Przetargi.pl
Wykonanie specjalistycznego oświetlenia przestrzeni wystawienniczej na potrzeby organizowania wystaw czasowych w budynku Podchorążówki

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00460 Warszawa, ul. Agrykoli
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 50 60 197, 50 60 174 , fax. 22 50 60 174
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
    ul. Agrykoli 1
    00460 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 50 60 197, 50 60 174, fax. 22 50 60 174
    REGON: 1096372000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lazienki-krolewskie.pl/pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie specjalistycznego oświetlenia przestrzeni wystawienniczej na potrzeby organizowania wystaw czasowych w budynku Podchorążówki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia wystawienniczego w budynku Podchorążówki na terenie Muzeum Łazienki Królewskie przy ul. Agrykoli 1 w Warszawie. Celem zadania jest wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań z zastosowaniem profesjonalnych technologii oświetlenia w przestrzeni wystawienniczej Podchorążówki. Dzięki realizacji zadania możliwe będzie organizowanie wystaw o różnej tematyce, charakterze i formie. Zamówienie obejmuje między innymi wykonanie instalacji elektrycznych z wykorzystaniem istniejących szachtów instalacyjnych (wykonanie tras kablowych i okablowania dla niezbędnych instalacji elektrycznych i teletechnicznych), modernizację rozdzielni, montaż instalacji zasilania oświetlenia, montaż szynoprzewodów i oświetlenia, montaż podkonstrukcji (rampa ruchoma – wykonanie samej rampy nie wchodzi w zakres zamówienia), zasilenie i montaż instalacji wyciągowej dla podkonstrukcji ruchomej), zakup i montaż szynoprzewodów, systemów sterowania, projektorów LED różnego typu oraz demontaż istniejącego oświetlenia ekspozycyjnego w Sali Musztry zgodnie z załączoną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 SIWZ, oraz Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym (dalej: OPZ) Załącznik nr 1 SIWZ. Zamówienie powinno być zrealizowane w sposób kompletny, umożliwiający natychmiastowe uruchomienie całości instalacji. Realizacja zamówienia nastąpi, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”, dokumentacją projektową oraz OPZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik nr 1 SIWZ, oraz dokumentacja projektowa Załącznik nr 8 SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 SIWZ. 4. Z uwagi na charakter wykonywania prac stanowiących przedmiot umowy Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy lub podwykonawcy (także dalszego podwykonawcy) wykonujący czynności opisane w ust. 4 poniżej byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie stosunku pracy (tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.), w całym okresie realizacji Umowy. Wymóg nie dotyczy innych osób, w stosunku do których Wykonawca wykaże, że czynności przez nich realizowane nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 5. Zgodnie z ust. 3 powyżej Zamawiający wymaga, aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę: a) wykonanie instalacji elektrycznej; b) montaż rampy ruchomej; c) montaż instalacji wyciągowej; d) demontaż istniejącego oświetlenia ekspozycyjnego e) montaż szynoprzewodów, systemów sterowania, projektorów LED. 6. Zatrudnienie na podstawie stosunku pracy powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji Umowy z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem za pracę zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 847, ze zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 września 2017 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2018 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1747) i odpowiednimi regulacjami prawnymi wprowadzonymi w życie po dacie zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGK nr rachunku 77 1130 1017 0020 1460 7690 0001 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na:. „Wykonanie specjalistycznego oświetlenia przestrzeni wystawienniczej na potrzeby organizowania wystaw czasowych w budynku Podchorążówki”, znak sprawy 44/2017. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w podrozdziale VIb ust. 1 pkt 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach