Przetargi.pl
wykonanie systemu klucza generalnego w budynku byłego Szpitalika przy al. Niepodległości 24 w Poznaniu.

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie systemu klucza generalnego w budynku byłego Szpitalika przy al. Niepodległości 24 w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu klucza generalnego w budynku byłego Szpitalika przy al. Niepodległości 24 w Poznaniu. 2. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień - 29.86.13.00-5 system kontroli dostępu. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 2 SIWZ. Zamówienie obejmuje: 1. dostawę i montaż wkładek systemu kluczowego np: KESO 10RS omega lub system równoważny(w cenie należy uwzględnić: projekt systemu kluczowego, klucze grupowe, indywidualne, kartę bezpieczeństwa, atest bezpieczeństwa, dodatkowe zabezpieczenie uniemożliwiające dorobienie klucza przez nieupoważnione firmy, wkładka odporna na łamanie, ochrona przed wyrwaniem rdzenia wkładki, zabezpieczenie przed rozwierceniem). Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie systemu klucza generalnego dla całego budynku. Wkładki systemu kluczowego - 57 SZT., klucze grupowe - 6 szt. 2. demontaż zamków wpuszczanych ( zdemontowane wkładki należy przekazać kierownikowi obiektu ) - w ilości 57 szt. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego instalacji i uruchomienia w budynku byłego Szpitalika przy al. Niepodległości 24 . 5. Transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz inne opłaty pośrednie - po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawca dołączy do oferty opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia (tj. przede wszystkim karty katalogowe oferowanych urządzeń, foldery informacyjne, zestawienie zawierające określenie producenta i modelu oferowanych urządzeń, konfiguracji i parametrów itp. w języku polskim, atesty bezpieczeństwa). 7. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na cały przedmiot objęty umową (na warunkach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 2). 8. Reakcja pogotowia technicznego na wezwanie - 3 godzin 9. Dorobienie kluczy i dostarczenie ich na obiekt lub możliwość odbioru przez zamawiającego na terenie Poznania w ciągu 24 godzin 10. Wszelkie czynności obsługowe systemu - dorabianie kluczy, naprawy i regeneracje wkładek oraz rozbudowy muszą być realizowane bezpośrednio w firmie dostarczającej system - gwarancja szybkiej obsługi systemu oraz brak możliwości dostępu do kluczy przez osoby nieupoważnione. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - Wykonawca może zaoferować sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny nie gorszy niż asortyment wskazany przez Zamawiającego. W przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego do opisanego przez Zamawiającego Wykonawca załączy do oferty: przede wszystkim karty katalogowe oferowanych urządzeń, foldery informacyjne, zestawienie zawierające określenie producenta i modelu oferowanych urządzeń, konfiguracji i parametrów itp. w języku polskim. 12. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nie używane przed dniem dostawy oraz nie pokazywane na konferencjach i imprezach targowych, a także nie będące prototypami. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert częściowych. 14. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 298613005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach