Przetargi.pl
Wykonanie Studium Planistyczno-Prognostycznego dla nowego połączenia kolejowego Kozienice – Warszawa w ramach II etapu naboru do Programu Uzupełniania Lokalnej Regionalnej Infrastruktury Kolejowej – Kolej + do 2028 roku

Gmina Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Studium Planistyczno-Prognostycznego dla nowego połączenia kolejowego Kozienice – Warszawa w ramach II etapu naboru do Programu Uzupełniania Lokalnej Regionalnej Infrastruktury Kolejowej – Kolej + do 2028 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studium Planistyczno-Prognostycznego dla nowego połączenia kolejowego Kozienice – Warszawa w ramach II etapu naboru do Programu Uzupełniania Lokalnej Regionalnej Infrastruktury Kolejowej – Kolej + do 2028 roku” (dalej zwany Program). 4.2. Studium Planistyczno-Prognostyczne (zwane dalej SPP) ma stanowić kompletny dokument wymagany w II etapie naboru wniosków do Programu, który będzie podstawą do dalszej realizacji Projektu zgłoszonego do Programu opisanego w Formularzu zgłoszenia Projektu przez Zamawiającego w I etapie naboru do Programu, wyboru optymalnego wariantu oraz określenia wskaźników potrzebnych do oceny i rankingowania Projektu w ramach Programu (kwalifikacji projektu do Programu). 4.3. SPP ma stanowić podstawę do dalszych prac tj. opracowania przez PLK studium projektowo-technicznego obejmującego: 4.3.1. Wykonanie koncepcji programowo-przestrzennej wraz z określeniem wstępnych kosztów Projektu, 4.3.2. Opracowanie projektu budowlanego wraz z projektem zagospodarowania terenu oraz szczegółowym kosztorysem inwestorskim. 4.3.3. Pozyskanie stosownych decyzji administracyjnych. 4.4. Studium planistyczne obejmować będzie następujące etapy: Etap 1 – Pozyskiwanie danych i zdefiniowanie wariantów infrastruktury, Etap 2 – Prognozy ruchu dla wariantów infrastruktury, Etap 3 – Analiza ruchowo-eksploatacyjna dla wariantów infrastruktury, Etap 4 – Oszacowanie kosztów dla wariantów infrastruktury – wstępne RCO, wskazanie istotnych kwestii technicznych, Etap 5 – Wybór preferowanego wariantu, Etap 6 – Ocena wpływu Projektu na uzyskanie/usprawnienie połączenia Miasta z miastem wojewódzkim. 4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Cześć III SIWZ, w tym wytyczne, zasady, wymagania, zadania i zakres prac do wykonania w ramach SPP zostały określone w dokumentach stanowiących podstawę opracowania SPP. Podstawę opracowania stanowią w szczególności następujące dokumenty: 1. K+ OPZ Liniowy (zawierający szczegółowe wymagania merytoryczne dla analiz wykonywanych w SPP w ramach II etapu naboru do Programu) 2. Wymagania szczegółowe - załącznik do OPZ. 3. Instrukcja Ir-11. 4. Instrukcja Id-3. 5 .Instrukcja Igo. 6. Pasażerski Model Transportowy - skrócony raport techniczny, oraz 7. Formularz zgłoszenia Projektu do I etapu naboru (dokument Zamawiającego).8. Uzupełnienie do OPZ. 4.6. Wykonawca zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie i na swój koszt wszelkie dane, materiały i dokumenty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.7. Wyniki prac poszczególnych etapów, o których mowa w pkt. 4.4 będą przekazane PKP PLK S.A. do analizy i zaopiniowania. Opracowanie składające się na poszczególne etapy musi być wykonane zgodnie z wytycznymi i wymaganiami określonymi w dokumentach wymienionych w pkt. 4.5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11.1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.1. SIWZ. 11.1.2. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z pkt. 9.4.2 SIWZ żąda dokumentu stanowiącego załącznik nr 4 Części I SIWZ. 11.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca składa - jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii), jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii). 11.5. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ż nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach