Przetargi.pl
Wykonanie składowiska węgla i popiołu dla Centralnego Muzeum Pożarnictwa (WT-2370/2/2009)

Centralne Muzeum Pożarnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Stadionowa 7a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2223733 , fax. 032 3166199
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralne Muzeum Pożarnictwa
    ul. Stadionowa 7a 7a
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 032 2223733, fax. 032 3166199
    REGON: 27016195200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmp-muzeum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Porządek i bezpieczeństwo publiczne.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie składowiska węgla i popiołu dla Centralnego Muzeum Pożarnictwa (WT-2370/2/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie składowiska węgla i popiołu dla Centralnego Muzeum Pożarnictwa (WT-2370/2/2009)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452132304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: 3 roboty budowlane w obiektach odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto większej lub równej 100 tys. zł każda. b) przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz figurować w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 3 i 7 ustawy PB (o ile podlega temu obowiązkowi). 3. Przedstawią informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy założeniu, że co najmniej 8 pracowników zatrudnionych było i jest na umowę o pracę. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100 tys. zł. 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt 4, każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełniać oddzielnie. Warunki wymienione w pkt 1,2,3 mogą być spełnione łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wymagane dokumenty rejestrowe właścicieli spółki. W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika - wymagane jest Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniony jest pełnomocnik. Do pełnomocnictwa stosuje się ustawy: Kodeks Cywilny. 2. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 3. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy PZP. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1-3 ustawy PZP. 5. Oświadczenie o okresie na jaki zostanie udzielona gwarancja, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Wykaz osób (i podmiotów), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia tj. Kierownika budowy, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności (propozycję wykazu zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ); 7. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa i dokument potwierdzający figurowanie w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 3 i 7 ustawy PB (o ile podlegają temu obowiązkowi), Oprócz stosownych uprawnień należy załączyć ważne zaświadczenie o członkostwie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (DZ.U. Nr 5 z 24.01.2001 poz. 42 art. 6). 8. Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawcę, że roboty te zostały wykonane należycie. Każda z robót musi być wykonana na kwotę co najmniej 100 tys. zł brutto. UWAGA! Zamawiający do oceny wykazu robót uwzględni wyłącznie roboty o wartości nie niższej niż 100 tys. zł brutto każda z załączonymi referencjami. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wymaganej wartości; W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokumenty wymienione w pkt: 1 - 3 muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt: 4 - 9 mogą uczestnicy konsorcjum złożyć łącznie. Ponadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić Pełnomocnika. Stosowne pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty dokumentów i oświadczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cmp-muzeum.pl/zamowienia-publiczne,0.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną