Przetargi.pl
Wykonanie terenów zielonych i ich pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów na terenie Gminy Dopiewo: Zadanie nr 1: Założenie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Dopiewo Zadanie nr 2: Wycinka drzew i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Dopiewo Zadanie nr 3: Uzupełnienie uprawy leśnej oraz koszenie terenów zieleni

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62070 Dopiewo, ul. Leśna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 618 148 092
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna
    62070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 618 148 092
    REGON: 63125873800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie terenów zielonych i ich pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów na terenie Gminy Dopiewo: Zadanie nr 1: Założenie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Dopiewo Zadanie nr 2: Wycinka drzew i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Dopiewo Zadanie nr 3: Uzupełnienie uprawy leśnej oraz koszenie terenów zieleni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Kod CPV : 77.21.14.00.-6 Usługi wycinania drzew i krzewów 77.00.00.00-0 Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie 77.30.00.00-3 Usługi Ogrodnicze 3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Wykonanie terenów zielonych i ich pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów na terenie Gminy Dopiewo , w ramach każdego z 3 niżej wskazanych zadań (części): Zadanie nr 1: Założenie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Dopiewo Zadanie nr 2: Wycinka drzew i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Dopiewo Zadanie nr 3: Uzupełnienie uprawy leśnej oraz koszenie terenów zieleni 3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdego z 3 zadań (3 części), został opisany w niżej wskazanych załącznikach do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 3.3.1. zadanie nr 1: a) Załącznik nr 1.1. Specyfikacja wykonania i odbioru prac b) Załącznik nr 1.2.Parametry materiału roślinnego ZAŁOŻENIE ZIELENI ZESTAWIENIE RZECZOWO – KOSZTOWE Wykaz materiału roślinnego, wielkość, rodzaj pojemnika, jakość i inne wymagania c) Załącznik nr 1.3. Kosztorys - Założenie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Dopiewo d) Załącznik nr 1.4. Zieleń istniejąca- pielęgnacja e) Załącznik nr 1.5.Karta miesięcznej pielęgnacji f) Załącznik nr 1.6. Projekt umowy 3.3.2. zadanie nr 2: a) Załącznik nr 1.1. Specyfikacja wykonania i odbioru prac b) Załącznik nr 1.2. Kosztorys – wycinka drzew i krzewów c) Załącznik nr 1.3. Projekt umowy 3.3.2. zadanie nr 3: a) Załącznik nr 1.1. Specyfikacja wykonania i odbioru prac. b) Załącznik nr 1.2. Parametry materiału roślinnego ZAŁOŻENIE ZIELENI ZESTAWIENIE RZECZOWO – KOSZTOWE Wykaz materiału roślinnego, wielkość, rodzaj pojemnika, jakość i inne wymagania c) Załącznik nr 1.3. Kosztorys – uzupełnienie uprawy leśnej i wykaszanie terenów. d) Załącznik nr 1.4. Projekt umowy. 3.4. Wymogi Zamawiającego w zakresie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowcy oraz o osób bezpośrednio wykonujących czynności, o których mowa w §2 ust. 1 w zakresie realizacji zamówienia: których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (dz. U. z 2016r. poz. 1666, z późn. zm.). 2) Osoby wykonujące powyższe czynności, realizujące przedmiot zamówienia, muszą być zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, przez co najmniej okres realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. na pełen etat. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć niżej wskazane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 13 umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 – 5.000,00 zł - Zadanie nr 2 – 4.000,00 zł - Zadanie nr 3 – 300,00 zł przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach