Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana Pawła II z Oddziałami Dwujęzycznymi ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, Piaskowa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 432 48 80 , fax. 91 432 48 80
- Data zamieszczenia: 2018-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana Pawła II z Oddziałami Dwujęzycznymi
Piaskowa 99
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 432 48 80, fax. 91 432 48 80
REGON: 320825230 - I.2. Rodzaj zamawiającego: placówka oświatowa-szkoła podstawowa publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie sufitu akustycznego wraz z wymianą oświetlenia w salach budynku A1 Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach przy ul. Piaskowej 99” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dzieła - usług polegających na: „Wykonaniu sufitu akustycznego wraz z wymianą oświetlenia w salach budynku A1 Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach przy ul. Piaskowej 99” Usługi będą świadczone wewnątrz pomieszczeń szkoły, budynek A-1 – sale lekcyjne, Budynek szkoły – A-1 jest obiektem czterokondygnacyjnym połączonym z pozostałą częścią szkoły na wszystkich kondygnacjach - budynkiem łącznika. Budynek zaliczany jest do kategorii obiektów średniowysokich. Zakres prac opisano kodami CPV Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie dzieła polegającego na instalacji sufitu akustycznego oraz wymianie opraw oświetlenia podstawowego w pomieszczeniach nr 9, 10, 11, 12, 17, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 27, 28, 29, 30 zlokalizowanych w budynku A-1 Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dzieło w oparciu o wytyczne Zamawiającego dotyczące rodzaju oraz parametrów akustycznych sufitu, rodzaju opraw oświetleniowych, wymagań jakościowych, które zawarte są w dokumentacji postępowania. Zakres rzeczowy prac stanowiących przedmiot zamówienia, określono w dokumentacji postępowania w szczególności w Kosztorysie Nakładów Rzeczowych, złącznikach graficznych - rzuty pomieszczeń, symulacji natężenia oświetlenia oraz niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45323000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w terminie do dnia 28. 06. 2018r. do godziny 10:00, decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 08 1240 3927 1111 0010 6048 4834 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – do Sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Pawła II z Oddziałami Dwujęzycznymi przy ul Piaskowej 99 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną