Przetargi.pl
Wykonanie systemu chłodzenia pomieszczenia 616 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
    ul. Narutowicza 42686
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
    REGON: 16200000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu chłodzenia pomieszczenia 616 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu chłdzenia pomieszczenia 616 w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z założeniami zawartymi w Projekcie wykonawczym. 2. Charakterystyczne parametry obiektu: Budynek A: Dane liczbowe dla remontowanego budynku : - powierzchnia zabudowy – 2668 m2 - kubatura budynku – 58332 m3 - długość budynku – 114,51 m - szerokość budynku (gmachu głównego) – 13,80 m - ilość kondygnacji nadziemnych – od 8 do 10 - ilość kondygnacji podziemnych – 1 - wysokość budynku – 29,88 m Budynek, o funkcji oświatowej, wybudowany został w 1969 roku. Składa się z gmachu głównego, wieży oraz zespołu audytoriów. Budynek posiada 1 kondygnację podziemną. Gmach główny posiada 8 kondygnacji nadziemnych, a w części nadbudowanej – 9 kondygnacji nadziemnych. Gmach główny budynku jest połączony z 10 kondygnacyjną wieżą łącznikiem na 9 kondygnacji nadziemnej . Do budynku głównego przylega parterowy zespół audytoriów, połączony z gmachem głównym za pomocą łącznika na poziomie parteru. Bryła gmachu głównego oraz wieży ma kształt prostopadłościanów, a audytoria posiadają rozczłonkowaną bryłę. Budynek posiada kilka wejść – główne wejścia od strony północnej, dodatkowe boczne wejścia do gmachu głównego od strony wschodniej oraz zachodniej, a także wejścia do wieży i audytoriów od strony południowej. 3. Opis istniejących rozwiązań materiałowych ŚCIANY ZEWNĘTRZNE KONSTRUKCYJNE: Ściany zewnętrzne elewacji Pn i Pd, wykonane są z żyletek żelbetowych o przekroju 20 x42 cm, wypełnione do wysokości parapetu gazobetonem o gr. 24 cm. Otynkowane żyletki żelbetowe wystają poza lico zewnętrzne ściany 18 cm. ŚCIANY SZCZYTOWE Ściany szczytowe o gr. 38 cm, warstwowe, wykonane z betonu gr. 20 cm ocieplone supremą gr. 5cm i obłożone cegłą ceramiczną licową. STROPODACH Stropodach wentylowany. Płyty korytkowe oparte na ściankach ażurowych. Docieplenie stropodachu stanowi warstwa trocinobetonu gr. 15 cm. Pokrycie dachu z papy termozgrzewalnej. Roboty instalacyjne przewidziane zamówieniem prowadzone będą w budynku WETI A w Pomieszczeniach: - Pomieszczenie nr 616, - korytarz poziomu 600 , - pomieszczenie techniczne na poziomie 600 , - pomieszczenie istniejącej serwerowni 626, - w szachcie instalacyjnym ( kanał wentylacyjny) na poziomach 600, 700, 800 , - dach poziomu 800 (kondygnacja 900) Pomieszczenie 616 ma powierzchnię 23.7 m2 i zlokalizowane jest w budynku WETI A od strony północno-wschodniej. Wysokość remontowanego pomieszczenia wynosi 3m. Pomieszczenie pełni funkcję laboratoryjno-techniczną, w pokoju znajduje się zestaw szaf rakowych, w których zainstalowany jest komputerowy sprzęt badawczy. Zainstalowany sprzęt komputerowy generuje zyski ciepła, które należy zniwelować w celu ochrony instalacji. W założeniu urządzenia mają pozwolić na utrzymanie temperatury poniżej +26 oC podczas prowadzonych badań. Ze względu na aranżacje laboratorium nie ma możliwości zastosowania szaf klimatyzacji precyzyjnej. W pomieszczeniu będą przebywali pracownicy katedry oraz studenci biorący udział w badaniach poniżej 2 godzin w ciągu dnia. 4. Zakres prac obejmuje: Roboty elektryczne - wykonywanie tras kablowych, - trasowanie obwodów elektrycznych, - montaż instalacji wewnętrznej, - układanie przewodów, - montaż tablic rozdzielczych, - montaż osprzętu elektrycznego, - poprawności działania instalacji i pomiary, - oznakowanie instalacji, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej Roboty sanitarne - montaż dwóch klimatyzatorów typu SPLIT - wykonanie instalacji freonowej , odprowadzenia skroplin , oraz zasilania i sterowania - roboty demontażowe, rozbiórkowe i towarzyszące niezbędne do wykonania zadania takie jak wykuwanie otworów , wykonanie bruzd w ścianach , demontaż sufitów podwieszanych i ponowny ich montaż, demontaż jednostki zewnętrznej na dachu itp. - wykonanie wcinki do istniejącego pionu sanitarnego w celu odprowadzenia skroplin - prace zabezpieczające i porządkowe 5. Opis przedmiotu zamówienia określa: - Projekt wykonawczy – Branża elektryczna – Załącznik nr I do SIWZ - Projekt wykonawczy – Branża sanitarna - Załącznik nr II do SIWZ - STWiORB – - Załącznik nr III do SIWZ Uwaga !!! Do specyfikacji załączono przedmiar – załącznik IV i V do SIWZ. Załączony do specyfikacji przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, przekazany jest wyłącznie dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego. Uwaga!!! Budynek , w czasie prowadzonych robót budowlanych będzie przez cały czas użytkowany, a w laboratorium nr 616 będą prowadzone zajęcia laboratoryjne. Prace będą mogły być wykonywane tylko w okresie, w którym nie będą prowadzone zajęcia tj. 29.01.2021 – 19.02.2021 lub 16.06.2021-19.09.2021. Ostateczny termin wykonania zamówienia 20.09.2021. Roboty prowadzone będą przy wyposażonym laboratorium (stojaki wraz ze sprzętem), pod nadzorem zamawiającego. Wymagane jest zabezpieczenie sprzętu folią przez wykonawcę. Wykonawca zapewni dostęp do budynku, dla osób niepełnosprawnych, przez istniejący podjazd przy wejściu głównym do budynku. Szczegółowy opis oraz wszystkie wymagania zawarte są w Projekcie wykonawczym. 6. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kod CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45300000 Roboty instalacyjne 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania 45315700-5 Instalowanie rozdzielnic 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres min. 12 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robot bez zastrzeżeń i uwag ze strony zamawiajacego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. W związku z powyższym wskazany okres gwarancji jest okresem minimalnym, który każdy Wykonawca może wydłużyć. Maksymalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, wydłużył okres rękojmi na przedmiot umowy do wielkości okresu gwarancji zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie. 9. Dokumentacja projektowa stanowiąca opis przedmiotu zamówienia, może wskazywać dla niektórych materiałów urządzeń lub technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i niemożność opisania za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Określone w dokumentacji projektowej materiały, urządzenia lub technologie, pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia lub technologie równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej równych lub wyższych (nie gorszych) od wskazanych w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wskazanie równoważności tj. spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią. Wykonawca ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały, urządzenia lub technologie zostały zamieszczone i podać jakie w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 (słownie: Jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 8. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie systemu chłodzenia w laboratorium 616” oznaczenie sprawy: CRZP/316/009/R/20. 11. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 12. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach