Przetargi.pl
Wykonanie tabliczek z granitu impala, umieszczenie na nich napisu oraz montaż na murze pamięci usytuowanym na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4

Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
    ul. Kaszubska 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
    REGON: 77147680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie tabliczek z granitu impala, umieszczenie na nich napisu oraz montaż na murze pamięci usytuowanym na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1)wykonanie tabliczek z granitu impala o wym. 13,4 cm x 8,2 cm x 1,3 cm, ilość przewidzianych umową do znaków 30 szt., 2)wykonanie tabliczek z granitu impala o wym. 21,0 cm x 15,0 cm x 1,3 cm ilość przewidzianych umową do znaków 60 szt., 3)wykonanie tabliczek z granitu impala o wym. 21,0 cm x 30,0 cm x 1,3 cm, ilość przewidzianych umową do znaków 120 szt., 4)wykonanie znaków na ww. tabliczkach, 5)montaż ww. tabliczek na murze pamięci. 2. Ustalenie treści napisów , wielkości i rodzaju czcionki, liczby znaków oraz montażu tabliczek odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zgłoszenia pisemnego przez Zamawiającego. 3. Prace zakwalifikowane do wykonania będą skosztorysowane w oparciu o oferowaną cenę wykonania tabliczki i napisu oraz montażu. 4. Po sporządzeniu protokołu odbioru wykonania ww. prac, Wykonawca wystawi fakturę. 5. Fakturowanie odbywać się będzie nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przed złożeniem oferty tj. do dnia 21grudnia 2009r. do godz. 10:00 Wykonawca powinien wnieść wadium w kwocie: 1000,00 zł. 2.Wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 3.Jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku nr 80124037701111000040698322.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działań w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) dysponują odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia, 2. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeśli Wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI w pkt od 1 do 9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1)wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu, akceptacji treści SIWZ i wzoru umowy stanowiącej jej integralną część - załącznik nr 2 do SIWZ, 3)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 4)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,wraz z oświadczeniem wykonawcy że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, 5)parafowany i wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, 6)oświadczenie Wykonawcy o wywiązywaniu się ze zobowiązań podatkowych, 7)oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 8)wykaz minimum trzech prac o podobnych charakterze, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną