Gmina Chmielno ogłasza przetarg
- Adres: 83-333 Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego 22
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6842212 w. 47 , fax. 058 6842216
- Data zamieszczenia: 2012-05-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielno
ul. Gryfa Pomorskiego 22 22
83-333 Chmielno, woj. pomorskie
tel. 058 6842212 w. 47, fax. 058 6842216
REGON: 19167492500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY CHMIELNO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Chmielno (obecnie obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego zostało zatwierdzone uchwałą Rady Gminy Chmielno Nr XXVIII/232/2002 z dnia 05 kwietnia 2002r.), w następującym zakresie: 1. Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Chmielno położonej w woj. pomorskim na obszarze o powierzchni 7761 ha; 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233) oraz przepisami odrębnymi; 3. Wykonanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Chmielno zgodnie z wytycznymi zawartymi w: uchwale Rady Gminy w Chmielnie Nr XX/179/2001 z dnia 27 lutego 2001 r. w sprawie przyjęcia do realizacji Strategii Zrównoważonego Rozwoju Gminy Chmielno określającej możliwości rozwojowe Gminy Chmielno oraz priorytety działania samorządu Gminy Chmielno); 4. Prowadzenie dokumentacji formalnoprawnej do momentu zakończenia zadania; 5. Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, ocen wraz z obowiązkiem sporządzenia wymaganych opracowań do dokumentacji formalno-prawnej (należy wykonać po 2 egzemplarze każdego z opracowań niezbędnych do opiniowania i uzgadniania przez właściwe organy); 6. Wprowadzanie w projekcie Studium zmian wynikających z uzgadniania i opiniowania oraz uwzględnionych uwag złożonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu Studium; 7. Wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko według zakresu uzgodnionego przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku (2 egzemplarze w formie papierowej + 2 egzemplarze w wersji elektronicznej), opracowania ekofizjograficznego według zakresu uzgodnionego przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku(2 egzemplarze w formie papierowej + 2 egzemplarze w wersji elektronicznej), niezbędnych wizji lokalnych, inwentaryzacji urbanistycznych i studiów krajobrazowych oraz wszystkich analiz przy uwzględnieniu planów województwa, zadań rządowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie; 8. Udział Wykonawcy w: - posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej dotyczących opiniowania projektu Studium, - wyłożeniach projektu Studium do publicznego wglądu w tym w dyskusjach publicznych nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami, - posiedzeniach Rady Gminy dotyczących przedmiotu umowy; 9. Wykonanie i dostarczenie przedmiotu umowy w następującej liczbie egzemplarzy: - załącznik graficzny w wersji elektronicznej wykonany w formacie dwg i w wersji elektronicznej do publikacji na stronie internetowej Gminy (*.jpg) - 4 egzemplarze, - załącznik tekstowy w wersji elektronicznej do publikacji na stronie internetowej Gminy (*.doc) - 4 egzemplarze, - załącznik graficzny - wydruk w skali 1:10 000 w kolorach rzeczywistych na podkładzie o dużej wytrzymałości na zniszczenia - 5 egzemplarzy; - załącznik tekstowy - wydruk treści uchwały (w formacie A4) - 5 egzemplarzy; 10. Rodzaj zamówienia: usługa. II. Warunki związane z przedmiotem zadania: 1. Wykonawca ponosi koszty stosownej mapy topograficznej niezbędnej do wykonania załączników graficznych do studium. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością zgodnie z posiadaną wiedzą oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 3. Wszystkie materiały znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego zostaną udostępnione na życzenie Wykonawcy w terminie 2 tygodni od podpisania umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do decyzji w kwestii charakterystyki i opisu oraz przyjętych form graficznych Studium. 5. Załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia jest uchwała Rady Gminy Chmielno Nr X/101/2011 z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Chmielno. 6. Wykonawca może powierzać prace związane z wykonaniem przedmiotu umowy innym podmiotom, tylko i wyłącznie w sytuacji, w której pokrywa koszty zlecanych prac i po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, którym zleca wykonanie części przedmiotu umowy. 8. Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią praw i obowiązków wynikających z umowy, w całości lub części. 9. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunków zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: - zmiana zakresu umowy wynikająca ze zmiany przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, - zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny obie strony w porozumieniu akceptują. 10. Wykonawca w chwili podpisania ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego zrzeka się na rzecz Zamawiającego całości praw autorskich i majątkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712220000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Rewitalizacja podwórka przynależnego do budynków Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Paderewskiego 6, 7, 8 i 10 oraz Wrocławska 1 w Słupsku w nawiązaniu do realizacji projektu podwórko pokoleniowe - Słupski Budżet Partycypacyjny 2016
Dodano: 2016-02-04 - opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Kilińskiego 38 - Słupski Budżet Partycypacyjny 2016
Dodano: 2016-01-14 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Remont i wyposażenie boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego - Słupski Budżet Partycypacyjny 2016
Dodano: 2016-01-12 - wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na podwórkach
Dodano: 2015-06-26 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej, pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wita Stwosza w Słupsku w ramach Słupskiego Budżetu Obywatelskiego 2015.
Dodano: 2015-05-04 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, pn. Boisko przy ul. Leśnej w Słupsku - Słupski Budżet Obywatelski 2015
Dodano: 2015-04-24 - Dokumentacja przygotowawcza projektu- Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska, obejmującą nw. części : Część I - Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 8 w Słupsku przy ul. Grottgera 10 a, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część II - Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku przy ul. S. Banacha 5, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część III - Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 17, dla utworzenia oddziału przedszkolnego.
Dodano: 2015-04-07 - Dokumentacja przygotowawcza projektu- Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w ramach Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska, obejmującą nw. części : Część I Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 8 w Słupsku przy ul. Grottgera 10 a, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część II Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku przy ul. S. Banacha 5, dla utworzenia oddziału przedszkolnego; Część III Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 4 w Słupsku przy ul. Leszczyńskiego 17, dla utworzenia oddziału przedszkolnego.
Dodano: 2015-03-23 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania dwóch zdegradowanych podwórek przy ul.Tuwima 12 - Mickiewicza - Konopnickiej i przy ul.Kołłątaja 10 - Konopnickiej - Wileńskiej w Słupsku w ramach projektu:Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015.
Dodano: 2014-09-04 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania dwóch zdegradowanych podwórek przy ul.Tuwima 12 - Mickiewicza - Konopnickiej i przy ul.Kołłątaja 10 - Konopnickiej - Wileńskiej w Słupsku w ramach projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015.
Dodano: 2014-08-25