Muzeum Historyczne w Sanoku ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Zamkowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-13 4641366,4630609 , fax. 0-13 4641366,4630609
- Data zamieszczenia: 2020-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne w Sanoku
ul. Zamkowa 2
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 0-13 4641366,4630609, fax. 0-13 4641366,4630609
REGON: 28634400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.sanok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemu monitoringu w Muzeum Historycznym w Sanoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie systemu monitoringu CCTV w Muzeum Historycznym w Sanoku w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy. W skład systemu wchodzi: 63 szt. kamer wewnętrznych kopułowych, 6 szt. alternatywnych dodatkowych kamer wewnętrznych kopułowych, 10 szt. kamer zewnętrznych tubowych, 3 szt. kamer do zliczania ludzi, 1 szt. kamery do rozpoznawania tablic rejestracyjnych, 1 szt. kamery obrotowej, 3 szt. rejestratorów 32 kanałowych , pamięć, klawiatura sterująca. Zaprojektowanie dotyczy wykonania projektu, uzgodnienia z NIMOZ. Wykonanie dotyczy demontażu „starego systemu” i wykonanie nowego systemu wg parametrów powyżej. System musi uwzględniać współpracę z istniejącym systemem DOSTĘP (TELEBIT). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32320000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2020 poz. 838)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeśli wykonawca polegać będzie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - należy przedłożyć w szczególności zobowiązanie tych podmiotów (podmiotu|) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz dokumenty określające: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia zrealizuje roboty których wskazane zdolności dotyczą. W sytuacji tej dokumenty dotyczące braku podstaw do wykluczenia (pkt. III.4) wykonawca przedstawia w odniesieniu do tego podmiotu. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną