Przetargi.pl
Wykonanie studium wykonalności projektu, wniosku aplikacyjnego oraz wniosku o potwierdzenie wkładu przez Komisję Europejską oraz analiz i prognoz ruchu dla zadania pn. Budowa obwodnicy Wałbrzycha w ciągu drogi krajowej nr 35

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
  • Data zamieszczenia: 2015-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie studium wykonalności projektu, wniosku aplikacyjnego oraz wniosku o potwierdzenie wkładu przez Komisję Europejską oraz analiz i prognoz ruchu dla zadania pn. Budowa obwodnicy Wałbrzycha w ciągu drogi krajowej nr 35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie Studium Wykonalności projektu, wniosku aplikacyjnego oraz wniosku o potwierdzenie wkładu przez Komisję Europejską oraz analiz i prognoz ruchu dla zadania pn. Budowa obwodnicy Wałbrzycha w ciągu drogi krajowej nr 35. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie Studium Wykonalności dla dużego projektu, wniosku aplikacyjnego oraz wniosku o potwierdzenie wkładu finansowego przez Komisję Europejską oraz analiz i prognoz ruchu dla zadania pod nazwą: Budowa obwodnicy Wałbrzycha w ciągu drogi krajowej nr 35, aplikującego o dofinansowanie ze środków unijnych. Opis Projektu (Zadania): Przedmiotem inwestycji jest budowa obwodnicy m. Wałbrzych w ciągu drogi krajowej nr 35 od km 2+350 do km 8+250. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, w granicach administracyjnych gmin: Szczawno-Zdrój oraz Wałbrzych. Zakresem opracowania objęto budowę dwujezdniowego odcinka obwodnicy wraz z infrastrukturą towarzyszącą. W szczególności w zakres inwestycji wchodzą, m.in.: - budowa dwóch jezdni (2 x 7,5 m, po dwa pasy ruchu) obwodnicy o długości 6.0 km, - budowa dwóch węzłów; węzeł Żeromskiego i węzeł Reja, - budowa 3 wiaduktów w ciągu obwodnicy, - budowa kładki i przejścia podziemnego dla pieszych, - budowa sieci kanalizacji deszczowej, - budowa zbiorników retencyjnych, - budowa ekranów akustycznych, - budowa oświetlenia, - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej (cieki wodne, podziemne i naziemne sieci itd.), - rozbiórki budynków mieszkalnych i gospodarczych kolidujących z inwestycją. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na trzy etapy: I Etap - przeprowadzenie analiz i prognoz ruchu dla zadania pod nazwą: Budowa obwodnicy Wałbrzycha w ciągu drogi krajowej nr 35 wg zaleceń Niebieskiej Księgi (NK) dla projektów infrastruktury drogowej realizowanych w ramach perspektywy finansowej 2014-2020 W tym etapie Wykonawca zobowiązany jest do: 1. przeprowadzenia badań w gospodarstwach domowych - mini KBR (minimum 1500 wywiadów w gospodarstwach domowych, przeprowadzanych na podstawie ankiety zatwierdzonej przez Zamawiającego), 2. analizy dostępnych danych pomiarowych (transport zbiorowy, transport indywidualny), 3. pomiaru uzupełniającego tranzytu na drodze krajowej nr 35 (pomiar 4 godziny rano i 4 godziny popołudniu), pomiary tranzytu muszą zostać przeprowadzone na wszystkich wlotach do miasta Wałbrzych, tj. a) DK 35 (wlot od Świebodzic), b) ul. Uczniowska, c) DW 379 (ul. Strzegomska), d) DW 381, e) DK 35 (wlot od Unisławia Śląskiego), f) DW 367, g) DW 375, h) DW 376 (przed rondem) 4. budowy multimodalnego modelu transportowego miasta Wałbrzych (dla szczytu porannego i popołudniowego): 1) model podaży - odwzorowanie sieci drogowo-ulicznej, linii autobusowych (wraz z rozkładem jazdy), 2) model popytu - bazując na ujęciu czterostadiowym i badaniach w gospodarstwach domowych należy skalibrowane funkcje: liczby podróży, grawitacyjną i podziału zadań przewozowych, 5. kalibracji i weryfikacji modelu transportowego w oparciu o dostępne dane pomiarowe, 6. budowy modeli prognostycznych, uwzględniając horyzonty czasowe badanej inwestycji, 7. analizy wariantów rozwoju układu drogowego ze szczególnym uwzględnieniem analizowanej drogi krajowej. Wytyczne Zamawiającego w zakresie przeprowadzania analiz i prognozy ruchu: 1. Opracowanie Studium Wykonalności w zakresie prognozy ruchu należy wykonać z uwzględnieniem Niebieskiej Księgi (NK) dla projektów infrastruktury drogowej realizowanych w ramach perspektywy finansowej 2014-2020. 2. Do pomierzenia ruchu tranzytowego najlepiej przeprowadzić badania ankietowe źródło-cel - czyli wywiady z kierowcami bezpośrednio na drodze lub wykorzystać kamery do rozpoznawania tablic rejestracyjnych (ANPR). Badania takie należy przeprowadzać przy świetle dziennym 8-12h. Przy każdym tego typu badaniu (w tym samym punkcie) należy równolegle przeprowadzać 24h pomiar ilościowy pojazdów w podziale na kategorie. 3. Opracowanie z analizy i prognozy ruchu powinno być opracowane z uwzględnieniem Krajowego Modelu Ruchu, udostępnionego przez Departament Przygotowania Inwestycji GDDKiA - Wydział Analiz Ruchu. W opracowaniu należy uwzględnić model sieci drogowej (aktualnej) wraz z uwzględnieniem nowo budowanej drogi ekspresowej S3 oraz zmienionego układu drogowego w obrębie miasta Wałbrzycha - ob. Szczawna Zdrój, wschodnia obwodnica Wałbrzycha. Wykonawca, który będzie wykonywał prognozę będzie musiał zaktualizować sieć dróg we własnym zakresie, co najmniej w obszarze powiatu i powiatów sąsiednich. 4. Analizy i prognozy ruchu powinny być wykonywane i opracowywane na podstawie najbardziej miarodajnych danych i przy zbliżonych założeniach. Prognozę ruchu należy wykonać metodą modelowania zgodnie z Niebieską Księgą dla projektów infrastruktury drogowej realizowanych w ramach perspektywy finansowej 2014-2020 oraz Wymaganiami, założeniami i zaleceniami do analiz i prognoz ruchu znajdującymi się na stronie GDDKiA pod adresem: http://www.gddkia.gov.pl/pl/992/zalozenia-do-prognoz-ruchu. Należy przyjąć horyzonty czasowe prognozy ruchu - okres co najmniej 20 lat od przewidywanej daty oddania inwestycji do użytku. W analizach i prognozach ruchu należy wykorzystać istniejące dane (m.in. wyniki ostatniego Generalnego Pomiaru Ruchu, wyniki badań ze stacji ciągłych pomiarów ruchu, dane statystyczne, dane demograficzno-gospodarcze itp.) oraz wykonać dodatkowe pomiary ruchu. Wykonanie prognoz ruchu inną metodą niż modelowania wymaga pisemnego uzasadnienia. Opracowania z zakresu analizy i prognozy ruchu należy opracować z uwzględnieniem zapisów Części 4.1.1.3, Części 4.1.2.5, Części 4.2.2.5, 4.2.3.4 Załącznika do Zarządzenia nr 17 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 11 maja 2009 r. pt. Stadia i skład dokumentacji projektowej dla dróg i mostów w fazie przygotowań zadań. Należy przeprowadzić i wykonać: - badania natężenia ruchu drogowego, - analizę przepustowości i warunków ruchu dla odcinków międzywęzłowych i dla skrzyżowań/węzłów na podstawie Wytycznych projektowania dróg; - analizę wypadkowości z określeniem głównych przyczyn i występujących problemów, - analizę potrzeb ruchu pieszego i rowerowego, - prognozę ruchu zgodnie z Niebieską Księgą oraz Załącznikiem do Zarządzenia nr 17 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 11 maja 2009 r. pt. Stadia i skład dokumentacji projektowej dla dróg i mostów w fazie przygotowań zadań. W każdym przypadku należy sprawdzić stan aktualności prognozowanych wielkości i założenia, które zostały opracowane w poprzednim stadium. Oczekiwana zawartość Ankiety dot. badania zachowań transportowych 1 Ankieta powinna być opatrzona wstępem zawierającym powitanie respondenta, nazwę zleceniodawcy oraz cel badania. 2 Arkusze powinny być ponumerowane - umożliwi to ich policzenie, a to z kolei będzie kluczowe do określenia wielkości badanej próby respondentów. 3 Kluczowe jest również określenie daty i godziny wywiadu oraz jego miejsca (adresu). 4 W arkuszu powinny się również znaleźć informacje o charakterze organizacyjnym: tj. imię i nazwisko ankietera, jego numer, numer punktu startowego, numer gospodarstwa w wiązce, numer badanej osoby, typ zabudowy oraz informacja w jaki dzień wykonano badania. 5 Każda ankieta powinna również zawierać metryczkę odnoszącą się do takich informacji jak: płeć, wiek, typ zajęcia głównego i/lub dodatkowego (np. pracujący, student), stan rodzinny (ilość osób w gospodarstwie wliczając respondenta); liczba członków rodziny w wieku pow. 6 roku życia (również wliczając respondenta). 6 Istotne jest również, aby w metryczce pojawiło się pytanie o posiadanie samochodu w danym gospodarstwie i możliwość korzystania z niego przez respondenta (kierowca/pasażer). 7 Ankieter powinien również uzyskać w trakcie badania informację o adresie miejsca pracy/szkoły? - (w jakiej odległości?/ile km pan/pani pokonuje do miejsca pracy/szkoły?). 8 W treści ankiety powinny być zawarte definicje podróży wraz z przykładami oraz przykłady czynności, które nie mieszczą się na potrzeby prowadzonej ankiety w definicji podróży. 9 Część zasadnicza (trzon ankiety) powinna rozpoczynać się od pytania zamkniętego odnoszącego się do faktu wykonania jakiejkolwiek podróży w dniu poprzedzającym badanie. Jeśli respondent nigdzie nie podróżował należy w tym miejscu zakończyć badanie. 10 W przypadku twierdzącej odpowiedzi informacje, jakie należy uzyskać w trakcie badania to: 1) Ilość podróży wykonanych danego dnia, miejsce startowe (adres), cel podróży (np. dom, praca, szkoła/uczelnia, miejsce zakupów-centrum handlowe, miejsce zakupów - poza dużym centrum handlowym), inne? (jakie); istotne jest również określenie czasu trwania danej podróży. W przypadku uzyskania niepełnego adresu startowego można go doprecyzować w formie opisowej podając cechy charakterystyczne miejsca startu podróży. 2) Należy również określić środki transportu wykorzystane do wykonania podróży (np. pieszo (cała podróż), dojście z/do parkingu, samochód - kierowca; samochód - pasażer, autobus, pociąg, rower, motocykl, inny środek transportu). 3) Jeśli respondent wykonywał podróż kilkoma różnymi środkami transportu to w ankiecie powinna być również możliwość zaznaczenia takiej informacji. 4) Liczba osób w samochodzie. 11 Szata graficzna ankiety powinna być w formie tabelarycznej (jak najprostszej), wypełniania drukowanymi literami. 12 Można również zostawić wolne miejsce na uwagi ankietera. 13 Każda ankieta powinna być opatrzona podpisem ankietera wraz z klauzulą poświadczającą samodzielne przeprowadzenie badań oraz oświadczeniem, iż wszystkie dane zawarte w kwestionariuszu są zgodne z wypowiedziami respondenta, a ankieter jest świadomy konsekwencji wynikających z niedopełnienia warunków współpracy oraz godziną zakończenia wywiadu. Zamawiający w ramach Etapu I wymaga otrzymania: 1. modelu transportowego wraz z prognozami w formacie programu do makrosymulacji ruchu (edytowalny, ze wszystkimi formułami i funkcjami), 2. opis modelu wraz z wynikami analiz ruchowych, 3. bezpłatnej, czteromiesięcznej licencji programu, wykorzystanego przez Wykonawcę do makrosymulacji ruchu, dla dwóch stanowisk komputerowych (dla każdego z Zamawiających po jednej licencji), umożliwiającej pracę na przekazanym modelu, 4. trzydniowe szkolenie z zakresu obsługi programu, wykorzystanego przez Wykonawcę do makrosymulacji ruchu, i pracy na modelu transportowym dla każdego z Zamawiających z osobna. Program do makrosymulacji ruchu, winien umożliwiać realizację następujących funkcji: - edycję sieci połączeń komunikacyjnych indywidualnych i zbiorowych, - generowanie ruchu na sieciach, - gromadzenie danych o rzeczywistych potokach ruchu na sieci, - modelowanie rozkładu przestrzennego przepływu ruchu w sieci, - prezentację graficzną sieci i rozkładu ruchu, - analizę funkcjonalną poszczególnych węzłów i odcinków międzywęzłowych sieci, - przetwarzanie macierzy popytu, - wczytywanie do programu danych z systemów GIS oraz obrazów rastrowych jako tła, - liczba rejonów komunikacyjnych: co najmniej 400, - możliwość budowy modelu czterostadiowego oraz przeprowadzenia procedury rozkładu ruchu na sieć transporotową, moduł umożliwiający import/eksport danych w formacie GIS. Zamawiający wyznacza termin wykonania Etapu I - 30 dni od dnia podpisania Umowy. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie Etapu I będzie podlegało zatwierdzeniu przez Zamawiającego. II Etap - sporządzenie: Studium Wykonalności dla ustalonego zakresu jak dla projektu dużego w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 2013-12-17 (Dz.Urz.UE.L 2013 Nr 347, str. 320), zgodnie z aktualnymi wytycznymi dla opracowań towarzyszących aplikacjom do Funduszu POIiŚ (zwłaszcza z Niebieską Księgą dla projektów infrastruktury drogowej realizowanych w ramach perspektywy finansowej 2014-2020), Wniosku aplikacyjnego czyli wniosku o dofinansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania Studium Wykonalności w zakresie, formie, standardzie i z należytą dokładnością, zgodnie z wymogami obowiązującymi dla projektów aplikujących o wsparcie ze środków finansowych Funduszu POIiŚ. Studium Wykonalności powinno zawierać ocenę zasadności przeprowadzenia inwestycji, precyzować jej zakres oraz przedstawiać plan jego realizacji. Muszą w nim zostać zidentyfikowane i przeanalizowane wszystkie istotne elementy związane z wdrożeniem projektu, a więc uwarunkowania techniczne, finansowe, ekonomiczne, instytucjonalne, społeczne, jak i te związane z ochroną środowiska naturalnego. W ramach Studium Wykonawca wykona również Analizę Kosztów i Korzyści wraz z analizą finansową. Wymagania Zamawiającego dotyczące sporządzenia Studium Wykonalności. Studium Wykonalności powinno zawierać co najmniej: SYNTEZĘ PROJEKTU: Cele projektu, zakres projektu, harmonogram realizacji projektu, odniesienie do dokumentów strategicznych, wpływ projektu na otoczenie społeczne i gospodarcze. REZULTATY STUDIUM WYKONALNOŚCI: Informacje o projekcie - Beneficjent projektu, Lokalizacja projektu, Stan istniejący, Spójność projektu z innymi projektami, Rezultaty studiów wykonalności i innych studiów/opracowań dotyczących - Historia i rozwój Projektu, Prognoza natężenia ruchu w korytarzu transportowym, Identyfikacja opcji (wariantów) projektu, Analiza techniczna i technologiczna oraz główne decyzje dotyczące projektu - Analiza techniczna i technologiczna, Środowisko w otoczeniu inwestycji, Udział społeczeństwa, Wymagania prawne i środowiskowe, Spis dokumentacji. ANALIZA KOSZTÓW I KORZYŚCI: Cel i zakres analizy kosztów i korzyści, Wytyczne i materiały wyjściowe do analizy kosztów i korzyści, Okres referencyjny i rok bazowy projektu, Identyfikacja wariantów analizy kosztów i korzyści - Wariant bezinwestycyjny, - Wariant inwestycyjny, Makroekonomiczne dane wejściowe do analizy kosztów i korzyści, Prognoza ruchu, Dane wejściowe do analizy kosztów i korzyści - Harmonogram realizacji, Nakłady inwestycyjne, Przychody generowane przez projekt, Koszty operacyjne projektu, Wartość rezydualna projektu, Koszty kwalifikowalne projektu. Analiza finansowa - Cele, etapy i ogólna metodyka przeprowadzania analizy finansowej, Główne założenia przyjęte w analizie finansowej, Zestawienie przepływów pieniężnych, Wartości wskaźników efektywności finansowej projektu, Ustalenie wartości wskaźnika dofinansowania projektu, Planowany wkład z funduszy UE i źródła finansowania, Finansowa trwałość projektu. Analiza społeczno-ekonomiczna - Metoda analizy, Założenia do analizy, Korekta o efekty fiskalne, Kategorie kosztów ekonomicznych, Korzyści ekonomiczne, Analiza ekonomicznych przepływów pieniężnych i wskaźniki ekonomiczne. Analiza wrażliwości i ocena ryzyka - Dobór zmiennych kluczowych i analiza wrażliwości, Interpretacja wskaźników analizy wrażliwości, Switching values, Analiza ryzyka, Wpływ projektu na zatrudnienie (na etapie realizacji oraz eksploatacji). Zamawiający zaznacza, że w ramach wykonywanego Studium Wykonalności konieczne jest odniesienie się do wpływu przedsięwzięcia na zmiany klimatu oraz odporności przedsięwzięcia na zmiany klimatu oraz odniesienie się do wpływu przedsięwzięcia na jednolite części wód. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia asysty polegającej na dokonywaniu wszelkich poprawek, uzupełnień i modyfikacji Wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami zgodnie z wytycznymi instytucji oceniającymi wniosek zgodnie z zasadami POIiŚ oraz do współpracy w tym zakresie z Zamawiającym. Zamawiający wyznacza maksymalny termin wykonania Etapu II - 90 dni od dnia podpisania Umowy. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie Etapu II będzie podlegało zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Termin realizacji Etapu II jest jednym z kryteriów oceny ofert. Najkrótszy termin realizacji Etapu II to 75 dni od daty podpisania umowy. Najdłuższy termin realizacji Etapu II to 90 dni od daty podpisania umowy. III Etap: Wykonanie usługi polegającej na sporządzeniu Wniosku o potwierdzenie wkładu finansowego dla dużego projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Wniosek o potwierdzenie wkładu finansowego dla dużego projektu sporządzony zostanie przez Wykonawcę na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego z terminem jego wykonania 21 dni od otrzymania powiadomienia. Pełnieniu asysty polegającej na dokonywaniu wszelkich poprawek, uzupełnień i modyfikacji Wniosku o potwierdzenie wkładu finansowego wraz z załącznikami zgodnie z wytycznymi instytucji oceniającymi wniosek zgodnie z zasadami POIiŚ oraz współpraca w tym zakresie z Zamawiającym. Zamawiający wyznacza termin wykonania Etapu III - w ciągu 21 dni od otrzymania powiadomienia od Zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie Etapu III będzie podlegało zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający posiada i udostępni Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia następujące dokumenty: 1. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. 2. Ponowna ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. 3. Projekt budowlany dla zadania pod nazwą: Budowa obwodnicy Wałbrzycha w ciągu drogi krajowej nr 35.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 111 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 30 1030 1289 0000 0000 9000 3208 z zaznaczeniem na przelewie: Wadium przetargowe - studium wykonalności projektu. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w części V SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania Etapu II
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach