Przetargi.pl
Wykonanie tablic informacji pasażerskiej - zaprojektuj i wybuduj - 2

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2014-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 175 175
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie tablic informacji pasażerskiej - zaprojektuj i wybuduj - 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowych projektów budowlano-wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz wykonanie robót budowlanych dot. montażu elektronicznych tablic informacji pasażerskiej wyświetlających godziny odjazdów tramwajów na przystankach tramwajowych Limanowskiego-Piwna, Limanowskiego-Urzędnicza, Limanowskiego-Sierakowskiego (w obu kierunkach), Włókniarzy-Wielkopolska (w obu kierukach) wraz ich uruchomieniem. Zamawiający przekaże mapy dc projektowych dla realizacji zadania w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 2. Roboty budowlane będą obejmowały: - montaż elektronicznych tablic informacji pasażerskiej wraz z konstrukcjami wsporczymi na każdym wlocie wskazanych skrzyżowań - ułożenie instalacji umożliwiających podłączenie tablic do sieci zasilających oraz systemu sterowania, wraz z odpowiednim oprzyrządowaniem wraz z wykonaniem nawierzchni po wykonanych robotach 3. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: 1) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia, dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysy inwestorskie, 2) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków technicznych na przyłącza od gestorów sieci uzgodnień, opinii, zezwoleń przewidzianych przepisami prawa, koniecznych dla realizacji zamówienia, za wyjątkiem PGE które przekaze Zamawiający 3) sporządzenie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia robot budowlanych i jej uzyskanie w imieniu Zamawiającego, 4) przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw do: dokumentacji projektowej 5) opracowania i uzgodnienia z właściwymi organami projektu czasowej organizacji ruchu, a następnie wykonania tej organizacji oraz jej utrzymania przez cały okres realizacji zamówienia; 6) w przypadku zaistnienia takiej konieczności - pozyskania zgody osób fizycznych /prawnych / innych podmiotów, na czasowe zajęcie terenu celem wykonania prac budowlanych 7) wykonanie robót budowlanych zgodnie z wykonaną i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz wszelkich innych czynności koniecznych do wykonania robót i zrealizowania zamówienia, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 8) sporządzenia inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej 9) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, zezwoleń itd. wymaganych przepisami prawa, niezbędnych do odbioru robót budowlanych i użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w TOMIE III SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wysokość wadium na kwotę 5.000,00 PLN w formach ustalonych w art 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach