Przetargi.pl
Wykonanie szaletu jednostanowiskowego przy ul. Marchettiego w Chrzanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie 2 szaletów publicznych

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 327585101, fax. 0326233786
    REGON: 000525464
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie szaletu jednostanowiskowego przy ul. Marchettiego w Chrzanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie 2 szaletów publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie szaletu publicznego 1 stanowiskowego w ramach zadania inwestycyjnego ,,Wykonanie 2 szaletów publicznych” na dz. nr 1383/5 i 1373/3 w Chrzanowie na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Elli Marchettiego zgodnie z: 1.Decyzją Starosty Chrzanowskiego nr 444/2017 z dnia 12 lipca 2017r. zatwierdzającej projekt budowlany oraz udzielającej pozwolenia na budowę. (zał. nr 1a.); 2. Projektem budowlanym opracowanym przez LW Uniprojekt Sp. z o.o. ul. Gen. Władysława Sikorskiego 71, 32-540 Trzebinia- projektant główny –inż. Jacek Litwin. (zał. nr 1b); 3. Przedmiarem robót. (zał. nr 1c); 4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. (zał. nr.1d). Zadanie obejmuje, zgodnie z projektem budowlanym, w szczególności: 1. Wykonanie geodezyjnego wytyczenia obiektu w terenie. 2. Wykonanie przyłączy do sieci elektrycznej. 3. Wykonanie przyłączy do sieci wodno-kanalizacyjnej. 4. Wykonanie płyty fundamentowej. 5. Dostawę i montaż toalety. 6. Przyłączenie toalet do przedmiotowych sieci, wykonanie studzienek wodomierzowych, kanalizacyjnych oraz kablowego zasilania energetycznego. 7. Rozruch technologiczny toalety. 8. Zagospodarowanie terenu poprzez przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 9. Dostarczenie zamawiającemu oryginału zawiadomienia o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych/kartograficznych do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chrzanowie. 10. Dostarczenie Zamawiającemu dokumentów o zgłoszeniu do użytkowania obiektu. Przed zgłoszeniem do użytkowania obiektu należy dokonać rozbiórki tymczasowych obiektów budowlanych, użytkowanych w trakcie realizacji robót budowlanych. Za toaletę jednostanowiskową, o której mowa wyżej, uważa się kabinę przystosowane zarówno dla kobiet, mężczyzn oraz dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku. Dostosowanie do osób niepełnosprawnych powinno obejmować całe wyposażenie toalety w części użytkowej. Zamawiający zaleca Wykonawcom w trakcie postepowania przetargowego dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z warunkami lokalizacyjno – terenowymi działek, na których prowadzona będzie inwestycja. Pozostałe uwagi: Ostateczne rozwiązania materiałowe m.in: - panelu- wrzutnika monet, wykończenia elewacji/attyki, wykończenia drzwi i framugi do części użytkowej wraz z detalem oświetlenia ścian wewnętrznych i podłogi, - karty katalogowe i zdjęcia proponowanych -zestawu umywalkowego - muszli ustępowej- lustra- przycisków i informacji wewnątrz toalety, ustalenia kolorystyczne elewacji zewnętrznej kolorystyczne, informacyjne oraz detale rozwiązań architektonicznych, będą wymagały akceptacji Zamawiającego na etapie realizacji Zamówienia, w tym zakresie Zamawiający może żądać przedłożenia próbek materiałów i przykładów proponowanych urządzeń. Wszystkie zastosowane urządzenia i materiały powinny posiadać wymagane prawem certyfikaty i dopuszczenia do stosowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d SIWZ. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do posiadania - przez okres co najmniej realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do upływu terminu określonego w rozdz. VIII SIWZ) - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215500-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 1.000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą należy złożyć: a) wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy, c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - załącznik nr 7 do SIWZ, tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach