Przetargi.pl
Wykonanie specyfikacji zakupowej związanej z zadaniem inwestycyjnym - Wymiana Strippera 20E-102 na APM

Zakłady Chemicze "Police" S.A. - (Dział Umów) ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Kuźnicka 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091317 21 64 , fax. 091 3174646
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakłady Chemicze "Police" S.A. - (Dział Umów)
    ul. Kuźnicka 1 1
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091317 21 64, fax. 091 3174646
    REGON: 81082227000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie specyfikacji zakupowej związanej z zadaniem inwestycyjnym - Wymiana Strippera 20E-102 na APM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie specyfikacji zakupowej związanej z zadaniem inwestycyjnym - Wymiana Strippera 20E-102 na APM
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: BRAK
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie Oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem, 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych (warunki wykluczenia wskazano w Załączniku nr 7 do niniejszej Specyfikacji), 6. udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat należycie wykonali co najmniej trzy zamówienia obejmujące prace o charakterze, wartości i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, 7. po zapoznaniu się z warunkami zamówienia zaakceptują je bez zastrzeżeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferent zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym i formie określonej w Rozdziale 13 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz cenowy zgodny z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację banku prowadzącego rachunek Oferenta potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) kopię decyzji właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP oraz oświadczenie Oferenta w przedmiocie obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT, 6) wymagane prawem zezwolenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia lub oświadczenie o braku konieczności posiadania takich zezwoleń, 7) listę referencyjną wykonanych w przeszłości prac tożsamych z przedmiotem zamówienia oraz referencje dotyczące tych prac, 8) (jeśli dotyczy) listę podwykonawców oraz wyszczególnienie prac, które będą wykonywane przez poszczególnych podwykonawców, o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 9) (jeśli dotyczy) referencje udzielone podwykonawcom dotyczące planowanych do wykonania przez nich prac, 10) pisemne oświadczenie Oferenta o wypełnianiu formalnych warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, 11) pisemne oświadczenie Oferenta o pokrewieństwie i powinowactwie, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, 12) pisemne oświadczenie Oferenta o akceptacji klauzuli poufności, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, 13) (jeśli dotyczy) dokumenty potwierdzające posiadanie wdrożonego systemu jakości nadzorowanego przez jednostkę kompetentną, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta. Oferent na każdej zapisanej stronie kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem *za zgodność*. Jeżeli do reprezentowania Oferenta są upoważnione łącznie dwie lub więcej osób, kopie muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Zamawiający może zażądać przedstawienia dokumentów w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii wtedy, gdy złożona przez Oferenta kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BRAK
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach