Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska 9/11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (0-24) 364 01 20 , fax. (0-24) 367 19 10
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
ul. Bielska 9/11 9/11
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. (0-24) 364 01 20, fax. (0-24) 367 19 10
REGON: 61020928000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail:mzdplock@wp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach ulic: Piłsudskiego - Otolińska i Jachowicza - Dworcowa w Płocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach ulic: Piłsudskiego - Otolińska i Jachowicza - Dworcowa w Płocku wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi określonymi w dokumentacji technicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453162007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Dysponują lub będą dysponować pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 2.2) Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Należy wykazać wykonanie co najmniej dwóch zamówień o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każde. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez komisję przetargową w systemie spełnia/ nie spełnia. Ocena nie spełnia spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych na zał. Nr 3 do SIWZ, 4) uprawnienia budowlane osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.), 5) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał osobę, którą będzie dysponował, 6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, nazwy odbiorcy, daty i miejsca wykonania - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ; należy wykazać wykonanie co najmniej dwóch zamówień o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każde oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one należycie wykonane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.ump.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadania pn. MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ I TELETECHNICZNEJ W PARKU KULTURY W POWSINIE w zakresie Zakupu systemu kontroli dostępu.
Dodano: 2016-02-18
Remont hallu wejściowego w budynku B Centrali NIK w Warszawie
Dodano: 2014-09-04- Wykonanie robót remontowych przystosowujących budynek do aktualnych przepisów p/poż. w Domu Studenckim Babilon w Warszawie przy ul. Kopińskiej 12/16
Dodano: 2014-09-01 - Budowa sygnalizacji świetlnej przy ul. Montwiłła w Grodzisku Maz.
Dodano: 2014-06-11 - budowa sygnalizacji świetlnej - ostrzegawczej w ciągu drogi powiatowej na terenie Gminy Nieporęt
Dodano: 2014-04-24 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Grabowie nad Pilicą polegająca na zmianie sposobu pracy oczyszczalni z cyklicznego na przepływowy.
Dodano: 2014-04-02 - Wykonanie instalacji przyzywowej w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym przy ul. Olchy 8 wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo - Leczniczego Sp. z o.o.
Dodano: 2013-10-16 - Wykonanie instalacji przyzywowej w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym przy ul. Olchy 8 wchodzącego w skład Stołecznego Centrum Opiekuńczo - Leczniczego Sp. z o.o.
Dodano: 2013-10-01 - Budowa sygnalizacji świetlnej i zmiana organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic Granicznej i Poniatowskiego w Grodzisku Mazowieckim.
Dodano: 2013-02-26 - Zaprojektowanie, budowa i eksploatacja systemu monitoringu pracy urządzeń odwadniających wraz z czyszczeniem i konserwacją istniejących elementów grawitacyjnej kanalizacji deszczowej oraz zaprojektowanie, budowa i eksploatacja systemu ostrzegania kierowców o utrudnieniach na trasie S 8 od węzła Konotopa do węzła Prymasa Tysiąclecia
Dodano: 2011-01-20