Przetargi.pl
Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze

Powiat Zielonogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 527 575 , fax. 684 527 500
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zielonogórski
    ul. Podgórna 5
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 684 527 575, fax. 684 527 500
    REGON: 97077014900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze”. 2. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz sposób realizacji określony został w załączniku nr 4 do SIWZ (4.1-4.3) oraz zał. nr 3 do SIWZ. Zakres przewidziany do realizacji w niniejszym zamówieniu obejmuje Etap 1 oraz Etap 6 tj. wykonanie: - instalacji kompletnej ( w pełni wyposażonej) centrali pożarowej, - wykonanie pionowej trasy głównej dla wszystkich kondygnacji wraz z połączeniem do centrali w pomieszczeniu portierni, - wykonanie kompletnej instalacji systemu sygnalizacji pożaru kondygnacji piątej ( III piętro) budynku, - podłączenie jej do centrali (pętla 5), - uruchomienie / uaktualnienie systemu monitoringu do Komendy Miejskiej Psp w Zielonej Górze, 3. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko do usuwania na bieżąco materiałów pochodzących z demontażu i rozbiórek. 4. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy pzp i określa je stosownie do treści art. 36 ust 2 pkt 8a ustawy w załączniku nr 3 do SIWZ. 5. Roboty budowlane muszą być prowadzone w godzinach pracy urzędu tj. 7:30 – 15:30. 6. Roboty budowlane realizowana będzie w czynnym obiekcie i ważne jest, aby wykonywanie tych robót nie kolidowało z bieżącym funkcjonowaniem urzędu i jego budynku. Organizację robót budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym i dostosować tak, aby wszystkie media w budynkach pozostały czynne. W uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt zastosuje rozwiązania zastępcze w przypadku konieczności wyłączenia urządzeń lub instalacji, które mogą zakłócić bieżące funkcjonowanie budynku. 7. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 36 m-cy licząc od daty odbioru roboty, potwierdzonego stosownym protokołem 8. Niezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z zasadami określonymi przez Kodeks Cywilny. 9. Zgodnie z art. 91 ust 2 Pzp Zamawiający wprowadził jako jedne z kryteriów oceny ofert okres gwarancji. Zaoferowane przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż minimalny, skutkować będzie przyznaniem w ofercie odpowiednio punktacji w kryterium „ okres gwarancji” UWAGI: 1. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 2.W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 3. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. 4. Wszelkie nazwy własne użyte w Specyfikacjach Technicznych, dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań materiałów o parametrach równoważnych innych producentów pod warunkiem spełniania zapisów STWiOR. 5. W przypadku konieczności w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania na koszt własny szczegółowych projektów technologicznych, projektów uzupełniających i innych niezbędnych opracowań dla realizacji całości robót. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. 7.Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 8. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. Niedoszacowanie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 9. Zamawiający załącza w celach pomocniczych przedmiary robót z zastrzeżeniem, że ilości podane w przedmiarze nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00.zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 310. z późn.zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający będzie wymagać złożenia następujacych dokumentów: 1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, który złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu w rozumieniu ustawy dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji konsumentów - załącznik nr 2C do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokumentu lub informacji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Uwaga: Ww. dokument Wykonawca zobowiązany jest złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 2. Aktualny na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ ( składane wraz z ofertą). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenia II. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymagać będzie złożenia: 1. Oświadczenia z art. 22 ust 1 pkt2) i ust 1b ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ (składane wraz z ofertą). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenia. III. Oferta powinna zawierać: - zał .nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, - zał. nr 2A do SIWZ – oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 2) i ust. 1b ustawy Pzp (spełnienie warunków udziału w postępowaniu). - zał. nr 2B do SIWZ – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1) w zw. z art. 24 ust. 1 pkt 12-22) ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp (fakultatywne przesłanki wykluczenia). - dowód wniesienia wadium, - pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy - Załącznik NR 5 – Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów określonych w art. 22a ust 1 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia – składane wraz z oferta – jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach