Przetargi.pl
Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Żarki w obrębie granic administracyjnych.

Urząd Miasta i Gminy Żarki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Kościuszki 15/17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3148036 , fax. 034 3148036
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Żarki
    ul. Kościuszki 15/17 15/17
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 034 3148036, fax. 034 3148036
    REGON: 15139853400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigzarki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Żarki w obrębie granic administracyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Żarki w obrębie granic administracyjnych miasta i gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Skala opracowania 1: 10 000, obszar opracowania 10 094 ha.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, a także zespoły autorskie, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) opracowali w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - co najmniej 2 uchwalone i obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego sporządzone - w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) - w tym min. jeden plan zagospodarowania dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha, oraz opracowali co najmniej 2 uchwalone opracowania studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - w tym min. jedno studium dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 6 000 ha, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, b) dysponują min. 1 osobą będącą członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001 r., z późn. zm.) i która będzie pełnić funkcję głównego projektanta. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres prac dokonana będzie w etapach w terminie 14 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu: a) po przyjęciu projektu studium zaakceptowanego przez GKUA i Zamawiającego - 10% ceny ofertowej, b) po przyjęciu projektu studium przygotowanego do wyłożenia do publicznego wglądu - 50% ceny ofertowej, c) po przyjęciu projektu studium przygotowanego do uchwalenia - 30% ceny ofertowej, d) po przekazaniu kompletu dokumentacji planistycznej Zamawiającemu - 10% ceny ofertowej. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt V.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg formularza, stanowiącego załącznik nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; /w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:/ 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; /w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym/: 3/ Wykaz wykonanych przez oferenta w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) opracowań: co najmniej 2 uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) - w tym min. jednego planu zagospodarowania dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 50 ha, oraz co najmniej 2 uchwalonych opracowań studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - w tym min. jednego studium dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 6 000 ha, wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 4; Dokumenty potwierdzające jakość wykonania w/w zamówień (opinie, referencje zamawiających) należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem . 4/ wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, potwierdzających niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy załączyć kserokopie uprawnień projektowych członków zespołu posiadających uprawnienia i kserokopie zrzeszenia we właściwych izbach samorządów zawodowych. 2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo dla podmiotu wiodącego - lidera pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w pkt VI.1 ppkt 1), 2), które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem. Płatności będą wnoszone na specjalnie założone w tym celu przez konsorcjum konto bankowe, którego dysponentem z upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący - lider konsorcjum. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej. Wszystkie dokumenty powinny być przygotowane w sposób umożliwiający prawidłową ocenę każdego wykonawcy. Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja Nr 87, poz. 605) i Dz. U. Z 22 października 2008r. Nr 188, poz. 1155 - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 16 października 2008r., zmieniające ww. rozporządzenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarki.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach