Przetargi.pl
Wykonanie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu: Radosna Szkoła w miejscowościach Mszczonów oraz Osuchów

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8582840 , fax. 046 8582843
  • Data zamieszczenia: 2011-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8582840, fax. 046 8582843
    REGON: 75014860900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mszczonow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu: Radosna Szkoła w miejscowościach Mszczonów oraz Osuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących placów zabaw:

    1.1. Duży szkolny plac zabaw w Mszczonowie w ramach programu: Radosna Szkoła.

    a) Wybrane parametry techniczne inwestycji:

    - Powierzchnia placu zabaw 500,0 m2;

    - Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej 244,6 m2;

    - Powierzchnia ścieżki 45,5 m2;

    - Powierzchnia trawników 209,9 m2.

    b) Planowane roboty będą obejmowały m.in.:

    - Prace rozbiórkowe;

    - Budowę nawierzchni bezpiecznej;

    - Budowę ścieżki;

    - Założenie trawnika;

    - Instalację zabawek;

    - Ogrodzenie terenu.

    1.2. Mały szkolny plac zabaw w Osuchowie w ramach programu: Radosna Szkoła.

    a) Wybrane parametry techniczne inwestycji:

    - Powierzchnia placu zabaw (bez chodnika) 240,0 m2;

    - Powierzchnia nawierzchni bezpiecznej 147,9 m2;

    - Powierzchnia ścieżki 20,9 m2;

    - Powierzchnia trawników 71,2 m2.

    - Powierzchnia chodnika 44,1 m2

    b) Planowane roboty będą obejmowały m.in.:

    - Prace rozbiórkowe;

    - Budowę nawierzchni bezpiecznej;

    - Budowę ścieżki;

    - Założenie trawnika;

    - Instalację zabawek;

    - Ogrodzenie terenu.

    2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonawstwa zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących załączniki do siwz.

    3) Zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać podany jest w załączonych do siwz dokumentacjach projektowych oraz stwiorb.

    4) Zamówienie należy wykonać zgodnie z wytycznymi oraz aktami prawnymi Ministerstwa Edukacji Narodowej (MEN) w zakresie programu: Radosna Szkoła.

    5) Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, stwiorb, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

    6) W ramach niniejszego zamówienia wchodzi również zapewnienie przez wykonawcę pełnej obsługi geodezyjnej.

    7) Wykonawca zobowiązany będzie wydzielić w ofercie koszty odrębnie dla wykonania małego oraz dużego placu zabaw.

    8) Po zakończeniu realizacji robót, a przed ostatecznym odbiorem robót, Ministerstwo Edukacji Narodowej za pośrednictwem wyznaczonego podmiotu dokona kontroli szkolnych placów zabaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Sposób przeprowadzenia ww. kontroli zawarty jest w dokumentach programowych MEN.

    9) Wykonawca będzie mógł złożyć fakturę w celu otrzymania płatności po zatwierdzeniu prawidłowości wykonania niniejszego zamówienia przez zamawiającego oraz organy kontrolujące.

    10) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacjach projektowych oraz stwiorb.

    11) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w projekcie winien potwierdzić zamawiający.

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:

    1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 6000 zł, słownie: sześć tysięcy złotych.

    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.

    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:

    Bank Spółdzielczy Biała Rawska, Nr rachunku: 91 9291 0001 0043 3882 2000 0060

    Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

    4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.

    5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

    6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach