Przetargi.pl
Wykonanie tablic informacyjnych oraz folderów o projekcie w ramach projektu Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4364451 , fax. 13 4364301
  • Data zamieszczenia: 2011-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie
    ul. Bieszczadzka 2 2
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 4364451, fax. 13 4364301
    REGON: 37001571000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie tablic informacyjnych oraz folderów o projekcie w ramach projektu Ochrona in situ żubra w Polsce - część południowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 Wykonanie 16 sztuk tablic informacyjnych z płyty warstwowej aluminiowej w kolorze białym o grubości 2 mm lub z blachy ocynkowanej o grubości 1-2 mm i o wymiarach 40 cm x 30 cm (szerokość x wysokość) z możliwością montażu do ściany (uchwyty do dystansowego montażu) lub do słupka; Umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych tablicach informacyjnych; Opracowanie pod kątem graficznym tablic, w tym: 8 tablic z logotypem PO IiŚ, PGLLP oraz UE, 8 tablic z logotypem NFOŚiGW, PGLLP oraz flaga Polski, Druk: technologia offsetowa farbami UV (odpornymi na warunki atmosferyczne) lub inna technologia, dająca wysoką trwałość druku i odporność na warunki atmosferyczne; tablice muszą być wykonane z materiałów trwałych, tj. odpornych na warunki atmosferyczne, tak aby zapewniona została czytelność informacji oraz wysoki poziom estetyczny tablicy. W związku w tym Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na trwałość wykonanych tablic co najmniej do końca roku 2014; Mocowanie: każda tablica musi posiadać 2 możliwości mocowania: do ściany za pomocą uchwytów dystansowego montażu wykonane ze stali nierdzewnej lub aluminiowej oraz do słupa za pomocą 2 uchwytów uniwersalnych (obejmy) wykonanych ze stali nierdzewnej lub aluminium (góra i dół tablicy) do mocowania na słupkach o średnicy od 50 do 70 mm. Do tablic musi być dołączona instrukcja montażu dla obu sposobów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 16 sztuk tablic do Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie, ul. Bieszczadzka 2. Wykonawca na tablice informacyjne oraz na wykonane na tych tablicach nadruki, udzieli gwarancji co najmniej do końca 2014 roku. Warunki realizacji: Dostawa zamówienia do siedziby Zamawiającego nastąpi w ciągu 28 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia wersji ostatecznej projektu graficznego z Zamawiającym w terminie 12 dni od podpisania umowy. Zadanie nr 2 Opracowanie, druk i dostawa folderu ośmiostronicowego (cały folder ma mieć objętość 8 stron liczone razem z okładkami), nakład 2000 egz. Druk na formacie A5 ( każda strona o formacie A5), papier kreda minimum 110g, okładka powlekana lakierem UV jednostronnie (lakier ma pokrywać całą okładkę), grzbiet zszyty dwoma zszywkami, wszystkie strony pełny kolor. Tekst oraz zdjęcia (12 - 16 szt.) przedstawiające żubry karpackie zapewni Zamawiający. Kolejność oraz rozmieszczenie zdjęć w folderze wymaga uzgodnień Wykonawcy z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921703
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 400 zł. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 14.09.2011 r. do godz. 09:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ OKrosno 19 2030 0045 1110 0000 0025 2060 z dopiskiem: wadium na postępowanie przetargowe ZU-2710-811 (wadium uważać się będzie za wniesione jeśli środki w terminie podanym w pkt. VIII.2. znajdą się na rachunku Zamawiającego). a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 4. Zamawiający zwraca wadium: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. VIII.5. b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wart. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. VIII.4.a., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach