Przetargi.pl
Wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej w Szkole Podstawowej Nr 2 w Sztumie

Szkoła Podstawowa Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Reja 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 6406353 , fax. 55 6406353
  • Data zamieszczenia: 2011-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2
    ul. Reja 15 15
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 55 6406353, fax. 55 6406353
    REGON: 17020390300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej w Szkole Podstawowej Nr 2 w Sztumie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej w Szkole Podstawowej Nr 2 w Sztumie obejmuje wykonanie następujących robót: 1) roboty instalacyjne przeciwpożarowe 2) instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 3) instalowanie wyrobów metalowych 4) roboty w zakresie stolarki budowlanej i klapy dymowej 2. Według dokumentacji projektowej:Projekt budowlano - wykonawczy System oddymiania klatki schodowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Sztumie opracowanej przez AteCo Spółka z o.o. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej - dokumentacja budowlana wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych lub lepszych co do jakości, parametrów technicznych i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Wniosek o użycie urządzenia lub materiału równoważnego Wykonawca jest zobowiązany złożyć przed wbudowaniem i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na jego zastosowanie. Wniosek musi zawierać parametry proponowanego materiału lub urządzenia umożliwiające ocenę czy jest to element równoważny pod względem jakości do pierwotnie przyjętego do realizacji zadania. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 281222201
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 złotych. Słownie złotych: pięć tysięcy. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 50 8309 0000 0002 8353 2000 0050 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego 2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3 w gwarancjach bankowych, 4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm. 4. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach, zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium. Sposób przekazania: oryginał odpowiedniego dokumentu należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem -Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne na: Wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej w Szkole Podstawowej Nr 2 w Sztumie - nie otwierać przed sesją otwarcia ofert data i godz. , w miejscu składania ofert jak określono w pkt. XI niniejszej SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną