Przetargi.pl
Wykonanie świetlnego ekranu reklamowego na terenie ZS nr 3 w Puławach przy ul. Piłsudskiego 74

Zespół Szkół Nr 3 im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Piłsudskiego 74
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 886 36 40 , fax. 81 886 36 40 wew. 12
  • Data zamieszczenia: 2010-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3 im. Marii Dąbrowskiej
    ul. Piłsudskiego 74 74
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 886 36 40, fax. 81 886 36 40 wew. 12
    REGON: 00040516800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie świetlnego ekranu reklamowego na terenie ZS nr 3 w Puławach przy ul. Piłsudskiego 74
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - opracowanie dokumentacji projektowej wymaganej właściwymi przepisami - zaprojektowanie świetlnego ekranu reklamowego w technice LED spełniającego minimalne parametry określone w Tabeli danych technicznych, - zaprojektowanie odpowiedniej konstrukcji nośnej, umożliwiającej montaż świetlnego ekranu reklamowego LED na terenie ZS Nr 3 w Puławach przy Ul. Piłsudskiego 74 w Puławach (zbieg ulic Piłsudskiego i Zielona), - dostarczenie oprogramowania sterującego oraz umożliwiającego wyświetlanie treści wizualnych i zarządzania wyświetlaniem treści wraz z nieograniczoną czasowo licencją na jego użytkowanie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Oprogramowanie musi zapewniać: 1. Zdalne zarządzanie świetlnym ekranem reklamowym. 2. Zarządzanie parametrami on-line. 3. Zarządzanie wyświetlaną treścią on-line. 4. Możliwość podziału obrazu na części. 5. Wyświetlanie jednocześnie treści różnego typu (np. filmy, grafika, RSS). 6. Pobieranie aktywnych treści z Internetu. 7. Automatyczną regulację jasności świecenia ekranu 8. Raportowanie z wyświetlanych treści. - zaprojektowanie stanowiska do obsługi świetlnego ekranu reklamowego LED w zakresie niezbędnego sprzętu komputerowego, - zaprojektowanie niezbędnego zasilania trójfazowego, do zasilania świetlnego ekranu reklamowego, - wykonanie i montaż konstrukcji nośnej dla świetlnego ekranu reklamowego LED na terenie ZS nr 3. jw., - wykonanie i montaż świetlnego ekranu reklamowego LED w konstrukcji nośnej zainstalowanej na terenie ZS nr 3, - dostawa kompletnej jednostki komputerowej szt. 1 sterującej świetlnym ekranem reklamowym LED, - dostawa i montaż niezbędnej infrastruktury trójfazowego zasilania energetycznego (sprzęt i okablowanie) oraz wykonanie podłączenia do rozdzielni energetycznej wskazanej przez służbę Zamawiającego. Długość trasy kablowej dla zasilania energetycznego dla świetlnego ekranu reklamowego LED do rozdzielni należy przyjąć 150 m. - uruchomienie funkcjonalne świetlnego ekranu reklamowego LED, - przeprowadzenie przeszkolenia wskazanej przez Zamawiającego grupy pracowników (do 5 osób) do obsługi i zarządzania świetlnym ekranem reklamowym LED. W skład określenia przedmiotu zamówienia wchodzi załączony Program Funkcjonalno-Użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł, 00 gr) wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): a) w pieniądzu, wpłaconym na konto: . 64 1020 3219 0000 9302 0087 7761 w Banku PKO BP S.A. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pulawypz.15.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach