Przetargi.pl
Wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń budynku biurowego w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica.

Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-621 Wrocław, ul. Zielonego Dębu 22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 37 10 468 , fax. 71 37 10 470
  • Data zamieszczenia: 2012-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu
    ul. Zielonego Dębu 22 22
    51-621 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 37 10 468, fax. 71 37 10 470
    REGON: 00087048000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń budynku biurowego w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy ul. Lotnicza 15, 59-220 Legnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu klimatyzacji części pomieszczeń budynku biurowego w siedzibie Oddziału Państwowej Inspekcji Pracy przy ul. Lotniczej 15, 59-220 Legnica. 1.1 Budynek Państwowej Inspekcji Pracy Oddział w Legnicy jest obiektem wolnostojącym, zrealizowanym w technologii tradycyjnej, o trzech kondygnacjach nadziemnych, niepodpiwniczony. 1.2 Rodzaj konstrukcji obiektu budowlanego: a) fundamenty - murowane; b) ściany - murowane z cegły ceramicznej; c) stropy - drewniane ocieplone żużlem; d) dach - stropodach drewniany jednospadowy; e) schody - drewniane zabiegowe. 2. Wykonanie przedmiotu zmówienia stanowi dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w następującym zakresie rzeczowym: a) II piętro pomieszczenia: serwerownia - wejście przez pokój 25 (zgodnie z rysunkiem wg projektu - Rzut II piętra - nr 3/4) urządzenie ścienne typ inwerter, min. moc chłodnicza 3,4 kW + zestaw do pracy w niskich temperaturach w trybie chłodzenia, klasa energetyczna A, współczynnik EER nie mniejszy niż 3,6. b) II piętro pomieszczenia: pokój 22 (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/8) , pokój 23 (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/7) oraz pokój 24 (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/6). Jednostki ścienne odpowiednio: Pokój 24 (3/6) minimalna moc chłodnicza 2,0 kW, max. poziom hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 23 dB, masa nie większa niż 11kg. Pokoje 23 (3/7) oraz 22 (3/8) minimalna moc chłodnicza 3,5 kW, max. poziomu hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 23 dB, masa nie większa niż 11 kg. Jednostka zewnętrzna moc chłodnicza nie mniejsza niż 8 kW, poziom głośności w trybie chłodzenia nie większy niż 52 dB, masa urządzenia zewnętrznego nie większa niż 70 kg. c) II piętro: pokój 21 -Sala Konferencyjna-Narad (zgodnie z rysunkiem wg projektu -Rzut II piętra- nr 3/9) urządzenie kasetonowe o min mocy chłodniczej 7,0 kW, typ inwertor, max. poziom hałasu dla biegu najniższego nie więcej niż 32 dB, masa nie większa niż 20 kg. Jednostka zewnętrzna max. poziom hałasu w trybie chłodzenia nie więcej niż 53 dB, masa nie większa niż 50kg. d) poziom hałasu jednostki wewnętrznej pomiar w odległości 1m w warunkach komory akustycznej na max. biegu wentylatora nie większy niż 41,0 dB, e) klasa energetyczna min. C, EER nie mniejsze niż 2,80; f) czynnik chłodniczy R-410A, g) wykonanie odprowadzania skroplin z jednostek wewnętrznych w korytkach maskujących do kanalizacji, h) instalacja elektroenergetyczna zasilająca wszystkie w/w klimatyzatory, obudowa płytą gipsowo-kartonową klimatyzatora kasetonowego. 3. Urządzenia - klimatyzatory oraz pozostałe materiały winny mieć dokumenty dopuszczenia do stosowania w Polsce. Wszystkie urządzenia mają być jednego producenta. Zaoferowane urządzenia muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2011, nie noszące śladów zużycia. 4. Przykład doboru urządzeń: Serwerownia: ASYG12LE/AOYG12LE z możliwością pracy w trybie chłodzenia w okresie zimowym lub równoważny; Biura: 1XASYG07LU, 2xASYG12LU jednostka zewnętrzna AOYG30LAT4 lub równoważny; Sala konferencyjna: AUYF24LB/AOYA24LA lub równoważny. 5. Roboty montażowe należy wykonywać przy użyciu elektronarzędzi sprawnych i dopuszczonych do eksploatacji, drabin montażowych atestowanych. 6. Transport klimatyzatorów należy wykonywać w fabrycznych opakowaniach. Pozostałe elementy - materiały transportować w sposób zabezpieczających przed ich uszkodzeniem. Transport obejmuje drogę pomiędzy magazynem dystrybutora a placem budowy. 7. Montaż przewodów i urządzeń klimatyzacji winien być wykonany na przygotowanych podłożach jako rozwiązanie docelowe (nie dopuszcza się stosowania rozwiązań prowizorycznych, tymczasowych). 8. Klimatyzatory montować zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzenia. 9. Uruchomienie klimatyzatorów powinna przeprowadzić firma posiadająca autoryzację producenta zastosowanego urządzenia. 10. Typ klimatyzatorów winien być dostarczony zgodnie z zamówieniem. Klimatyzatory powinny posiadać dokumenty: DTR, kartę gwarancyjną, deklarację zgodności wyrobu. 11. Wymagany okres gwarancji - co najmniej trzy lata, poczynając od daty odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze usterek - gwarancja biegnie od daty usunięcia tych usterek. 12. Wykonawca do ofert załączy wzór karty gwarancyjnej, potwierdzającej okres gwarancji (kserokopia) oraz jej warunki. 13. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wszelkich usterek i wad będących następstwem montażu lub tkwiących w dostarczonych urządzeniach i materiałach wad fizycznych instalacji, jeżeli wady te ujawniają się w ciągu trwania okresu gwarancyjnego. 14. Wszelkie naprawy, serwisy i przeglądy w okresie gwarancji wykonywane będą w ramach ceny podpisanej umowy. 15. Gwarancją nie są objęte: - źródła światła,- części, które uległy normalnemu zużyciu, - wszelkie uszkodzenia, których przyczyna nie była związana z użytkowaniem zamontowanych urządzeń. 16. Realizacja przeglądów: - przeglądy będą realizowane co 6 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, - przeglądy będą wykonywane w dni robocze. 17. Zakres przeglądów obejmuje: - sprawdzenie poprawności działania urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - przeprowadzenie czynności kontrolnych urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - wizualne sprawdzenie stanu technicznego urządzeń klimatyzacyjnych i instalacji; - potwierdzenie wykonanego przeglądu protokołem podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego. 18. Wykonawca w terminie 30 dni przed przystąpieniem do wykonywania przeglądu przedłoży do akceptacji Zamawiającego harmonogram zawierający termin i zakres prowadzonego przeglądu. 19. Rurociągi winny posiadać świadectwa wyrobu. 20.Rurociągi łączące jednostki należy poddać powietrznej próbie szczelności na ciśnienie 4 bar przez 0,5 godziny. 21. Po zakończeniu montażu przewody elektryczne zasilające poszczególne urządzenia należy poddać badaniom stanu izolacji a urządzenia pomierzyć pod kątem skuteczności ochrony przeciwpożarowej. 22. Wykonawca powinien mieć zawartą umowę na utylizację czynnika chłodniczego przez podmiot uprawniony lub dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania obrotu i utylizacji czynnika chłodniczego zgodnie z ustawą o ochronie środowiska naturalnego. 23. Zamawiający udostępni, na pisemny wniosek zainteresowanego, rysunek wg projektu -Rzut II piętra-. 24. Wykonane roboty podlegają odbiorowi końcowemu (nie przewiduje się odbiorów częściowych). Instalacja powinna być przedstawiona do odbioru technicznego końcowego po spełnieniu następujących warunków: - zakończenie wszelkich robót montażowych przy instalacji; - przeprowadzenie wszystkich badań przedodbiorowych z wynikiem pozytywnym; - przeszkolenie obsługi; - posiadanie kompletu dokumentów do odbioru (DTR, protokoły, atesty); - oświadczenie kierownika robót. 25. Wykonawca zobowiązuje się do nieujawniania wszelkich powziętych informacji w trakcie realizacji umowy informacji dotyczących Oddziałów Państwowej Inspekcji Pracy w Legnicy, pod rygorem skutków prawnych. 26. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; przedmiar robót; projekt umowy; które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312307
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach