Przetargi.pl
Wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Łódzkiej i Głównej w Justynowie gmina Andrespol

Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-954 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6337191, 6335575 , fax. 0-42 6329311
  • Data zamieszczenia: 2014-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu
    ul. Sienkiewicza 3 3
    90-954 Łódź
    tel. 0-42 6337191, 6335575, fax. 0-42 6329311
    REGON: 47205764900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Łódzkiej i Głównej w Justynowie gmina Andrespol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Łódzkiej i Głównej w Justynowie gmina Andrespol. 1) Stan istniejący. Skrzyżowanie drogi powiatowej 2911E ul. Łódzka z drogą powiatową 2921E ul. Główna i drogą gminną oznakowane jest obecnie za pomocą znaków pionowych i poziomych. Jest to skrzyżowanie zwykłe czterowlotowe o jednopasmowych wlotach o szerokości od 3,5 m - 4,0 m. 2) Stan projektowany. Zaprojektowana sygnalizacja świetlna obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1. budowę przyłącza energetycznego; 2. montaż sterownika sygnalizacji świetlnej; 3. budowę kanalizacji dla kabli sterowniczych i sygnalizacyjnych metodą przewiertów pod drogą; budowę studzienek; 4. montaż masztów i wysięgników z sygnalizatorami na prefabrykowanych fundamentach; 5. rozprowadzenie obwodów kablowych od sterownika do wymienionych w pkt. 3 i 4 elementów wraz z pomiarami i badaniami obwodów; 6. odtworzenie nawierzchni chodników po robotach ziemnych i przywrócenie terenu budowy do stanu sprzed prowadzonych robót. 2. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać z materiałów własnych, przy pomocy własnego sprzętu i maszyn oraz zapewnić własnym staraniem transport materiałów i odpadów. Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej na którą składa się: 1) projekt budowlany z uzgodnieniami; 2) projekt wykonawczy; 3) projekt organizacji ruchu; 4) przedmiar robót; 5) szczegółowe specyfikacje techniczne. 3. Ponadto, dla prawidłowej i zgodnej z przepisami realizacji robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione prace: 1) przygotowanie zaplecza budowy z doprowadzeniem mediów ( w razie potrzeby); 2) zabezpieczenie placu budowy i jego oznakowanie; 3) obsługę geodezyjną; 4) opracowanie, uzgodnienie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu; 5) wykonanie pomiarów, badań oraz włączenie układu pod napięcie; 6) uruchomienie wykonanej sygnalizacji świetlnej w oparciu o system zaprojektowanej sygnalizacji; 7) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz.; 8) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu na czas budowy w przypadku użycia sprzętu lub metod realizacji wymagających zabezpieczenia istniejącej infrastruktury w pasie drogowym; 9) zaprojektowanie fundamentów dla zastosowanych konstrukcji wsporczych ( zgodnie z opisem cz. architektonicznej projektu budowlanego str. 29). 4. Zakres robót ujęty jest w projekcie budowlanym i wykonawczym, organizacji ruchu ( załącznik od nr 15 do nr 17 SIWZ), opisie przedmiotu zamówienia (§ 3 SIWZ), Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (załącznik nr 19 do SIWZ). Załączony przedmiar robót (załącznik nr 18 SIWZ) ma charakter pomocniczy dla ułatwienia zidentyfikowania podstawowych robót budowlanych oraz ich wielkości. 5. Ponadto wykonawca z upoważnienia Inwestora: 1) dokona zgłoszenia gotowości do wykonania przyłączenia do PGE Dystrybucja S.A Oddział Łódź- Miasto, 90-021 Łódź ul. Tuwima 58. Wzór zgłoszenia dostępny w siedzibie PGE Dystrybucja S.A; 2) zawiadomi Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego, 90-117 Łódź ul. Narutowicza 7/9 o zakończeniu budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332946
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający określa w przedmiotowym postępowaniu wysokość wadium w kwocie: 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: PEKAO S.A. III Oddział w Łodzi nr 71 1240 3060 1111 0010 0515 4916, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 3) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data i godzina uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w kasie Starostwa Powiatowego w Łodzi, Łódź ul. Sienkiewicza 3, VII piętro, pokój 704 albo załączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 5) Wadium wnoszone w formach wskazanych w ust. 2 pkt 2-5 musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona przez cały okres związania ofertą nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6) W przypadku każdej z ww. form wniesienia wadium Wykonawca musi jednoznacznie wskazać postępowanie, którego dotyczy wnoszone przez Niego wadium (znak/numer sprawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=282
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach