Zespół Szkół Nr 3 im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Piłsudskiego 74
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 886 36 40 , fax. 81 886 36 40 wew. 12
- Data zamieszczenia: 2010-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3 im. Marii Dąbrowskiej
ul. Piłsudskiego 74 74
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 81 886 36 40, fax. 81 886 36 40 wew. 12
REGON: 00040516800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie świetlnego ekranu reklamowego na terenie ZS nr 3 w Puławach przy ul. Piłsudskiego 74 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- opracowanie dokumentacji projektowej wymaganej właściwymi przepisami - zaprojektowanie świetlnego ekranu reklamowego w technice LED spełniającego minimalne parametry określone w Tabeli danych technicznych, - zaprojektowanie odpowiedniej konstrukcji nośnej, umożliwiającej montaż świetlnego ekranu reklamowego LED na terenie ZS Nr 3 w Puławach przy Ul. Piłsudskiego 74 w Puławach (zbieg ulic Piłsudskiego i Zielona), - dostarczenie oprogramowania sterującego oraz umożliwiającego wyświetlanie treści wizualnych i zarządzania wyświetlaniem treści wraz z nieograniczoną czasowo licencją na jego użytkowanie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Oprogramowanie musi zapewniać: 1. Zdalne zarządzanie świetlnym ekranem reklamowym. 2. Zarządzanie parametrami on-line. 3. Zarządzanie wyświetlaną treścią on-line. 4. Możliwość podziału obrazu na części. 5. Wyświetlanie jednocześnie treści różnego typu (np. filmy, grafika, RSS). 6. Pobieranie aktywnych treści z Internetu. 7. Automatyczną regulację jasności świecenia ekranu 8. Raportowanie z wyświetlanych treści. - zaprojektowanie stanowiska do obsługi świetlnego ekranu reklamowego LED w zakresie niezbędnego sprzętu komputerowego, - zaprojektowanie niezbędnego zasilania trójfazowego, do zasilania świetlnego ekranu reklamowego, - wykonanie i montaż konstrukcji nośnej dla świetlnego ekranu reklamowego LED na terenie ZS nr 3. jw., - wykonanie i montaż świetlnego ekranu reklamowego LED w konstrukcji nośnej zainstalowanej na terenie ZS nr 3, - dostawa kompletnej jednostki komputerowej szt. 1 sterującej świetlnym ekranem reklamowym LED, - dostawa i montaż niezbędnej infrastruktury trójfazowego zasilania energetycznego (sprzęt i okablowanie) oraz wykonanie podłączenia do rozdzielni energetycznej wskazanej przez służbę Zamawiającego. Długość trasy kablowej dla zasilania energetycznego dla świetlnego ekranu reklamowego LED do rozdzielni należy przyjąć 150 m. - uruchomienie funkcjonalne świetlnego ekranu reklamowego LED, - przeprowadzenie przeszkolenia wskazanej przez Zamawiającego grupy pracowników (do 5 osób) do obsługi i zarządzania świetlnym ekranem reklamowym LED. W skład określenia przedmiotu zamówienia wchodzi załączony Program Funkcjonalno-Użytkowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł, 00 gr) wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): a) w pieniądzu, wpłaconym na konto: . 64 1020 3219 0000 9302 0087 7761 w Banku PKO BP S.A. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pulawypz.15.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa telewizorów i uchwytów - numer Zp/pn/50/2016
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa wyposażenia dla Akademickiego Centrum Kultury (Oznaczenie sprawy: PN/27-2015/DOP-a)
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa sprzętu audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/21-2015/DOP-a)
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/18-2015/DOP-a)
Dodano: 2015-09-23 - wyposażenie i montaż sprzętu multimedialnego w sali konferencyjnej INCBR dla IUNG - PIB w Puławach - drugie postępowanie
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa wraz z montażem sprzętu multimedialnego dla Wydziału Ekonomicznego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/16-2015/DOP-a)
Dodano: 2015-08-25 - Dostawa sprzętu audiowizualnego dla Akademickiego Centrum Kultury UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/14-2015/DOP-a)
Dodano: 2015-08-13 - wyposażenie sali konferencyjnej w sprzęt multimedialny w ramach projektu INCBR dla IUNG - PIB w Puławach
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa filmów dydaktycznych - numer ZSZ1/POKL/3/2015
Dodano: 2015-06-02 - Dostawa uchwytów montażowych do kamery oraz słuchawek do śmigłowca - numer Zp/pn/51/2015
Dodano: 2015-05-28