ADRES INWESTYCJI: Gimnazjum Nr 2; ul. Robotnicza 173, dz. nr 48, 82-300 Elbląg INWESTOR: Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA: ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg BRANŻE: budowlano-konserwatorska m) Obiekt : Gimnazjum nr 2 - Termomodernizacja Adres : Elbląg ul. Robotnicza 173 /nr 48, obręb 11/ Węzeł cieplny Kod CPV : 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania n) Budowa : Budynek Gimnazjum nr 2 - wyminan ( remont ) instalacji elektrycznej Kod CPV : 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Obiekt : Budynek Gimnazjum nr 2 Kod CPV : 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Adres : 82-300 Elbląg ul Robotnicza 173 dz nr 48 obręb 11 Instalacje elektryczne Kod CPV : 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 2) PROJEKTY: 1) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 Adres obiektu: Elbląg ul. Robotnicza 173 Rodzaj opracowania: Architektura - termomodernizacja Stadium: P.B. + P.W. 2) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 Adres obiektu: Elbląg ul. Robotnicza 173 Rodzaj opracowania: Architektura - kolorystyka Stadium: P.B. + P.W. 3) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 Adres obiektu: Elbląg, ul. Robotnicza 173 działka Nr 48 obręb 11 Rodzaj opracowania: Branża sanitarna - termomodernizacja instalacja ciepłej wody użytkowej Stadium: P.B.+P.W. 4) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 Adres obiektu: Elbląg, ul. Robotnicza 173 działka Nr 48 obręb 11 Rodzaj opracowania: Branża sanitarna - termomodernizacja instalacja ogrzewcza Stadium: P.B.+P.W. 5) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 Adres obiektu: Elbląg, ul. Robotnicza 173, działka Nr 48 obręb 11 Rodzaj opracowania: Branża sanitarna - termomodernizacja węzeł cieplny Stadium: P.B.+P.W. 6) RODZAJ OPRACOWANIA: EKSPERTYZA MYKOLOGICZNO-BUDOWLANA ZALECENIA TECHNICZNE REMONTU I WYKONANIA ROBÓT IMPREGNACYJNO-ODGRZYBIENIOWYCH NAZWA OBIEKTU: budynek GIMNAZJUM nr 2 im. Sybiraków w Elblągu - POMIESZCZENIA PIWNICZNE; ADRES OBIEKTU: ELBLĄG, ul. Robotnicza 173 7) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 - remont i dobudowa Adres obiektu: Elbląg ul. Robotnicza 173 Rodzaj opracowania: Projekt zagospodarowania terenu Stadium: P.B. 8) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Adres obiektu: Elbląg ul. Robotnicza 173 Rodzaj opracowania: Architektura Stadium: P.B.+P.W. 9) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Adres obiektu: Elbląg ul. Robotnicza 173 Rodzaj opracowania: Konstrukcja Stadium: P.B.+P.W. 10) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 - stołówka i sala gimnastyczna Adres obiektu: Elbląg ul. Robotnicza 173 Rodzaj opracowania: Instalacje elektryczne - remont Stadium: P.B.+P.W. 11) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 Adres obiektu: Elbląg ul. Robotnicza 173, działka Nr 48 obręb 11 Rodzaj opracowania: Branża sanitarna - remont budynku instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej Stadium: P.B.+P.W. 12) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 Adres obiektu: Elbląg ul. Robotnicza 173, działka Nr 48 obręb 11 Rodzaj opracowania: Branża sanitarna - remont budynku instalacja gazowa Stadium: P.B.+P.W. 13) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 Adres obiektu: Elbląg ul. Robotnicza 173, działka Nr 48 obręb 11 Rodzaj opracowania: Branża sanitarna - remont budynku instalacja wentylacji mechanicznej Stadium: P.B.+P.W. 14) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 Adres obiektu: Elbląg ul. Robotnicza 173, działka Nr 48 obręb 11 Rodzaj opracowania: Branża sanitarna - remont przyłącze kanalizacji deszczowej i instalacji sanitarnej Stadium: P.B.+P.W. 15) Inwestor: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1 ,82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 - modernizacja instalacji elektrycznej Adres obiektu: Elbląg ul. Robotnicza 173 Rodzaj opracowania: Instalacje elektryczne Stadium: P.B. + P.W. B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH a) Inwestor: Gmina - Miasto , ul. Łączności 1 , 82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 - termomodernizacja Adres obiektu: 82-300 Elbląg ul Robotnicza 173 dz. nr 48 obręb 11 Rodzaj opracowania: SPECYFIKACJE - TERMOMODERNIZACJA b) Inwestor: Gmina - Miasto , ul. Łączności 1 , 82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Adres obiektu: 82-300 Elbląg ul Robotnicza 173 dz. nr 48 obręb 11 Rodzaj opracowania: SPECYFIKACJE - REMONT c) Inwestor: Gmina - Miasto , ul. Łączności 1 , 82-300 Elbląg Nazwa obiektu: Budynek Gimnazjum nr 2 - remont kondygnacji piwnicznej i dobudowa szybu windowego Adres obiektu: 82-300 Elbląg ul Robotnicza 173 dz. nr 48 obręb 11 Rodzaj opracowania: REMONT INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ SPECYFIKACJA C. PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH dla budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt 2), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. oraz Program Prac Konserwatorskich, o którym mowa w pkt C., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 3.1. związanych z termomodernizacją budynku Gimnazjum Nr 2: a) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką elewacji, b) docieplenie stropodachów, c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, d) wymiana instalacji c.w.u., e) wymiana instalacji wewnętrznej co., f) wymiana instalacji węzła co. i c.w.u. 3.2. pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej, w tym między innymi: a) wykonanie prac konserwatorskich oraz dokumentacji powykonawczej tych prac, b) przebudowa pomieszczeń stołówki i jej zaplecza, c) przebudowa sali sportowej i jej zaplecza, d) wykonanie wentylacji mechanicznej stołówki z zapleczem oraz sali sportowej z zapleczem, e) przebudowa instalacji wewnętrznej wod. - kan. dla zaplecza sali sportowej i zaplecza kuchennego, f) przebudowa instalacji gazowej, g) częściowa wymiana instalacji elektrycznej, h) wykonanie instalacji odgromowej, i) wykonanie szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy, j) przebudowa schodów zewnętrznych, k) wykonanie drenażu opaskowego, l) budowa przyłącza kanalizacji deszczowej i sanitarnej, m) wykonanie zagospodarowania terenu: wymiana nawierzchni dróg i placów, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych. 3.3. wykonanie i zamontowanie tablic: informacyjnej i pamiątkowej, 3.4. sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i Program Prac Konserwatorskich stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 6. Zamawiający informuje, że budynek Gimnazjum Nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu jest obiektem zabytkowym, objętym ochroną konserwatorską, wpisanym do rejestru zabytków decyzją nr 16/07 z dnia 06.03.2008 r. pod nr A - 4503. 7. Roboty będą prowadzone pod nadzorem konserwatorskim. 8. Prace konserwatorskie mogą prowadzić tylko osoby spełniające wymagania określone w § 22 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. 9. Robotami budowlanymi może kierować tylko osoba, która spełnia wymagania określone w § 24 ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i Innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. 10. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej, STWiORB i Programu Prac Konserwatorskich, jak również nieujęte w tych opracowaniach, a niezbędne do wykonania zadania, tj. między innymi: doprowadzenie energii elektrycznej, wody dla potrzeb budowy, montaż liczników ich poboru, obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza i placu budowy (wodę, ciepło technologiczne, energię elektryczną, telefon, dozorowanie), niezbędne rusztowania, zajęcie pasa drogowego, dopuszczenie do czynnych urządzeń oraz wyposażenie obiektów w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem oraz wszelkie opłaty związane z dopuszczeniem inwestycji do użytkowania. Koszty związane z realizacją zadania obejmują również sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym Konserwatorskiej Dokumentacji Powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej budynku szkoły. 11. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 12. Zamawiający będzie stosował wymagania przewidziane w ustawie z dnia 08.11.2013 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 1473) w zakresie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót budowlanych, w tym m.in.: 1) Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. 2) Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. 3) Umowy, o których mowa w pkt. 1) i 2), powinny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane, zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 5) Zamawiający, w terminie 7 dni, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane: a) niespełniającej wymagań zamówienia, określonych w niniejszej umowie, b) gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6) Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie określonym w pkt. 6), uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 7) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane, przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 8) Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadkach, o których mowa w pkt. 5). 9) Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie określonym w pkt. 8), uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 10) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane, przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11) W przypadku, o którym mowa w pkt. 7), jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż określony w pkt. 5) lit. b, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę i wezwie go do doprowadzenia do zmiany tej umowy w zakreślonym terminie, nie dłuższym niż 3 dni, pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej. 12) Postanowienia pkt. 1)-11) stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo. 13) Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub który zawarł przedłożoną Zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty odpowiednio przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane. 14) Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt. 13), dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, lub po przedłożeniu Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi. 15) Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. 16) Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty, Zamawiający jest obowiązany umożliwić Wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa w pkt. 13). Zamawiający informuje o terminie zgłaszania uwag, nie krótszym niż 7 dni od dnia doręczenia tej informacji. 17) W przypadku zgłoszenia uwag, o których mowa w ust. 16, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może: a) nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli Wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty albo b) złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w przypadku istnienia zasadniczej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo c) dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, jeżeli podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty. 18) W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, o których mowa w pkt. 13, Zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 19) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty w ramach niniejszej umowy za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał dokumentację powykonawczą, w tym Konserwatorską Dokumentację Powykonawczą. 14. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej wykonywaną działalność oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o 1 miesiąc, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie wobec osób trzecich. 15. Roboty budowlane realizowane będą na terenie czynnego obiektu. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy szkoły. 16. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 10 dni roboczych od daty podpisania umowy. 17. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647? Kodeksu cywilnego oraz art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 18. W związku z tym, że zamówienie będzie dofinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Wykonawca zobowiązany jest realizować wytyczne dotyczące promocji i informacji zgodnie z: przepisami art. 8 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji Ministra Rozwoju Regionalnego oraz zapisami Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach NSS na lata 2007-2013. W szczególności dotyczy to obowiązku wykonania i umieszczenia przez Wykonawcę stosownych tablic; informacyjnej i pamiątkowej informujących o zakresie realizowanego projektu i wsparcia ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 19. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 20. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 21. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 22. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach