Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
- Data zamieszczenia: 2021-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90
01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
REGON: 15259663001610 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemu kontroli dostępu w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola przy al. „Solidarności” 90 w Warszawie – numer postępowania: 36/ZP/20. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych: - instalacji systemu kontroli dostępu, - instalacji elektronicznego systemu zarządzania kluczami. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa: 2.1.) Dokumentacja projektowa: z zastrzeżeniem poniżej opisanej UWAGI, a) projekt wykonawczy systemu kontroli dostępu (SKD) oraz elektronicznego systemu zarządzania kluczami (ESZK)”, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), c) przedmiar robót mający charakter pomocniczy/informacyjny. ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, 2.2.) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2.3.) Uwaga! Przedmiot udzielanego zamówienia obejmuje wykonanie robót na podstawie dokumentacji wskazanej w ppkt 2.1.) lit. a)-b), z wyłączeniem 2 zestawów depozytorów kluczy na parterze i na drugim piętrze, w skład których wchodzą: - depozytor na 40 kluczy - szt. 2, - licencji depozytora kluczy - szt. 8, - czytnik–terminal dostępu - szt. 2, - szafa RACK U6 10” - szt. 2, - akumulator 12V/7Ah - szt. 2, - zasilacz buforowy 3A szt. - 2, które nie są objęte niniejszym zamówieniem. Roboty, dot. ww. 2 zestawów depozytorów nie zostały uwzględnione w przedmiarze robót i nie należy tych robót uwzględniać przy wyliczaniu ceny oferty (dokumentacja projektowa zawiera zamontowanie 4 zestawów elektronicznych depozytorów kluczy na poszczególnych piętrach. W ramach niniejszego zamówienia będą realizowane tylko 2 zestawy depozytorów na trzecim i na pierwszym piętrze). 3) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące robót elektrycznych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy. 5) Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
Dodano: 2024-05-11 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym realizacji zadania pn. „Wyposażenie w alternatywne źródła zasilania Szkoły Podstawowej nr 388 przy ulicy Deotymy 25/33 w Warszawie”.
Dodano: 2024-04-09 - Remont w Domu Studenta nr 5 w Warszawie
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym realizacji zadania pn. „Wyposażenie w alternatywne źródła zasilania Szkoły Podstawowej nr 388 przy ulicy Deotymy 25/33 w Warszawie”.
Dodano: 2024-03-18 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Klembów w zakresie 6 zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-03-04 - SVA/U/4620-10/2024: Budowa osiedlowej sieci ciepłowniczej wysokiego oraz niskiego parametru na potrzeby c.o. i c.w.u. na terenie kompl. wojsk. Gdynia - Babie Doły, ul. Zielona 197
Dodano: 2024-02-22 - Remont w Domu Studenta nr 5 w Warszawie
Dodano: 2023-12-15 - 493-Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. I Poprzecznej 18 H,J,K,L w Warszawie w ramach termomodernizacji budynków.
Dodano: 2023-12-11 - „Modernizacja oświetlenia w gminie Góra Kalwaria” (WFOŚiGW) II
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp
Dodano: 2023-11-07