Przetargi.pl
Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-077 Zielona Góra, al. Wojska Polskiego 9
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4532600, 4532622 , fax. 068 4532603
  • Data zamieszczenia: 2011-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida w Zielonej Górze
    al. Wojska Polskiego 9 9
    65-077 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4532600, 4532622, fax. 068 4532603
    REGON: 00027654100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wimbp.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kulturalna. Biblioteka Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze. Budynek Biblioteki, składa się z dwóch zasadniczych części zróżnicowanych pod względem wysokości oddylatowanych od siebie, a jednocześnie połączonych funkcjonalnie na poziomie parteru i przyziemia (niskiego parteru). Budynek główny (tzw. część wysoka) jest obiektem siedmiokondygnacyjnym. Budynek usługowy (tzw. część niska) jest obiektem dwukondygnacyjnym, powiązanym funkcjonalnie z budynkiem głównym. Konstrukcję obu części budynku biblioteki stanowi szkielet żelbetowy. Kubatura budynku wynosi 34 500,00m3, a powierzchnia użytkowa 7 277,00 m2. Systemem sygnalizacji pożaru objęto wszystkie pomieszczenia za wyjątkiem sanitariatów. 2. Zakres prac przewidzianych do wykonania w niniejszym postępowaniu obejmuje: - wybór systemów i opracowanie danych do jego programowania, - wykonanie okablowania wnętrzowego, - montaż okablowania, aparatury i elementów systemu sygnalizacji pożaru, - uzupełnienie istniejących klap przeciwpożarowych w siłowniki i wyzwalacze, - instalację i wdrożenie oprogramowania sterującego, - opracowanie wytycznych, konfigurację i uruchomienie systemu, - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi systemu, - opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji systemu, uwzględniającej m.in. kolejne etapy postępowania osób obsługujących system w przypadku wystąpienia alarmu pożaru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona do niniejszej specyfikacji dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika) dopuszcza się, więc do zastosowania (zaproponowania w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazany. Wskazane parametry zastosowanego standardu określają istotne minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. W ofercie można przyjąć wyroby innych marek i producentów o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających wyrobom opisanym w projekcie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za zastosowane wyroby budowlane. 4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji liczony będzie od daty odbioru całości zamówienia. 5. Wykonawca winien posiadać aktualne świadectwo autoryzacji wydane przez producenta zastosowanych w ofercie urządzeń sygnalizacji pożaru. 6. Zaleca się przed przygotowaniem oferty dokonania wizji lokalnej na obiekcie. 7. Wszystkie roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie i w pomieszczeniach użytkowanych w trakcie wykonywania robot budowlanych. Prowadzenie robót powinno odbywać się w sposób niezakłócający pracy pracowników i użytkowników Biblioteki. Wykonawca może, jeśli uzna to za konieczne dla dotrzymania terminów zakończenia robót, realizować roboty budowlane od poniedziałku do soboty w trybie wydłużonego dnia pracy, jednak nie dłużej niż do godziny 20.00. 8. Kierownik robót opracuje instrukcje BIOZ do stosowania na terenie obiektu. 9. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 10. Wykonawcy zobowiązani są do zaproponowania w ofercie i dostarczenia rzeczy fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji oraz autoryzowanego źródła dystrybucji. Produkty powinny posiadać gwarancje producenta na terenie Polski. 11. Dostarczone materiały muszą być zgodne z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. 92/2004, poz. 881).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie osiem tysięcy złotych). 2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert tj. 13 września 2011 roku do godz. 12.00. 3. Wadium może być wnoszone: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tm, że poręczenie kasy jest zawsze poreczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 u8stawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto Zamawiającego. 5.Wadium w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział Zielona Góra nr konta: 59 1090 1535 0000 0000 5301 9070 6.Kopię dowodu wpłaty wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty. 7.Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować, co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale IX niniejszej SIWZ. 8.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach gwarancje, poręczenia oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wimbp.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach