Przetargi.pl
Wykonanie  systemowego nawadniania  zieleni  w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego  pn. „PRZECIW WYKLUCZENIU - KRAINA BEZ BARIER W PODDĘBICACH-REWITALIZACJA KOMPLEKSU GEOTERMALNEGO”, położonego przy ul. Mickiewicza 19 Poddębicach  w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

Gmina Poddębice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, Łódzka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436782580 , fax. 43678 39 95
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poddębice
    Łódzka 17/21
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 436782580, fax. 43678 39 95
    REGON: 73093438700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://poddebice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie  systemowego nawadniania  zieleni  w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego  pn. „PRZECIW WYKLUCZENIU - KRAINA BEZ BARIER W PODDĘBICACH-REWITALIZACJA KOMPLEKSU GEOTERMALNEGO”, położonego przy ul. Mickiewicza 19 Poddębicach  w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest projekt i budowa systemu nawodnienia terenów zielonych na działkach nr ewid. 6, 8/4 i 8/6 obręb 0006 m. Poddębice, zakres objęty nawodnieniem przedstawiony w załączniku graficznym. Wykonanie prac o których mowa będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj” w następujących etapach: a) etap I - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej robót budowlanych nawodnienia systemowego zieleni zlokalizowanych na dz. o nr ewid. 8/6 , 8/4 i 6 obręb 6 miasta Poddębice dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę; b)etap II - wykonanie robót budowlanych nawodnienia systemowego zieleni zlokalizowanych na dz. o nr ewid. 8/6 , 8/4 obręb 6 miasta Poddębice. c)etap III - wykonanie robót budowlanych nawodnienia systemowego zieleni zlokalizowanych na dz. o nr ewid. 8/6 , 8/4 i 6 obręb 6 miasta Poddębice. W ramach czynności „zaprojektuj” (etap I) należy wykonać: a)dokumentację projektową robót budowlanych dla potrzeb uzyskania przez Gminę pozwolenia na budowę na aktualnych mapach do celów projektowych - w 6 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz pdf), wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. Rozwiązania projektowe na poszczególnych etapach projektowania w zależności od potrzeb oraz rozwiązanie projektowe końcowe przedkładane będą do oceny Zamawiającemu; b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - po 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz pdf); c)plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - po 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz pdf); d)przedmiary i kosztorysy robót - w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz pdf). W ramach czynności „wybuduj” (etap II i III ) należy wykonać roboty budowlane nawodnienia systemowego zieleni zlokalizowanych na dz. o nr ewid. 8/6 ,8/4 i 6 obręb 6 miasta Poddębice, które obejmują: a)zakup i dostawę materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji robót; b) wykonanie robót ziemnych; c) montaż instalacji systemu nawodnienia; d) rozruch instalacji; e)wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanych robót. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, przy użyciu swojego potencjału technicznego i pracowników, posiadanego sprzętu i materiałów przez siebie dostarczonych, które będą posiadały wymagane prawem polskim dowody dopuszczenia do powszechnego stosowania w zakresie wykonania przedmiotu niniejszej umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w kwocie 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych 00/100), 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: 3.1 w pieniądzu, 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: 33 9263 0000 0000 0013 2000 0007 Banku Spółdzielczego w Poddębicach. 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium jest zachowany tylko wtedy, gdy uznanie rachunku bankowego Zamawiającego (wpływ pieniędzy na rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w innych formach, zgodnie z punktem 3.2 – 3.5 należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej dokument gwarancyjny winien spełniać poniższe wymogi: 8.1 mieć postać gwarancji bezwarunkowej, tj. gwarancji umożliwiającej wypłatę sumy gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 8.2 być ważny do czasu upływu terminu związania ofertą, 8.3 określać beneficjenta – zamawiającego, 8.4 winno wynikać, iż określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę w konkretnym postępowaniu, oraz że w przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z warunków wskazanych w gwarancji na rzecz Zamawiającego przekazana zostanie gwarantowana kwota, 8.5 treść gwarancji winna ściśle odpowiadać przesłankom wymienionym w art. 46 ust. 4A i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 10. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: E.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. E.2) Potwierdzenie wniesienia wadium. (zgodnie z zapisami w cz. VIII SIWZ) . E.3) Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. E.4) Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego o niepodleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. E.5) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. E.6) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach