Przetargi.pl
Wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Serocku

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 1557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Serocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu klimatyzacji na parterze i II piętrze (poddasze) budynku Urzędu Miasta i Gminy w Serocku, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy RJM Projekt Radosław Misztal, ul. Kinowa 25/198, 04 –030 Warszawa. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:  dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych oraz uruchomienie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach znajdujących się parterze i II piętrze budynku ratusza w oparciu o istniejącą instalację klimatyzacyjną wykonaną w roku 2017. Istniejąca instalacja została przedstawiona na dokumentacji powykonawczej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.  przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń,  wykonywanie konserwacji i przeglądów (serwisu) dostarczonych i zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta w okresie gwarancyjnym od daty wykonania prac i częstotliwością nie mniejszą niż dwa razy w roku.  szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 7, 8 i 9 będących integralną częścią SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia wraz z powyższą informacją zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach