Przetargi.pl
Wykonanie specjalistycznej usługi brukarskiej na chodnikach dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego i pod jego nadzorem

TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. Szymony
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 25 614 , fax. 18 20 25 637
  • Data zamieszczenia: 2017-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o.
    ul. Szymony
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 25 614, fax. 18 20 25 637
    REGON: 49002384300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Komunalna Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie specjalistycznej usługi brukarskiej na chodnikach dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego i pod jego nadzorem
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie specjalistycznych usług brukarskich na chodnikach dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Zakopane z materiałów dostarczonych przez Zmawiającego i pod jego nadzorem, niezbędnej do realizacji przez Zamawiającego usługi publicznej w ramach Umowy Wykonawczej z dnia 15.02.2016 r. w zakresie wykonywania bieżących remontów chodników dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane 2.Zakres usługi będzie obejmował między innymi: a)montaż odwodnienia liniowego – lokalizacja Bachledzki Wierch, b)uzupełnienie kostki w chodniku – lokalizacja ul. Ks. Stolarczyka, c)przełożenie krawężnika i chodnika we wskazanych miejscach - lokalizacja ul. Chramcówki, d)remont kolektora burzowego – lokalizacja ul. Nowotarska, e)naprawa murków w potoku – lokalizacja ul. Makuszyńskiego, f)przełożenie kostki granitowej – lokalizacja Rondo Dmowskiego, g)wykonanie studni z kratką wodościekową – lokalizacja ul. Droga do Rojów, h)wykonanie chodnika z kostki betonowej brukowej – lokalizacja ul. Droga do Rojów, i)przełożenie chodnika – lokalizacja Gładkie, j)obsypanie poboczy – lokalizacja Gładkie, k)przełożenie koryt odwadniających – lokalizacja Hrube Niżne, l)montaż barier energochłonnych – lokalizacja Hrube Niżne, m)wymiana uszkodzonej kostki w chodniku na wskazanych odcinkach – lokalizacja ul. Kościuszki, n)wykonanie progu zwalniającego z kostki brukowej – lokalizacja ul. Szkolna, o)przełożenie chodnika we wskazanych miejscach – lokalizacja ul. Chałubińskiego, p)przystosowanie 6 szt. przejść dla niepełnosprawnych – lokalizacjaul. Chramcówki. q)i inne roboty wskazane przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, wynikające ze zleceń Urzędu Miasta w ramach wykonywania przez Zamawiającego Umowy Wykonawczej z dnia 15 lutego 2016 roku. 3.Ilości robót podane w formularzu ofertowo – cenowym (załącznik nr 1a do SIWZ) są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od rzeczywistych potrzeb stwierdzonych w terenie. Wstępny zakres i rodzaj zamawianych robót na poszczególnych ulicach będą każdorazowo określane przez zamawiającego w przekazywanym na piśmie zleceniu częściowym. 4. Wykonane na podstawie zlecenia częściowego roboty będą rozliczane kosztorysem powykonawczym, w oparciu o potwierdzony przez Zamawiającego obmiar rzeczywiście wykonanych robót oraz ceny jednostkowe brutto zawarte w formularzu ofertowo – cenowym (załącznik nr 1a do SIWZ - formularz ofertowo-cenowy) . 5.W przypadku konieczności wykonania robót nie ujętych w zestawieniu uzgodnionych cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowo-cenowym możliwe będzie ich skalkulowanie na podstawie składników cenotwórczych (roboczogodzina, koszty zakupu, koszty ogólne i zysk) podane przez wykonawcę w formularzu ofertowo – cenowym (załącznik nr 1a do SIWZ - formularz ofertowo-cenowy) . 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 2 do SIWZ na który składa się Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej: STWOIR). 7. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w STWiOR bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. 8. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót przedstawi Zamawiającemu listę materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, jakie zobowiązuje się dostarczyć Wykonawcy Zamawiający. 8.1. Zamawiający informuję, iż w związku z realizacją Umowy Wykonawczej oraz obowiązkiem dbania o spójny wygląd ulic i chodników w Gminie Miasto Zakopane w ilości wskazanej przez Wykonawcę dostarczy: a)kostkę granitową, b)kostkę brukową, c)krawężniki betonowe, d)krawężniki granitowe, e)obrzeża, f)słupki g)płyty betonowe, h)korytka ściekowe, i)studzienki kanalizacyjne, j)rury kanalizacyjne, 8.2.Materiały takie jak: a)piasek, b)kruszywo, c)cement, d)tłuczeń, e)i inne materiały niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć we własnym zakresie, podając w ofercie cenę jednostkową dostawy danego materiału. Rozliczenie za dostawę materiału będzie dokonywane an podstawie kosztorysu powykonawczego, w oparciu o faktycznie wbudowaną ilość materiału i cenę jednostkową za dany materiał. 9. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji robót dokona weryfikacji materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca wykona roboty pod nadzorem Zamawiającego. Nadzór nad wykonywaniem usługi będzie pełnić osoba upoważniona przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót będących przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z obowiązującymi normami, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, wytycznymi zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i STWOIRB. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót będących przedmiotem niniejszego 2 przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie bhp i ppoż. oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za wszelkie szkody spowodowane w związku z realizacją robót budowlanych. 14. Wykonawca ma obowiązek informować na bieżąco Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość wykonywanych robót budowlanych lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania poszczególnych jej etapów pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie w terminie późniejszym (np. w przypadku konieczności przedłużenia terminu realizacji zamówienia). Informowanie winno następować w formie pisemnej poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: tesko@tesko.pl. Informacja winna zawierać co najmniej wskazanie problemów lub okoliczności mogących wpłynąć na jakość wykonywanych robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania poszczególnych etapów robót oraz ich skutki. 15. Uporządkowanie terenu po zakończeniu wykonywania poszczególnych robót stanowi obowiązek Wykonawcy i będzie wliczone w wynagrodzenie Wykonawcy. 16. Zamawiający dopuszcza do zastosowania w stosunku do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia materiałów lub urządzeń, materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. 17. Zamawiający oświadcza, że nabywane przez niego usługi (roboty określone w pkt. 5.1. i 5.2 SIWZ) stanowiące przedmiot niniejszego postępowania, zostaną w całości wykorzystane dla celów realizacji przez „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. jako Głównego Wykonawcy zawartej z Gminą Miasto Zakopane (Inwestor) Umowy Wykonawczej z dnia 15 lutego 2016 roku której przedmiotem są usługi publiczne będące zadaniem własny Gminy Miasto Zakopane polegające na wykonaniu remontów bieżących jezdni, chodników oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane. 18. Przyjmujący zamówienie – Wykonawca występuje w charakterze podwykonawcy w rozumieniu Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 710 z późn. zm., dalej zwaną „Ustawą o VAT”) i zobowiązany jest do rozliczenia przedmiotu umowy z zastosowaniem procedury odwróconego obciążenia zgodnie z art. 17 ust. 1 h Ustawy o VAT oraz wystawienia Faktury VAT bez podatku VAT oznaczonej adnotacją „odwrotne obciążenie”. 19. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 72 miesiące otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt. 20. Stosownie do treści art.29 ust.3a Ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez cały okres trwania umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności operatora sprzętu ciężkiego oraz osób wykonujących czynności brukarskie. 21. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.3.4 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 22. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym niż 5 dni) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego wymienione poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.3.4 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 23. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.3.4 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.3.4. SIWZ czynności. 24. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Uwaga !!! Wymogi opisane w pkt.5.3.4 SIWZ znajdują odniesienie także do dalszych podwykonawców. 24. Zamawiający informuje, iż pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy biorący udział w realizacji zamówienia będą wyposażeni w kamizelki ostrzegawcze z nadrukiem wyraźnym nadrukiem nazwy firmy (opcjonalnie loga) Wykonawcy lub Podwykonawcy. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu noszenia kamizelki ostrzegawczej z wyraźnym nadrukiem firmy (opcjonalnie loga) Wykonawcy lub Podwykonawcy Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego 25. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE: Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy PZP przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości do 15 % wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach