Przetargi.pl
Wykonanie studiów wykonalności dla 4 zadań inwestycyjnych

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71 , fax. 042 6162273
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 3 3
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162270, 71, fax. 042 6162273
    REGON: 47085064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie studiów wykonalności dla 4 zadań inwestycyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie studiów wykonalności dla następujących zadań inwestycyjnych: Zadanie 1 Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 484 Bełchatów - Kamieńsk na odcinku Bełchatów - Łękawa; Zadanie 2 Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 715 - ul. Brzezińska w Koluszkach; Zadanie 3 Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 703 na odcinku Chruślin - Brzozów - I Etap; Zadanie 4 Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 713 na odcinku Kurowice - Ujazd. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Zadanie 1: do dnia 12.08.2016 r. Zadanie 2: do dnia 30.09.2016 r. Zadanie 3: do dnia 30.09.2016 r. Zadanie 4: do dnia 15.12.2016 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach