Przetargi.pl
Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej z PCV wraz z montażem w budynkach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Kopernika 58
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6783416 , fax. 016 6782325
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Kopernika 58 58
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6783416, fax. 016 6782325
    REGON: 65006959200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej z PCV wraz z montażem w budynkach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami oraz wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej z PCV, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z montażem w budynkach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp.z o.o. w Przemyślu. Zakres rzeczowy zamówienia - ilość sztuk precyzuje załącznik nr 2 do niniejszej SWIZ natomiast wymiary stolarki szczegółowo precyzuje zestawienie - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1-2 ustawy p.z.p. , 2)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac i czynności w zakresie objętym zamówieniem, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, 1)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2)zagwarantują realizację zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2009r., 3)zaoferują minimum 30-dniowy termin płatności za wykonane roboty, 4)udzielą minimum 5 lat gwarancji jakości na roboty budowlane w przedmiocie zamówienia oraz na wszystkie materiały i urządzenia na okres zgodny z gwarancją producenta, 5)zagwarantują wykonanie robót zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm. ) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004r., Nr 92, poz. 881), 6)zapoznają się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część i nie wnoszą do nich żadnych zastrzeżeń, a także zaakceptują warunki zamówienia, 7)zdobędą wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty , 8)wykonali w okresie od 01.01.2006r. do dnia złożenia oferty ( tj. rozpoczęli i zakończyli inwestycje w wymienionym okresie ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 inwestycje zbliżone swoim rodzajem do inwestycji objętej przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: A/ Oświadczenia: 1)o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na formularzu Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ), 2)o terminie realizacji zamówienia ( na formularzu Oferty ), 3)o terminie płatności za wykonane roboty budowlane ( na formularzu Oferty ), 4)o okresie udzielonej gwarancji jakości na roboty budowlane w przedmiocie zamówienia ( na formularzu Oferty ), 5)wykonaniu robót zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm. ) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004r., Nr 92, poz. 881), ( na formularzu Oferty ) 6)o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część i nie wnoszeniu do niej żadnych zastrzeżeń, a także zaakceptowaniu warunków zamówienia ( na formularzu Oferty ), 7)o uwzględnieniu zmian i dodatkowych ustaleń wynikłych w trakcie procedury przetargowej, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - o ile takie będą miały miejsce ( na formularzu Oferty ) B / Dokumenty 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a dla spółek cywilnych również umowę spółki 2)Wykaz wykonanych w okresie od 01.01.2006r. do dnia złożenia oferty ( tj. rozpoczętych i zakończonych inwestycji w wymienionym okresie ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 inwestycji zbliżonych swoim rodzajem do inwestycji objętej przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców ( zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ ) 3)Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie UWAGA: A.Wszystkie dokumenty wymienione powyżej zamawiający dopuszcza w formie oryginału, odpisu lub kserokopii poświadczonych i podpisanych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . B.Wykonawcy , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu , lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy zostaną wezwani do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. C.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pgm@pgmprzemysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach