Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87100 Toruń, ul. Mickiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 566 109 320 , fax. 566 109 496
- Data zamieszczenia: 2017-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu
ul. Mickiewicza
87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 566 109 320, fax. 566 109 496
REGON: 1775600507 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemu kontroli dostępu w budynkach Oddziału ZUS w Toruniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu kontroli dostępu w następujących budynkach Oddziału ZUS w Toruniu: a) Toruń ul. Mickiewicza 33-39, b) Toruń, ul. Mickiewicza 10/16, c) Grudziądz ul. Wybickiego 37/39, d) Grudziądz ul. Wybickiego 30 (2 budynki), e) Włocławek Plac Wolności 18/19, f) Włocławek, ul. Płocka 167, g) Brodnica, Ul. Mały Rynek 5, h) Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 6A, i) Lipno, ul. Mickiewicza 43, j) Golub-Dobrzyń, Pl. 1000-lecia 25, k) Rypin, ul. Mławska 12. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 18.1 Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. 18.2 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 18.3 Wadium w formie pieniężnej: 1) wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w: PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie I Centrum Korporacyjne w Warszawie nr rachunku: 14 1020 5590 0000 0202 9350 7015 W tytule przelewu należy umieścić informację: „Wadium – Kontrola dostępu” 2) rachunek Zamawiającego musi być uznany (tzn. pieniądze muszą znaleźć się na koncie Zamawiającego) nie później niż w chwili upływu terminu składania ofert określonego w pkt. 17 ust. 1. 18.4 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych: 1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej musi w szczególności: a) określać termin obowiązywania - nie krótszy niż 30 dni licząc od dnia składania ofert włącznie, b) określać kwotę wadium, c) wskazywać gwaranta / poręczyciela – t.j. podmiot wystawiający gwarancję lub poręczenie, d) wskazywać Zamawiającego jako uprawnionego z gwarancji lub z poręczenia, e) gwarantować nieodwołalność - tzn., że nikt poza Zamawiającym nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia, f) zapewniać bezwarunkowość dysponowania wadium - wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach musi bezwarunkowo gwarantować Zamawiającemu wypłatę pieniędzy na pierwsze jego wezwanie, złożone w formie oświadczenia, bez konieczności spełnienia warunków dodatkowych. g) gwarantować Zamawiającemu możliwość zatrzymania wadium (wypłaty kwoty wadium) również w sytuacji, gdy przesłanki zatrzymania wadium nastąpią w ostatnich godzinach terminu związania ofertą. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w akceptowanych formach niepieniężnych należy złożyć w formie oryginału, nie później niż w chwili upływu terminu składania ofert określonego w pkt. 17 ust. 1. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia, jak i pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 4) Kosztorysy ofertowe, 5) Wykazy zastosowanych materiałów, 6) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisze(ą) osoba(y) inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno: a) być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza albo przez udzielającego pełnomocnictwa; b) wskazywać pełnomocnika i zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo (substytucja) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwa. 7) W przypadku, gdy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu (podmiotu trzeciego) należy dołączyć do oferty: a) Dowód potwierdzający dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego (np. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów), wraz z informacjami na temat: - zakresu dostępnych mu zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego’ b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu trzeciego, na którego zasoby powołuje się Wykonawca. 7.2 OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT: 1) oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, lub 2) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną