Przetargi.pl
Wykonanie systemu detekcji pożarowej na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Turskiego 4 w Ostrołęce

Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Berka Joselewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 765 05 00 , fax. 29 765 05 04
  • Data zamieszczenia: 2019-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
    ul. Berka Joselewicza 1
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 765 05 00, fax. 29 765 05 04
    REGON: 55005581900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot ze 100% udziałem samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu detekcji pożarowej na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Turskiego 4 w Ostrołęce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania inwestycyjnego p.n.: „Wykonanie systemu detekcji pożarowej na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Turskiego 4 w Ostrołęce” na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) obejmujących w szczególności: a) budowę kanalizacji teletechnicznej, b) budowę instalacji zasilania urządzeń systemu sygnalizacji pożaru, c) budowę systemu sygnalizacji pożaru, d) budowę instalacji sprężonego powietrza w układzie systemu sygnalizacji pożarowej, e) uruchomienie i testy systemu detekcji pożarowej, f) przeszkolenie personelu ZUK w zakresie obsługi systemu detekcji pożarowej, g) przygotowanie dokumentacji powykonawczej i dokumentów koniecznych do przekazania instalacji do eksploatacji zgodnie z warunkami technicznymi UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji niskoprądowych na terenie funkcjonującego Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Turskiego 4 w Ostrołęce. Podczas wykonywania robót budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Kierownikiem Zakładu. Zamawiający, w związku z ubieganiem się o dofinansowanie inwestycji ze środków ZUS i warunkiem, który musi spełnić wymaga od Wykonawcy, aby użyte urządzenia były „fabrycznie nowe” a rok produkcji lub wytworzenia nie może być wcześniejszy niż 2018 r. Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, że przedmiot inwestycji albo urządzenie jest „fabrycznie nowe” a rok produkcji lub wytworzenia nie wcześniejszy niż 2018 r. (wzór oświadczenia – załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku nie otrzymania dofinansowania ze środków ZUS, o które ubiega się w ramach Konkursu 2019.01 – „Dofinansowanie działań płatnika składek na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy”, odstąpi od zawartej umowy (w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy). Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów względem Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2019 poz. 310, 836 i 1572 z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy PZP oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji złożony wraz z ofertą. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania (dekompletacji) oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie ze wskazaniem na niej nazwy postępowania, w którym jest składane. Dokument wadialny musi identyfikować wykonawcę oraz zawierać informację, że stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 4) W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 10 ppkt 2) lit b-e należy dołączyć ciąg pełnomocnictw z których wynika upoważnienie do podpisania wyżej wymienionych dokumentów. Powyższy wymóg dotyczy również podmiotów trzecich. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy : PKO BP S.A. Oddział 1 w Ostrołęce Nr 89 1020 3802 0000 1802 0219 4983. Na poleceniu przelewu należy zaznaczyć, jakiego postępowania przetargowego dotyczy wadium. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć do oferty zgodnie z zapisami pkt 10 ppkt 3) SIWZ. 7) Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 8) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 9) W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego 10) Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy PZP. 11) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał certyfikat wydany przez producenta sprzętu SSP upoważniający do instalacji sprzętu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) zgodnie z pkt 13 ppkt 6 SIWZ, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 6) załącznik nr 7 – Wzór oświadczenia dotyczącego montowanych urządzeń SSP, 7) załącznik nr 8 – Lista urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach