Przetargi.pl
Wykonanie systemu monitoringu pracy sieci wodociągowej.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5676053 , fax. 087 5675022
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
    ul. Gen. Wł. Sikorskiego 14 14
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5676053, fax. 087 5675022
    REGON: 790011345
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spóła prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu monitoringu pracy sieci wodociągowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń oraz oprogramowania do systemu monitoringu pracy sieci wodociągowej w Suwałkach. 1.1. Opis sytemu: Monitoring pracy sieci wodociągowej polegał będzie na pomiarze ciśnienia wody w 17 punktach i pomiarze przepływu wody w 10 miejscach. Mierzone wartości transmitowane będą poprzez GPRS/GSM do centralnej dyspozytorni na ujęciu wody przy ul. Gen. W. Sikorskiego 14 w Suwałkach. Ponadto system powinien zbierać dane z istniejących 10 sezonowych punktów pomiaru ciśnienia oraz informować o otwarciu pokryw włazowych w 10 komorach pomiarowych. W istniejących punktach pomiarowych zainstalowane są cellboxy dostarczone przez firmę Biatel z Białegostoku. 1.2. Zakres dostaw: - Pomiar ciśnienia: 17 czujników wraz z modułami komunikacyjnymi. - Pomiar przepływu: 10 przepływomierzy wraz z modułami komunikacyjnymi. - Jeden komputer z ekranem LCD 24 i oprogramowaniem oraz ups, zostanie on zainstalowany w dyspozytorni. - Serwer - jeżeli jest konieczny do zainstalowania oprogramowania. Zamawiający nie dopuszcza korzystania z zewnętrznej usługi serwerowej. - Karty SIM. - Anteny. - Wszystkie materiały niezbędne do dokonania montażu urządzeń systemu takie jak: kształtki (np. redukcje), nawiertki, zasuwy oraz inne. Zasuwy za przepływomierzami powinny być dostosowane do zamontowania na nich w przyszłości napędów elektrycznych. - Projekty budowlane komór pomiarowych, w których zainstalowane będą przepływomierze. 1.3. Wymagania sprzętowe: a) pomiar ciśnienia: Czujniki ciśnienia powinny być zainstalowane bezpośrednio w rurociągach. Montaż i ewentualny demontaż powinien odbywać się bez wyłączania rurociągu z ruchu (pod ciśnieniem). Czujniki powinny posiadać własne źródło zasilania (baterie) o pożądanej żywotności co najmniej 5 lat. 10 czujników po zamontowaniu zostanie zasypane ziemią (nie będą w komorach), a więc ich konstrukcja powinna być do tego dostosowana. Zalecana odporność - IP 68/67. Moduły komunikacyjne oraz akumulatory tych czujników powinny być zainstalowane na powierzchni w słupkach komunikacyjnych. Pozostałe 7 czujników będzie zainstalowanych w komorach obok przepływomierzy. Zakres pomiarowy: od 0,00 bar do nie mniej niż 8 bar (0,8 Mpa), ciśnienie robocze 4 bary. b) pomiar przepływu: Przepływomierze będą montowane w komorach na rurociągach o średnicach od 150 do 800 mm wg poniższego wykazu: Lp. Miejsce zabudowy Średnica rurociągu Przewidywany przepływ maksymalny 1. Stacja wodociągowa żel. dn 800 Do 800 m3/h 2. Stacja wodociągowa żel. dn 600 Do 600 m3/h 3. Stacja wodociągowa żel. dn 300 Do 500 m3/h 4. Ul. Krzywólka PCV 160 Do 100 m3/h 5. Ul. Reja PCV 160 Do 100 m3/h 6. Ul. Kolejowa żel. dn 400 Do 500 m3/h 7. Ul. Sejneńska żel. dn 150 Do 100 m3/h 8. Ul. Leśna PE 250 Do 200 m3/h 9. Ul. Buczka PCV 225 Do 200 m3/h 10. Ul. Utrata żel. dn. 200 Do 100 m3/h Doboru średnicy poszczególnych przepływomierzy dokona wybrany Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym. Przepływomierze o średnicy rurociągu do 250 mm mogą być montowane pomiędzy kołnierzami w osi rurociągów. Natomiast przepływomierze na większych średnicach nie mogą być montowane w ten sposób. W tych przypadkach należy stosować przepływomierze bezinwazyjne ultradźwiękowe lub elektromagnetyczne montowane wewnątrz rurociągów poprzez zastosowanie nawiertki (pod ciśnieniem). Przepływomierze powinny mieć możliwość pomiaru dwukierunkowego. Taka funkcja wymagana jest dla przepływomierzy montowanych na rurociągach wymienionych w tabeli powyżej pod poz. 5, 6, 8, 9 i 10. Przepływomierze powinny posiadać własne źródło zasilania (baterie) o pożądanej żywotności co najmniej 5 lat. Moduł komunikacyjny może być sprzężony z przepływomierzem lub być zainstalowany w słupku komunikacyjnym na zewnątrz komory pomiarowej, 3 przepływomierze na terenie stacji wodociągowej mogą być zasilane z sieci elektrycznej. Przepływomierz może być sprzężony z czujnikiem ciśnienia, w takiej sytuacji nie są wymagane oddzielne czujniki ciśnienia. Przepływomierze muszą mieć dopuszczenie PZH do kontaktu z wodą pitną. Sposób montażu; Wszystkie przepływomierze powinny być zainstalowane w komorach. Obecnie na sieci jest 5 studni pomiarowych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1,2 m oraz 3 komory betonowe na terenie stacji wodociągowej. Mogą one zostać wykorzystane, jeżeli są one odpowiednie do zainstalowania dostarczanych przepływomierzy i armatury. Po obu stronach przepływomierzy montowanych pomiędzy kołnierzami, powinny być zamontowane zasuwy oraz w przypadku redukcji średnicy - odpowiednie zwężki redukcyjne. Celem ograniczenia wielkości komór dopuszcza się montaż zasuw poza komorami. Z jednej strony pomiędzy zasuwą, a przepływomierzem powinna być zainstalowana wydłużka kompensacyjna ułatwiająca montaż/demontaż przepływomierza. Pokrywy włazowe do komór powinny posiadać czujnik otwarcia. c) oprogramowanie: Menu w j. polskim. Przy pomiarze ciśnienia i przepływów powinna być możliwość generowania stanów alarmowych i stanów nietypowych. Zakresy te powinny być dowolnie ustawialne. Dla pomiaru ciśnienia: - Za niskie, - Za wysokie, - Stan rozładowania baterii. Dla pomiaru przepływu: - Przekroczony przepływ średni nocny, - Przepływ wsteczny, - Nadmierny (ponad średni) przepływ, - Alarm o nadmiernym przepływie - zapewne wyciek. Alarm taki powinien pojawiać się z pewną zwloką czasową np. 10 minut od momentu jego pojawienia się. - Otwarcie pokrywy włazowej komory pomiarowej, - Stan rozładowania baterii. Informacje o mierzonych normalnych wartościach powinny być wysyłane okresowo w pakietach. Natomiast stany alarmowe powinny być przesłane niezwłocznie po ich zaistnieniu. Do transmisji danych zaleca się korzystanie z operatora sieci Era. Jednakże o ostatecznym wyborze operatora zadecydują koszty - opłaty abonamentowe. Dostarczone oprogramowanie powinno umożliwić: a. Rejestracja i porównanie przepływów i przepływów nocnych oraz ciśnień im odpowiadających. b. Oddzielnie system powinien zliczać ilość przepływającej wody od chwili zgłoszenia alarmu do chwili likwidacji przecieku i wyliczać powstałą stratę np. w oparciu o średnie archiwalne przepływy w danym punkcie. c. Zliczanie danych co np. 10 sekund i wysyłanie co np. 2 godziny, z możliwością samodzielnej zmiany tych czasów przez Zamawiającego, d. Tworzenie zestawień, wykresów i porównań za różne okresy (doba, tydzień, miesiąc itd.) e. Archiwizację danych nie krócej niż 12 miesięcy, f. Zebranie i przejęcie danych z istniejących 10 punktów sezonowego pomiaru ciśnienia zainstalowanych przez firmę Biatel. Obecnie pomiary dokonywane są za pomocą Cell-box-ów g. Wszystkie punkty pomiarowe powinny być naniesione na mapę Suwałk i dane powinny być dostępne na co najmniej 5 komputerach Zamawiającego i w nich powinny wyświetlać się aktualne pomiary. Cyfrową (wektorową) mapę sieci wodociągowej można pobrać od Zamawiającego. h. Wizualizacja każdego punktu pomiarowego. Zakładki punktów pomiarowych rozwijane drabinkowo. i. Konfiguracja parametrów dostępna przez Zamawiającego. j. Wszystkie parametry pomiarowe powinny być widoczne na jednym wykresie, z możliwością wyłączania poszczególnych linii wykresów. k. Możliwość konfigurowania przepływów i ciśnienia z odchyłkami procentowymi, oddzielnie dla każdego punktu pomiarowego. Oferowany system powinien pozwalać na jego swobodną rozbudowę wraz z rosnącymi potrzebami Zamawiającego (umożliwiać łatwe dołączanie kolejnych obiektów). Oprogramowanie powinno umożliwić samodzielną, we własnym zakresie, rozbudowę systemu przez Zamawiającego. Oprogramowanie powinno być rozwojowe, tzn. jego kolejne wersje powinny nadążać za zmianami w systemach operacyjnych, na których jest oparte. Dostarczony system będzie własnością Zamawiającego i do jego użytkowania nie będzie konieczne korzystanie z serwera Wykonawcy. Ponadto system powinien mieć możliwość zdalnej obsługi przez Wykonawcę w ramach gwarancji i usług pogwarancyjnych. Po okresie gwarancyjnym zawarta zostanie umowa serwisowa z Wykonawcą. Opłaty abonamentowe za transmisję danych opłacać będzie Zamawiający bezpośrednio dla operatora wybranej sieci. d) zakres prac: a. Wybudowanie studni pomiarowych. b. Zainstalowanie wszystkich czujników i modułów komunikacyjnych, wraz z przebudową rurociągów w miejscu instalowania czujników (cięcie, montaż zwężek, armatury itp.) c. Zainstalowanie oprogramowania, d. Dokonanie uruchomienia i pracy próbnej, która powinna trwać 30 dni. e. Szkolenie pracowników. f. Usługi gwarancyjne i pogwarancyjne. Na usługi serwisowe po okresie gwarancji zawarta zostanie oddzielna umowa. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju dostaw jak w przedmiocie zamówienia. Zamówienia uzupełniające dotyczyć będą dostaw i zainstalowania wraz z oprogramowaniem kolejnych urządzeń służących do pomiaru ciśnienia i przepływu na sieci wodociągowej w Suwałkach. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku: - Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, -Rezygnacji z wykonania części zamówienia, - Zmiany podwykonawców, - Wystąpienia siły wyższej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384211106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 21 000,00 PLN 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) Postanowienia pkt 2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2.1)b) i 2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 52 1240 5211 1111 0000 4926 5376 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy: kopię dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w kasie Zamawiającego. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w § 26 ust. 7 i 8 Regulaminu przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień publicznych w PWiK w Suwałkach Sp. z o.o. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w § 25 ust. 1 Regulaminu przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień publicznych w PWiK w Suwałkach Sp. z o.o., b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie § 16 ust. 15 Regulaminu przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień publicznych w PWiK w Suwałkach Sp. z o.o., c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa systemy monitoringu sieci wodociągowych lub przepompowni ścieków opartych na przesyle danych siecią GSM /GPRS. W każdym powinno być co najmniej 12 punktów pomiarowych, w tym 4 pomiary przepływów. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 150 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW o spełnieniu warunków określonych w § 25 ust. 1 Regulaminu przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień publicznych w PWiK w Suwałkach Sp. z o.o (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie może być złożone wspólnie przy czym winno być ono podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.) 2. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 16 ust. 15, pkt 9 -13 Regulaminu przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień publicznych w PWiK w Suwałkach Sp. z o.o, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 16 ust. 15, pkt. 14 Regulaminu przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień publicznych w PWiK w Suwałkach Sp. z o.o., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póź. zmian. Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) pkt. 2.a), 2.b) i 2.d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) pkt. 2.c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w § 16 ust. 15, pkt 9 -13 Regulaminu przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień publicznych w PWiK w Suwałkach Sp. z o.o. 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w pkt. 3.1) i 3.2) muszą być złożone w ofercie dla każdego z nich. 4. Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 3.1)a) i b) oraz 3.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. 3.1)c), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3.1). i 3.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 3. powyżej znajdują odpowiednie zastosowanie. 6. W celu potwierdzenia wykonanych dostaw Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców powyższy wykaz powinien być złożony jako jeden załącznik). 1) Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców dostawy zostały wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy, których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu na rzecz, którego realizowane były dostawy, c. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), d. wskazanie miejsca wykonania, e. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że dostawy zostały wykonane należycie 2) W celu potwierdzenia spełniania wymogu posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 150 000 PLN, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 1 do 9 powyżej. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy tj. winni spełniać warunki opisane w w § 17 i § 62 Regulaminu przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień publicznych w PWiK w Suwałkach Sp. z o.o 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, zobowiązani są przyjąć formę prawną: Konsorcjum na podstawie umowy cywilno-prawnej. Zobowiązani przedstawić Zamawiającemu tę umowę, która w swojej treści powinna zawierać m.in. następujące postanowienia: 1) czas związania umową nie krótszy niż czas trwania kontraktu na roboty i obejmuje również Okres Rękojmi za Wady, 2) solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. pwik.suwalki.pl - Przetargi - Specyfikacje do pobrania
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną