Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg
- Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8342291 , fax. 059 8343272
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
ul. Wojska Polskiego 1 1
77-300 Człuchów, woj. pomorskie
tel. 059 8342291, fax. 059 8343272
REGON: 00052540629300 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czluchow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemu radiowego monitoringu Miasta Człuchów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie i rozmieszczeniu wraz z montażem urządzeń do uruchomienia monitoringu radiowego na terenie miasta Człuchowa. Zamówienie obejmuje: - wykonanie koncepcji rozmieszczenia urządzeń i uzyskanie akceptacji Zamawiającego; - wykonanie robót instalacyjnych, elektrycznych w oparciu o sporządzoną dokumentacje; - dostawę oraz montaż urządzeń i elementów technologicznych wraz z ich uruchomieniem; - opracowanie instrukcji obsługi systemów stanowiących przedmiot zamówienia; - wykonanie dokumentacji powykonawczej, wymaganych pomiarów i przekazanie ich Zamawiającemu; - przeszkolenie pracowników z bieżącej obsługi systemów. Zamawiający w swoim zakresie wykona przyłącza elektryczne do zasilenia zainstalowanych kamer. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349710004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.500,00 zł , słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa; b) kierownik robót telekomunikacyjnych - uprawnienia budowlane o specjalności telekomunikacja oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Posiadają doświadczenie z ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu), wyrażające się tym, że wykonali, co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu podobnego systemy monitoringu wizyjnego z transmisją radiową o łącznej wartości 60 000,00 zł brutto każda z nich. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 6; 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych rówienież wykonywanych, dostaw lub usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Do oferty należy załączyć wykaz wykonanych usług (załącznik nr 8), potwierdzający wykonanie, co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu podobnego systemy monitoringu wizyjnego z transmisją radiową o łącznej wartości 60 000,00 zł brutto każda z nich. W celu potwierdzenia, że zostały one wykonane prawidłowo Wykonawca dołączy referencje lub inny dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budowlanych; 2.Kierownik robót telekomunikacyjnych - uprawnienia budowlane o specjalności telekomunikacja oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1 Karty katalogowe oferowanych urządzeń, zespołów urządzeń i oprogramowania. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną