Przetargi.pl
WYKONANIE STOISKA NA TARGI TURYSTYCZNE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

Gmina Miejska Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6962380 w. 54 , fax. 084 6962380
  • Data zamieszczenia: 2012-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hrubieszów
    ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1 1
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6962380 w. 54, fax. 084 6962380
    REGON: 00052407400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE STOISKA NA TARGI TURYSTYCZNE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania stoiska na targi turystyczne w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania zgodnie z Projektem stoiska stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Dodatkowe wyposażenie stoiska: 1) Pokrowiec plandekowy zabezpieczający pokrycie dachu stoiska (strzechę słomianą lub trzcinową) przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Pokrowiec o gramaturze min. 700 g/m2 wykonany w kolorze strzechy, zgodnie z warunkami i wymiarami określonymi w Projekcie stoiska, z uchwytami ułatwiającymi trwałe i wielokrotne mocowanie pokrowca na dachu stoiska. 2) Telewizor Rodzaj ekranu LED Przekątna ekranu [cal] 37 Format obrazu 16/9 Rozdzielczość 1920 x 1080 px Kontrast dynamiczny min. 500 000:1 Jasność [cd/m2] min. 400 Zastosowane technologie Full HD , DVB-T , DVB-C , MPEG-4 , MPEG-2 , EPG, DLNA , Audio return channel , WiFiReady, poprawa płynności obrazu - 400 HzMotion Rate, Pasywna technologia 3D, Konwersja obrazu 2D do 3D, USB , Component Video , CI+ Ready , Ethernet Tuner Zgodność z wymogami odbioru cyfrowej telewizji naziemnej, Telegazeta Hypertext, Odtwarzanie wideo: NTSC; PAL; SECAM, DVB-S2. Inne Odtwarzane formaty wideo: AVI; MKV; MPEG-1; MPEG-2; MPEG-4; WMV9/VC1, Odtwarzane formaty muzyki: AAC; MP3; WMA, odtwarzane formaty obrazów: JPEG, obsługa klawiatury i myszy USB, przeglądarka multimedialna DLNA; przeglądarka multimedialna USB, SMART TV; otwieranie przeglądarki internetowej; aplikacje internetowe, nagrywanie USB, Certyfikat DLNA 1.5, Aktualizowanie oprogramowania przez USB; aktualizacja oprogramowania sprzętowego w internecie. Nagłośnienie Stereo, uprzestrzennienie dźwięku, automatyczna regulacja głośności, głośniki min. 2x10W Złącza HDMI x 4, Wejścia Euro, Wyjście słuchawkowe, Antenowe, 3 x USB, Cyfrowe wyjście audio optyczne, Wejście PC VGA + wejście audio L/P Konstrukcja Obrotowa podstawa, Montaż ścienny zgodny z uchwytem ściennym: 200 x 200 mm, waga nie więcej niż 11 kg bez podstawy oraz nie więcej niż13kg z podstawą Szerokość Nie więcej niż 87 cm Załączone wyposażenie Pilot, bezprzewodowa karta WIFI, kamera internetowa, Okulary 3D x 2 (pasywne), wieszak umożliwiający zamontowanie telewizora na stoisku zgodnie z projektem stoiska Gwarancja 24 miesiące 3) Notebook Ekran 15.6 calowy wyświetlacz LED, rozdzielczość 1920 x 1080px Chipset Obsługujący zaoferowany procesor Procesor Procesor dwurdzeniowy o architekturze x86, dedykowany do komputerów przenośnych, energooszczędny i osiągający minimum 2300 pkt. w teście PassMark PC Mark, wg wyniku opublikowanego na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php Pamięć RAM min.6 GB DDR3 Dysk twardy Zamontowane 2 dyski jednocześnie - dysk 1: minimum 500GB (talerzowy HDD) -dysk 2: minimum 32GB SSD Karta graficzna Karta graficzna 3D z własną pamięcią min. 512 MB Audio Zintegrowana karta dźwiękowa, wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon Komunikacja -karta sieciowa 10/100/1000 - RJ 45 , -karta sieci bezprzewodowej 802.11 b/g/n Napęd optyczny Nagrywarka CD/DVD z możliwością nagrywania płyt: DC, CD-RW, DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD DL oraz możliwością odtwarzania Blu-Ray Porty/złącza 1 x HDMI min 3 x USB 2.0 Gniazdo Express Card 1x34 mm Wbudowany czytnik kart pamięci System operacyjny Windows 7 Home/Pro OEM PL 64-bit, lub równoważny. Parametry równoważności : - Pełna integracja z domeną Windows opartą na serwerach Windows 2008 w zakresie autoryzacji w środowisku Zamawiającego; - Zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO), WMI; Dodatkowe oprogramowanie MS-Office 2010 dla użytkowników domowych i małych firm PKC lub równoważny Kamera internetowa Wbudowana min. rozdzielczość 1280 × 720 px Inne wymagania Podświetlana klawiatura, torba producenta, mysz bezprzewodowa Waga Waga max 4 kg Gwarancja 24 miesiące 4) Urządzenie wielofunkcyjne Typ wielofunkcyjne, laserowe, kolorowe Format max A4 Drukowanie z USB tak Drukowanie zdjęć tak Wyświetlacz tak WIFI tak Ethernet tak Szybkość druku w czerni 16 str./min lub więcej Szybkość druku w kolorze 4 str./min lub więcej Rozdzielczość wydruku min. 600 x 600 dpi Rozdzielczość skanowania min. 1200 x 1200 dpi Funkcje Drukarka , ksero, skaner; z podajnikiem ADF Waga nie więcej niż 18 kg Gwarancja 24 miesiące 5) drewniany wieszak ścienny z 4 podwójnymi metalowymi uchwytami na ubrania: 1 szt. szerokość maksymalnie: 100 cm 6) ekspres ciśnieniowy do kawy: 1 szt. Minimalne parametry: Typ ekspresu: automatyczny Ciśnienie: 15 barów Moc: 1400 W Stosowanie kawy: ziarnista, mielona Dysza do spieniania mleka z regulacją emisji pary Wbudowany młynek Pojemność zbiornika na wodę: 1,8 litra Pojemność zbiornika na kawę: 250 g Sterowanie elektroniczne Kolor: srebrny Funkcje dodatkowe: spienianie mleka, automatyczne płukanie po każdym parzeniu kawy, automatyczne płukanie po każdym włączeniu urządzenia, automatyczny program czyszczenia i odkamieniania, funkcja samooczyszczania, funkcja odkamieniania, funkcja gorącej wody, oświetlenie filiżanek, szybki start, temperatura kawy Wyposażenie: łyżeczka do kawy mielonej, odkamieniacz, tabletki do czyszczenia, instrukcja obsługi w języku polskim Gwarancja: 24 miesiące 7) chłodziarko-zamrażarka: 1 szt. Minimalne parametry: Klasa energetyczna: A+ Pojemność netto chłodziarki:152 litry Pojemność netto zamrażarki: 42 litry Zdolność zamrażania 6 kg/24h 3 lub 4 półki z regulacją wysokości, 1 lub 2 szuflady na warzywa, 3 lub 4 balkoniki na drzwiach, oświetlenie wnętrza Sposób odszraniania (rozmrażania) chłodziarki automatyczny Wymiary maksymalne (wys.x szer.x gł.): 123 x 55 x 62,9 cm Kolor stal nierdzewna + szary Gwarancja: 24 miesiące 8) czajnik elektryczny: 1 szt. Minimalne parametry: Pojemność 1,7 litra Moc 2200 W Filtr antyosadowy wskaźnik poziomu wody automatyczne wyłączenie po zagotowaniu Kolor srebrny Gwarancja: 24 miesiące 9) szafka z 2 półkami zamykana na klucz: 1 szt. wymiary: wys. 80cm, szer: 80 cm głęb: 30 cm materiał: drewno sosnowe lub inne 10) lustro w drewnianej ramie: 1 szt. kolor ramy: brąz wymiary: wys. 150cm, szer. 80 cm 11) filiżanki ceramiczne do kawy z talerzykami: 12 szt. pojemność: 200ml kolor: biały 12) łyżeczki do kawy - 12 szt. wykonanie: najwyższej jakości stal nierdzewna 18/10, chromowo-niklowa wykończenie: polerowane na wysoki lustrzany połysk i satynowane mycie w zmywarce: tak Wraz ze stoiskiem wykonawca dostarczy przyczepę dwuosiową z hamulcem (do przewozu stoiska) Minimalne parametry przyczepy: Długość 350 cm Szerokość 150 cm Wysokość burty 35 cm Wysokość plandeki 140 cm Koła 175/14C Dopuszczalna masa całkowita (DMC) 3000 kg Układ hamujący 2600 kg Rama przyczepy: stalowa, wykonana z wytrzymałych profili z ochroną antykorozyjną (ocynkowana ogniowo). Podłoga: sklejka antypoślizgowa, wodoodporna. Burty przyczepy: wysokotłoczona blacha Przyczepa winna spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać dokumenty niezbędne do jej rejestracji (świadectwa homologacji dla przyczepy). Na plandece przyczepy, zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy należy umieścić logotyp SWISS CONTRIBUTION, logotyp Bundeslogo, logotyp Gotanii oraz informację o współfinansowaniu - w języku polskim Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiegoprogramuwspółpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. -w języku angielskim: Project supported by a grant from Switzerland through the Swiss Contributiontotheenlarged European Union. Dodatkowo na dwóch bocznych ścianach plandeki zostanie zamieszczony nadruk: - hasło Witajcie w Gotanii; - adres strony www.gotania.pl -grafika (fotografiarepliki chaty gockiej lub innaudostępniona przez Zamawiającego). Wielkość obrazu 750x500 mm. Dodatkowe wyposażenie przyczepy: 1) skrzynka narzędziowa z zestawem narzędzi, 2) klucze do kół 3) koło zapasowe 4) koło podporowe 5) gaśnica 6) kliny do koła 7) zabezpieczenie antykradzieżowe 8) trójkąt ostrzegawczy Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego - Urząd Miasta Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego HUBALA 1, 22-500 Hrubieszów. Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Gwarancja: 12 miesięcy Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na wykonanie oraz materiały, z których zostanie wykonane stoisko w dniu bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, co znajdzie potwierdzenie w protokole odbioru usługi. Wykonawca dostarczy skrzynkę narzędziowa z zestawem narzędzi, niezbędnym do montażu i demontażu stoiska. Wykonawca przeprowadzi szkolenie całkowitego montażu i demontażu stoiska dla 4 osób wyznaczonych przez Zamawiającego, w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w dniu dostawy stoiska. Przy wykonywaniu zamówienia należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm europejskich. Wykonawca załączy atesty lub świadectwa potwierdzające spełnienie parametrów. Stoisko na targi turystyczne oraz pozostałe elementy przedmiotu zamówienia powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (np. opłaty, podatki, narzuty, cła itp.). Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799560000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Od Wykonawców składających oferty na: WYKONANIE STOISKA NA TARGI TURYSTYCZNE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA wymaga się wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące zł 00/100). Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z oferta. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 6 września 2012 r. do godz. 13:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium uznaje się za wniesione w momencie wpłynięcia na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr 66 12 40 28 29 1111 0000 4027 0267 z dopiskiem Wadium do przetargu Nr ZP.271.14.2012 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach