Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
- Data zamieszczenia: 2010-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
ul. Rynek 1 1
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
REGON: 21096684600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego w oparciu o bezprzewodową sieć w paśmie licencjonowanym dla Gminy Międzyrzecz - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu monitoringu wizyjnego w oparciu o bezprzewodową sieć w paśmie licencjonowanym. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: 1)Wykonanie systemu łączności bezprzewodowej pracującej w licencjonowanym paśmie 3,6GHz; 2)Zakup, dostawa i montaż kamer we wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ miejscach zgodnie z projektem technicznym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3)Doprowadzenie sygnału z kamer do rejestratora; 4)Wyposażenie Centrum Monitoringu w niezbędny sprzęt do prawidłowego funkcjonowania systemu monitoringu; 5)Wyposażenie KPP w Międzyrzeczu w sprzęt niezbędny do prawidłowego funkcjonowania systemu oglądowego; 6)Zakup, dostawę i montaż niezbędnego okablowania; 7)Szkolenie obsługi; 8)Test systemu; 9)Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Zakres punktów kamerowych i robót objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ lub nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji. 5. Jeżeli Wykonawca zaproponuje sprzęt inny od wyspecyfikowanego w projekcie technicznym Zamawiający wymaga oświadczenia producenta systemu rejestrującego o kompatybilności oferowanego sprzętu z systemem rejestracji posiadanym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty oraz dostarczone i zamontowane materiały. Okres udzielonej gwarancji liczy się od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. 7. Inne zalecenia i zastrzeżenia: Wykonawca ma obowiązek przed dokonaniem wyceny przeprowadzić wizję lokalną terenu. Zamieszczone przedmiary robót stanowiące zał. nr 12 do SIWZ służą jedynie jako pomoce do wyceny wartości zamówienia i nie będą podlegały ocenie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną