Urząd Gminy Młynarze ogłasza przetarg
- Adres: 06-231 Młynarze, ul. Ostrołęcka 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7680065, 7680062 , fax. 029 7680062
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Młynarze
ul. Ostrołęcka 7 7
06-231 Młynarze, woj. mazowieckie
tel. 029 7680065, 7680062, fax. 029 7680062
REGON: 55032614100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mlynarze.bipgminy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie studni Nr 2 awaryjnej na terenie SUW Młynarze dla wodociągu wiejskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie studni Nr 2 awaryjnej na terenie SUW Młynarze dla wodociągu wiejskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452551103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), nie później niż do upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy studni o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 100.000,00 PLN, -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - kierownika budowy, -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. -na wykonane zamówienie udzielą gwarancji na okres min. 5 lat Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na zasadzie: spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - zgodnie z § 2 (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 Dz. U Nr 87 poz. 605, ze zmianami). 4.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej (zamówieniem). 5.Wypełniony Formularz ofertowy - druk nr 1 6.Kosztorys ofertowy. 7.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - druk nr 2. 8.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy studni, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, druk nr 3. 9.Polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 100.000,00 PLN. 10.Kserokopia uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa - kierownika budowy. 11.Harmonogram rzeczowo - finansowy. 12.Kosztorys ofertowy. 13.Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlynarze.bipgminy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa studni na SUW w Rzekuniu
Dodano: 2016-05-27 - Budowa studni na SUW w Rzekuniu
Dodano: 2016-04-21 - Przebudowa SUW w miejscowości Czerwin
Dodano: 2014-11-19 - BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ NR 4 - Wykonanie otworu rozpoznawczego - studziennego nr 4 na potrzeby wodociągu gminnego w PAPROTNI - działka nr ewid. 239/2, gm. Paprotnia, pow. Siedlecki, woj. mazowieckie - ETAP I
Dodano: 2014-07-30 - Wykonanie awaryjnej studni głębinowej na stacji uzdatniania wody w Pieścidłach
Dodano: 2013-07-19 - Wykonanie: 1. ujęcia wód podziemnych - otworu studziennego nr 2 (awaryjnego) dla potrzeb wodociągu wiejskiego w m. Prosna - działka o nr ew. 773 wraz z nadzorem hydrogeologicznym, 2. obudowy studni głębinowej nr 2 (studnia awaryjna) wraz z włączeniem do stacji uzdatniania wody na działkach o nr ewid. 773 i 774 poł. w miejsc. Prosna
Dodano: 2012-03-06 - Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiorników retencyjnych i zestawu pompowego w miejscowości Górki gm. Gąbin etap 1 - Budowa nowo projektowanej studni i osadnika popłuczyn
Dodano: 2011-09-30 - Roboty geologiczne polegające na kompleksowym wykonaniu studni głębinowej o głębokości 55 m , oznaczonej Nr 3
Dodano: 2011-06-13 - Wykonanie dwóch otworów studziennych wodociągowego ujęcia wód podziemnych we wsi Drwęcz gm. Rzekuń
Dodano: 2011-04-28 - Budowa dwóch ujęć wody podziemnej z utworów czwartorzędowych o głębokościach 22,0 m i 12,0 m, przeznaczonych do podlewania zieleni parkowej oraz zasilania dwóch fontann mających za zadanie uzupełnianie stanu wody zbiornika zlokalizowanego na terenie parku Kępa Potocka w Dzielnicy Żoliborz.
Dodano: 2010-03-18