Gmina Kolbudy ogłasza przetarg
- Adres: 83-050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6910521 , fax. 058 6910517
- Data zamieszczenia: 2010-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbudy
ul. Staromłyńska 1 1
83-050 Kolbudy, woj. pomorskie
tel. 058 6910521, fax. 058 6910517
REGON: 19167498300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY KOLBUDY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbudy (obecnie obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zostało zatwierdzone uchwałą Rady Gminy Kolbudy Nr XIX/108/2000 z dnia 31 maja 2000 r., zmiana uchwałą Nr XII/104/2004 z dnia 27 lutego 2004 r., zmiana uchwałą Nr XXXV/322/2006 z dnia 29 sierpnia 2006 r., zmiana uchwałą Nr XXIII/176/2009 z 27 stycznia 2009 r.) w następującym zakresie: 1. Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbudy położonej w woj. pomorskim na obszarze o powierzchni 8266 ha, 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r. Nr 118, poz. 1233) oraz przepisami odrębnymi, 3. Wykonanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kolbudy zgodnie z wytycznymi zawartymi w: uchwale Rady Gminy Kolbudy Nr XLIV/335/2010 z dnia 9 listopada 2010 r. (w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Gminy Kolbudy na lata 2010-2020 określającej możliwości rozwojowe Gminy Kolbudy oraz priorytety działania samorządu Gminy Kolbudy) oraz uchwale Rady Gminy Kolbudy Nr XLIV/336/2010 z dnia 9 listopada 2010 r. (w sprawie przyjęcia Studium Dopuszczalnych Wysokości Zabudowy Gminy Kolbudy). 4. Prowadzenie dokumentacji formalnoprawnej do momentu zakończenia zadania. 5. Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, ocen wraz z obowiązkiem sporządzenia wymaganych opracowań do dokumentacji formalno-prawnej (należy wykonać po 2 egzemplarze każdego z opracowań niezbędnych do opiniowania i uzgadniania przez właściwe organy). 6. Wprowadzanie w projekcie Studium zmian wynikających z uzgadniania i opiniowania oraz uwzględnionych uwag złożonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu Studium, 7. Wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko według zakresu uzgodnionego przez właściwego Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (2 egzemplarze w formie papierowej + 2 egzemplarze w wersji elektronicznej), opracowania ekofizjograficznego według zakresu uzgodnionego przez właściwego Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (2 egzemplarze w formie papierowej + 2 egzemplarze w wersji elektronicznej), niezbędnych wizji lokalnych, inwentaryzacji urbanistycznych oraz wszystkich analiz przy uwzględnieniu planów województwa, zadań rządowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie. 8. Udział Wykonawcy w: - Posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej dotyczących opiniowania projektu Studium, - wyłożeniach projektu Studium do publicznego wglądu w tym w dyskusjach publicznych nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami, - posiedzeniach Rady Gminy dotyczących przedmiotu umowy. 9. Wykonanie i dostarczenie przedmiotu umowy w następującej liczbie egzemplarzy: - załącznik graficzny w wersji elektronicznej wykonany w programie AUTOCAD (*.dwg) i w wersji elektronicznej do publikacji na stronie internetowej Gminy (*.jpg) - 4 egzemplarze, - załącznik tekstowy w wersji elektronicznej do publikacji na stronie internetowej Gminy (*.doc) - 4 egzemplarze, - załącznik graficzny - wydruk w skali 1:10 000 w kolorach rzeczywistych na podkładzie o dużej wytrzymałości na zniszczenia - 5 egzemplarzy, - załącznik tekstowy - wydruk treści uchwały (w formacie A4) - 5 egzemplarzy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712220000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Rewitalizacja podwórka przynależnego do budynków Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Paderewskiego 6, 7, 8 i 10 oraz Wrocławska 1 w Słupsku w nawiązaniu do realizacji projektu podwórko pokoleniowe - Słupski Budżet Partycypacyjny 2016
Dodano: 2016-02-04 - opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Kilińskiego 38 - Słupski Budżet Partycypacyjny 2016
Dodano: 2016-01-14 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Remont i wyposażenie boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego - Słupski Budżet Partycypacyjny 2016
Dodano: 2016-01-12 - wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na podwórkach
Dodano: 2015-06-26 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej, pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wita Stwosza w Słupsku w ramach Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2015.
Dodano: 2015-05-04 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, pn. Boisko przy ul. Leśnej w Słupsku - Słupski Budżet Obywatelski 2015
Dodano: 2015-04-24 - Dokumentacja przygotowawcza projektu- Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska, obejmującą nw. części : Część I - Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 8 w Słupsku przy ul. Grottgera 10 a, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część II - Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku przy ul. S. Banacha 5, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część III - Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 17, dla utworzenia oddziału przedszkolnego.
Dodano: 2015-04-07 - Dokumentacja przygotowawcza projektu- Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska, obejmującą nw. części : Część I Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 8 w Słupsku przy ul. Grottgera 10 a, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część II Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku przy ul. S. Banacha 5, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część III Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 17, dla utworzenia oddziału przedszkolnego.
Dodano: 2015-03-23 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania dwóch zdegradowanych podwórek przy ul.Tuwima 12 - Mickiewicza - Konopnickiej i przy ul.Kołłątaja 10 - Konopnickiej - Wileńskiej w Słupsku w ramach projektu:Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015.
Dodano: 2014-09-04 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania dwóch zdegradowanych podwórek przy ul.Tuwima 12 - Mickiewicza - Konopnickiej i przy ul.Kołłątaja 10 - Konopnickiej - Wileńskiej w Słupsku w ramach projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015.
Dodano: 2014-08-25