Przetargi.pl
wykonanie sygnalizacji SAP i DSO oraz zakup i montaż drzwi p.poż. zamykających wyjścia na klatki ewakuacyjne

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Szymanowskiego 11
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2478000 w. 115 , fax. 041 2478050
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szymanowskiego 11 11
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2478000 w. 115, fax. 041 2478050
    REGON: 00031147300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.ostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie sygnalizacji SAP i DSO oraz zakup i montaż drzwi p.poż. zamykających wyjścia na klatki ewakuacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dla Zadania 1: System SAP obejmuje zakup i wykonanie okablowania oraz zakup i montaż urządzeń 2/01 - 2/27 oraz 2/54 - 2/60 System DSO obejmuje zakup i wykonanie okablowanie oraz zakup i montaż urządzeń 5/01 - 5/18 oraz 5/34 - 5/50 - zgodnie z dokumentacją Przedmiot zamówienia dla Zadania 5: Zakup drzwi zgodnych z opisem w Rozdz. I siwz: Liczba drzwi - 5 szt. Liczba przegród - 2 szt. Liczba ścianek wraz z drzwiami - 2 szt. Liczba zewnetrznych(bez wymogów p.poż.) - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442212203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 w zw. a art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełnienia udziału w postępowaniu dokonywana będzie według kryterium: dostarczenie dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku - spełnia, nie dostarczenie - nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007, N 223 poz. 1655).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zam. pub. (załącznik do siwz); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie o niezaleganiu z opłatami podatku w Urzędzie Skarbowym oraz z odprowadzaniem składek na Ubezpieczenie Społeczne (formularz oferty); 4) oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (formularz oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.ostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach