Przetargi.pl
Wykonanie systemu informacji wizualnej i identyfikacji Kompleksu Dydaktyczno-Sportowego /SOLPARK/ w Kleszczowie - IZP-3410/36/09

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu informacji wizualnej i identyfikacji Kompleksu Dydaktyczno-Sportowego /SOLPARK/ w Kleszczowie - IZP-3410/36/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie systemu informacji wizualnej i identyfikacji Kompleksu Dydaktyczno-Sportowego SOLPARK w Kleszczowie, w tym : 1. Nośnik zewnętrzny zbiorczy - tablica ze szkła bezpiecznego grubości 19mm o wymiarach 2,0 na 3,1 (wysokość ponad trawnik) mocowana w fundamencie, oświetlona liniowo od spodu diodami LED; 2. Nośniki zewnętrzne przedbudynkowe - tablice z płyt akrylowych 3form chroma 25 mm, odpornych UV; 3. Nośniki wewnętrzne zbiorcze - tablice z płyt akrylowych chroma 25 mm; 4. Nośniki wewnętrzne zbiorcze/rozprowadzające - tablice z płyt akrylowych chroma 12 mm; 5. Nośniki wewnętrzne miejsca - tabliczki z płyt akrylowych chroma 12 mm; 6. Nośniki wewnętrzne semaforowe, trzydrzwiowe, numery - tabliczki z płyt akrylowych chroma 12 mm; Szczegółowy opis zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w siwz w punkcie /Wymagane oświadczenia/; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykonali minimum dwie usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości minimum 200 000,00 brutto PLN w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym za odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna należycie wykonane zamówienia, których zakres obejmował co najmniej: wykonanie kompleksowego systemu informacji wizualnej dla obiektu (budynku) lub wykonanie wielkogabarytowych materiałów reklamowych polegających na wykonaniu tablic, banerów itp. obiektów reklamowych. Ocena ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lista wymaganych oświadczeń i dokumentów znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt. 8 i 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach