Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy ogłasza przetarg
- Adres: 22-463 Radecznica, ul. Klasztorna 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0...84 6818002 , fax. 0...84 6818792
- Data zamieszczenia: 2012-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy
ul. Klasztorna 4 4
22-463 Radecznica, woj. lubelskie
tel. 0...84 6818002, fax. 0...84 6818792
REGON: 00029104900015 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radecznica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie szybu windowego wraz z zakupem i montażem dwóch dźwigów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szybu windowego wraz z zakupem i montażem dwóch dźwigów o Q=1600 kg lub 21 osób, przystosowanych do transportu łóżek szpitalnych oraz przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach w Pawilonie Głównym Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Radecznicy, 22-463 Radecznica, ul. Klasztorna 4. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) pozwoleniem na budowę, 2) projektem budowlano-wykonawczym, 3) przedmiarami robót, 4) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. W skład robót wchodzi wykonanie: a) izolacji fundamentów oraz zabezpieczenie murów, b) robót budowlanych przy elewacji zachodniej, c) robót ziemnych pod fundamenty i profilowanie skarpy, d) ław i stopów fundamentowych, ścian żelbetowych i betonowych z izolacjami, e) konstrukcji stalowej z fasadą szklaną, f) zakup i montaż dźwigów g) płyt stropowych, schodów oraz balustrad, h) konstrukcji dachu i pokrycie, i) płyt fundamentowych i posadzek podszybia, j) piwnic i wiatrołapu, k) izolacji sufitu, okładzin gipsowych wraz z malowaniem, l) tynków wewnętrznych wraz z malowaniem, m) opaski odwadniającej, n) stolarki drzwiowej, o) centralnego ogrzewania, p) zasilania w energię dźwigów szpitalnych. 4. Zakres prac obejmuje: 1) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych, zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, przepisami bhp i p.poż., zgodnie z uzgodnieniami z Zamawiającym oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; 2) sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniając warunki prowadzenia robót budowlanych - zgodnie z art. 21 ustawy Prawo budowlane; 3) wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu materiałów własnych wskazanych w projekcie i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, o jakości zatwierdzonej przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. Zastosowane materiały muszą być oznaczone zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); 4) zorganizowanie zaplecza budowy we własnym zakresie i na własny koszt, utrzymania go w należytym porządku; 5) prowadzenie dziennika budowy i dokonywania wpisów będących dokumentacją realizowanych robót budowlanych; 6) ponoszenie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej na podstawie wskazań podliczników zainstalowanych przez Wykonawcę; 7) ponoszenie kosztów wywozu i utylizacji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.); 8) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody na osobach i w mieniu, jakich może doznać Zamawiający, jak i osoby trzecie w związku z wykonywaniem lub z nienależytym wykonywaniem przedmiotu umowy; 9) przestrzeganie wszystkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy (ppoż., ochrony znajdującego się na placu budowy mienia) i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za pracowników w przypadku szkody powstałej w wyniku prowadzenia robót; 10) zapewnienie na własny koszt odbiorów technicznych w trakcie prowadzenia robót i po ich wykonaniu; 11) dostawę, montaż, uruchomienie nowych dźwigów - wraz z uzyskaniem wymaganych prawem dopuszczeń (UDT) do użytkowania i eksploatacji (rejestracja) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 26 listopada 2010 r., w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (Dz. U. Nr 229, poz. 1502 z późn. zm.); 12) dostarczenie dokumentacji rejestracyjnej dźwigów zawierającej dodatkowo niezbędne instrukcje obsługi i konserwacji, gwarancję - w języku polskim przed planowanym zarejestrowaniem dźwigu; 13) ponoszenie odpowiedzialności przed Zamawiającym za wszelkie działania i zaniechania swoje oraz swoich Podwykonawców; 14) uzyskanie odbioru częściowego całości robót objętych zamówieniem wraz z mapą geodezyjną. 5. Ze względu na wysokie walory zabytkowe, architektoniczne i historyczne Pawilon Główny (dawniej gimnazjum w zespole klasztornym OO. Bernardynów w Radecznicy) został wpisany decyzją wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 27 lipca 1978r. do rejestru zabytków pod pozycją A/187 i podlega prawnej ochronie konserwatorskiej. 6. Wykonawca będzie wykonywał pracę w warunkach utrudnionych. Prace budowlane powinny być prowadzone w sposób nie utrudniający prawidłowego funkcjonowania Szpitala (w Pawilonie Głównym mieszczą się trzy oddziały szpitalne: Oddział I terapii uzależnień od alkoholu, Oddział II psychiatryczny dla przewlekle chorych, Oddział III psychiatryczny dla dorosłych - męski oraz Apteka). 7. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45223000-6, 45313100-5, 45111200-0, 45320000-6, 45262100-2, 45261100-5, 45262210-6, 45262300-4, 45260000-7, 45421000-4, 45440000-3, 45310000-3, 45331100-7. 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres 36 miesięcy, a na zaoferowane urządzenia udzieli gwarancji określonej przez producenta oraz 12 miesięcy rękojmi. 9. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452230006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radecznica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części magazynu na dwie komory chłodnicze
Dodano: 2015-09-25 - Przebudowa części magazynu na dwie komory chłodnicze
Dodano: 2015-09-10 - Wykonanie modernizacji tarasu wejścia głównego z podjazdem dla niepełnosprawnych w I/ZUS w Chełmie
Dodano: 2013-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2131 L ( Al. Lotników Polskich, ul. Łyżwiarska, ul. Sportowa)
Dodano: 2012-05-24 - Demontaż, transport i montaż kontenera z Budziska na Drogowe Przejście Graniczne w Kukurykach
Dodano: 2009-10-19